Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jostain taitaa saada jonkin sortin "slaidereita" millä voi tuota koneen pelaamista säätää. En vaan ole missään niihin törmännyt. NHL 2K8:ssa ne pysty lataan suoraan pelin kautta, mut ei tässä. Muistaakseni tässä threadissa tuosta on ollut puhetta, laitan linkkiä kun noihin törmään.

Jooh, äsken itse huomasin ne, pistin peliin ja tulos: mun 38 taklausta vastustajan 6 vastaan :D Mutta noh, jospa ne sitten alkaa taklaa kun pistää tähtipelaaja- vaikeustason :cool: Kunhan eka opettelee pelaa :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tosta tilttailusta sanoisin sen verran, että itellä ihan samaa ongelmaa oli ton kanssa. Lopuksi peli ei suostunut enää käynnistymään ollenkaan, peli ei siis ladannut käyntiin edes päävalikkoa... Vein pelin pois ja otin tilalle 2kSportsin NHL 2k8:n, enkä ole katunut yhtään... On muuten toi 2k8 ainakin omasta mielestä parempi peli. Näyttää ja tuntuu enemmän oikealta lätkältä...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla menee nykyään poistu-pelistä valinnan jälkeen ruutu täysin mustaks ja näyttäis siltä ettei mitään tapahdu. Aluksi luulin että nyt jäi jumiin, muutaman ekan kerran jälkeen huomasin että se kuitenkin lataa ittensä pelin tilastot valikkoon.

Itselläni käy myös noin, mutta joskus/usein käy myös niin kuin aiemmin kuvailin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla ei ole tämä peli kaatuillut kauheasti. Pari kertaa on jäänyt joukkuenvalinta ruutuun, mutta seuraavalla kerralla se on mennyt.

Paitsi tänään! Isä toi Singaporesta kaksi DualShock 3 - ohjainta ja kotoa löytyy jo kaksi SIXAXIS - ohjainta.

Ohjelmassa oli kovat pelit kavereiden kanssa. Kaikki oli valmiina ja laitoimme pelin sisään. Mutta, peli jymähtää siihen latausruutuun! No, eikun vain uudelleen. Kyllä se nyt menee.

Mutta ei! Kokeilimme neljä kertaa, eikä millään kerralla päästy edes päävalikkoon! Aina jumittui siihen latausruutuun, aivan samaan kohtaan!: mad:

Ottaa kyllä päähän, sillä ennen on toiminut tosi hyvin. Mutta tänään, kun piti ottaa kunnos 2 vs. 2 - matsit, niin sitten ei päästä edes päävalikkoon! :mad:

Onko muilla samaa ongelmaa? Voiko sen jotenkin korjata?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Meikälle ei vielä ole onneksi jämähdellyt peli. En tiedä sitten mistä johtuu, mutta onnekas kait olen. Onlinepuolella peli kyllä miettii aina hetken, kuten käynnistyksenkin yhteydessä. Tiedä sitten on auto-savella/tickereillä tuohon merkitystä. Pitääpäs tsekata toi manuaali noista porttien säädöistä, kun kaveria vastaan ei online hänellä toiminut, vaikka CoD4-hostaus onnistui. Saapa availla vähän portteja.

ps. millä kielellä peliä pelaatte? itellä lontoo..onkoha tuolla mitään merkitystä?
pps. Ramsen mainitsema jäätyminen on kyllä tapahtunut, mutta jatkuu peli mietinnän jälkeen. On tämä silti huomattavasti jouhevampaa kun laginen PES-online.

Minä tiiä. Minä ainaki saanu noi kaikki lataus ajat sun muun hyvin pois ko tein peliin kaks profiilia. Sillä nickillä jonka suurin osa tietää pelaan onlines ja sitten toisella kausia sun muita.
Tottahan mullakin joskus onlines jumittaa. tai no ei jumita. Mun netti vain ei tykkää ea:n servereistä. Tuppaa ns kaatua melko usein. esim CoD pelissä ei kaadu juuri ollenkaa.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Uskomaton peli :D Bugisuudessaan siis..
Menin tossa päivällä pelailemaan kun yhden pelikaverin kanssa sovittiin että siinä kolmen hujakoilla mennään pelailemaan.. Noh, menin Kotimaa- aulaan kuten sovittua ja huomaan USA:n lipun mun tunnuksen kohdalla.. Olin vaan että wtf? :D.. Noh, kaveria ei näkyny niin pelasin yhen suomalaisen kanssa pelin, jonka jälkeen mulla (yllätys yllätys) tiles.. Menin pelaamaan ja tällä kertaa olin jopa merkitty suomalaiseksi ja pelailtiin kaverin 5 peliä.. Sitten kävin salilla..
Peliä en jaksanu pistää pois päältä kun lähdin että pääsen nopeampaa pelaamaan.. Noh, oli katkaissut yhteyden EA:n servuihin, kuten tuttua.. Menin sitte Kotimaa- aulaan ja YLLÄTYS, oon taas USAlainen.. Eikun buuttia.. Sitten olin taas suomalainen... Kolmisen peliä pelattiin, kaveri meni saunaan ja mä lähdin pois, katkas yhteyden.. Aulaan ja bum, olin taas amerikkalainen.. :D
En tiiä pitäskö itkeä vai nauraa koska NIIN monesti katkoo yhteyttä (onneksi pelin aikana on vain kerran tiltannu) ja NIIN monesti tilttaa että..

PS. Sori mahd. typot, nopsasti kirjotettu kiukussa
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Rupeaa jo pikkasen ärsyttämään tää online pelaaminen... Vastassa on aina se fucking ottawa, joka erän jälkeen on pakko katsoa kaikki koosteet ja uusinnat ja ties mitkä. Pari kertaa oon saanut ihan hyvän pelin aikaan:)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Rupeaa jo pikkasen ärsyttämään tää online pelaaminen... Vastassa on aina se fucking ottawa, joka erän jälkeen on pakko katsoa kaikki koosteet ja uusinnat ja ties mitkä. Pari kertaa oon saanut ihan hyvän pelin aikaan:)
Aina voi painaa taaksepäin joukkueiden valinnoissa jos ei vastustajan joukkue miellytä. Itse en ainakaan jaksa mitään Kanadaa tai All-Stars-joukkueita vastaan pelata.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Voisiko joku kertoa miten tuohon NHL saa nuo sm-liiga rosterit päivitettyä? Tämä on ihan uusi asia minulle että nuo rosterit saa päivitettyä. NHL joukkueiden kokoonpanot olen saanut päivitettyä muuta miten nuo sm-liigan rosterit saa päivitettyä? Pitääkö minun jotenkin tietokoneen kautta ensin saada nuo päivitykset muistitikulle ja yhdistää PS3 vai miten. Olen ihan pihalla::confused::confused:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Voisiko joku kertoa miten tuohon NHL saa nuo sm-liiga rosterit päivitettyä? Tämä on ihan uusi asia minulle että nuo rosterit saa päivitettyä. NHL joukkueiden kokoonpanot olen saanut päivitettyä muuta miten nuo sm-liigan rosterit saa päivitettyä? Pitääkö minun jotenkin tietokoneen kautta ensin saada nuo päivitykset muistitikulle ja yhdistää PS3 vai miten. Olen ihan pihalla::confused::confused:

Sm-liigalle ei ole tullut rosteri päivitystä joten iso homma edessä jos itse ne väsäät. Enkä tiedä pystyykö niitä esim netin kautta pistämään kun itsellä ne on ajan tasalla että jos ne sinulle lähettäisin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Sm-liigalle ei ole tullut rosteri päivitystä joten iso homma edessä jos itse ne väsäät. Enkä tiedä pystyykö niitä esim netin kautta pistämään kun itsellä ne on ajan tasalla että jos ne sinulle lähettäisin.
Laitas jakoon jonneki nettiin. olis nimittäin kiinnostusta täälläki.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Morjens, kyllähän tämä on maailman paras lätkäpeli ikinä vaikka silloin tällöin muutamia bugeja tuleekin kuten esim. eilen illalla. Olen pelannut noin 700 nettimatsia ja vielä eilen oli menossa 106 ottelun voittoputki kunnes yhteys katkesi kesken pelin,tuli vain teksti yläkulmaan "sinut on kirjattu ulos playstation networkista " No johdin matsia jo 4-0 mutta siitä huolimatta kärsin 3-0 tappion!!!!!!!!!!!!!!!
Voittoputki katkesi ja pisteitä lähti 78,sillä vastustaja oli sijalla 2024.Rankingsijoitus tippui 4:sta 5:een mutta ei se mitään,silti tämä peli tarjoaa elämäni parhaita pelikokemuksia illasta toiseen ja mikään peli ei voi olla täydellinen.
It's in the game
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kyllä on buginen, ei voi muuta sanoa.. Yksi mainittava bugi, joka tuli minua vastaan oli kun pelasin Suomella Slovakiaa vastaan.
No Mikko Koivu luistelee yli siniviivan kohti maalia, yrittää harhauttaa, mutta ei kerkeä laukoa vaan ajautuu kohti veskaria päin, ja kiekko lipuu jalkojen välistä maaliin. Maalia tästä tilanteesta ei kuitenkaan syntynyt, sillä maalisummerit ja -valot eivät koskaan syttyneet.. Kiekko oli muutaman sekunnin maalissa, kunnes veskari otti kiekon haltuunsa hanskaansa. Tämäkin oli jännä tilanne, sillä kiekko lipui maalin perukoilta hanskaan ikäänkuin Slovakian veskari olisi käyttänyt jotain magiaa. Tästä tilanteesta tuli vielä tietenkin uusinta, että ihmettelemisen aihetta jäisi oikein todenteolla.:confused:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Torpedo 360: Rostereitas odotellaan jo. Jos pääsis viikonloppuna hakkamaan Sm-liigaa. ;) Nuohan on helppo pistää tonne rapidshareen ku ei varmaan kovin iso tiedosto ole.
 
Ylös Bottom