Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Itsellä nuo torpedon tekemät kokoonpanot(eli muokattu huomattavasti enemmän kuin teidän), pelaan dynastya eikä kertaakaan ole viellä seonnut NHL08. Menen aina offlineen ja autosave myös pois päältä.

Itellä toimii vaikka onlinessä ja auto-save päällä :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Itellä toimii vaikka onlinessä ja auto-save päällä :D

Itselläkin kokeilu päällä toimisiko, kun ei jaksa aina painella. Hyvin toiminut ainakin tähän asti. Ja pitääpi korjata sen verran, että näyttää ne kamat vaihtuvan veskoilla. Kari Lehtosen kun Dallasiin hommasin :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Itsellä nuo torpedon tekemät kokoonpanot(eli muokattu huomattavasti enemmän kuin teidän), pelaan dynastya eikä kertaakaan ole viellä seonnut NHL08. Menen aina offlineen ja autosave myös pois päältä.

Just. Se siitäkin teoriasta. Pitää tehdä lisää salapoliisityötä jos jostain löytäisi ratkaisun sekoiluihin. Tuo on hyvä tietää ettei ainakaan ole kokoonpanoista kiinni.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Dodii nettipelitki änärissä korkattu. Karbaasi92:sta vastaan Dallasilla 11-1 turpaan ja Torontolla 6-1. Vika peli oli aika tiukka loppuu asti(siis maalillisesti), Toskala oli huippu vireessä. Suurin ero varmaan mitä on niin maalinteko. Karbaasi laittaa about 98% läpäreistä sisään sivulta sivulle veivillä itte en vielä osaa vaikka näyttää helpolta :D. Ei muuta kuin treeniä ennen turnausta ja sielläkin taktiikkana sumputus ja maalivahtipelin pitää onnistua :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Päivityksen saat kun menet onlineen.

Kielen saa englanniksi (kuuluttajan myös) kun vaihdat pleikan kielen englanniksi. En tiedä saako muuta kautta.

onko toi pelipäivitys siellä online ja joku rosters kohta?
sieltä kävin eilen ja 8 päivitystä tuli. tarkkaa sisältöä ei nistä kuitenkaan lukenut missään.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Hieman outoa, ettei tuossa Konsolifinin turnauksessa pelit ole rankattuja. Silloin epäselvissä tilanteissa kuka tahansa voi katsoa tietyn pelaajan profiilista tuloksen, kunhan ei ole siinä välissä kerenny montaa pelaamaan. Muuten niihin sähköpostissa tuleviin tuloksiin ei kannata aina luottaa suorilta. Itselläni ainakin kun sitä kokeilin joskus, niin välillä tulokseen oli vaihtunu joukkueet keskenään.

Ohjatkaa minut johonkin aiheeseen, jossa siitä turnauksesta keskustellaan. Itse en nopealla etsinnällä löytänyt.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Hieman outoa, ettei tuossa Konsolifinin turnauksessa pelit ole rankattuja. Silloin epäselvissä tilanteissa kuka tahansa voi katsoa tietyn pelaajan profiilista tuloksen, kunhan ei ole siinä välissä kerenny montaa pelaamaan. Muuten niihin sähköpostissa tuleviin tuloksiin ei kannata aina luottaa suorilta. Itselläni ainakin kun sitä kokeilin joskus, niin välillä tulokseen oli vaihtunu joukkueet keskenään.

Ohjatkaa minut johonkin aiheeseen, jossa siitä turnauksesta keskustellaan. Itse en nopealla etsinnällä löytänyt.

Mitä epäselviä tilanteita? Eikai nyt kukaan täällä rupea kusettamaan? :confused::D

Aika säälittävä saa olla.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mitään tietoa onko online rostereihin tulossa päivitystä, nyt kun siirtoaika meni umpeen, niin nythän olisi hyvä aika tehdä vielä yksi päivitys niin saataisiin kokoonpanot ajan tasalle.
Sitten toinen kysymys, että saako Selännettä takaisin Ducksiin offline puolella ilman, että poistaa niitä ladattuja kokoonpanoja. Kun itse en Teemua muualta löydä kuin Suomen maajoukkueesta mutta en häntä sieltä pois viitsisi ottaa.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Auttakee minnuu, ei aloitukset suju vaikka mitä yrittäisi.

Dynasty modessa pelaan kautta Ammattilainen tasolla ja siinä aloituksia tulee voitettua reilusti.
Jos otan matsia onlinessa niin aloitukset menevät vastujille 10-1 suhteessa, vaikka vastustajat ovat yhtä heikkoja kuin minä.

Oikealla tatilla siis pitää vain nykäistä "oikealla" hetkellä? Onko siinä jotain muuta kikkaa?
Vai onko aloitusten voittaminen helpompaa klassinen ohjain asetuksilla? Itse olen jo kasvanut kiinni oletus asetuksiin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Auttakee minnuu, ei aloitukset suju vaikka mitä yrittäisi.

Dynasty modessa pelaan kautta Ammattilainen tasolla ja siinä aloituksia tulee voitettua reilusti.
Jos otan matsia onlinessa niin aloitukset menevät vastujille 10-1 suhteessa, vaikka vastustajat ovat yhtä heikkoja kuin minä.

Oikealla tatilla siis pitää vain nykäistä "oikealla" hetkellä? Onko siinä jotain muuta kikkaa?
Vai onko aloitusten voittaminen helpompaa klassinen ohjain asetuksilla? Itse olen jo kasvanut kiinni oletus asetuksiin.

Johtuu pitkälti siitä kumpi on hosti... ainakin oman hurjan kahden nettipelin kokemuksella :D. Pelasin Karbaasi92:sta vastaan, ensin itse hostasin ja voitin aloitukset selvästi tyyliin 80%, seuraavan pelin Karbaasi hostasi ja aloitukset menivät hänelle samaan malliin. Siinä on varmaan pieni lagi tai jotain vastaavaa ja hosti saa tässä etulyöntiaseman tietysti.

Tietysti voin olla väärässäkin, kun kokemusta on JOPA 2:sta nettipelistä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Voisiko joku neuvoa miten saisin NHL:n nykyiset kokoonpanot ladattua tähän peliin? Onko EA:lta tulossa päivitystä, joka samalla korjaisi aiemman kokoonpanopäivityksen mukana tulleet bugit. Jos ei niin onko joku väsäämässä jotain fileä, jonka avulla saisi kokoonpanot uusiksi, vai onko se edes mahdollista?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Voi tulla tuskanen turnaus tuosta konsolifinin... perkele, kun on vaikeeta toi kokoonpanojen lataus. Ei millään suostu niitä ottamaan EA:n palvelimelta. Ja kuinka usein niitä oikein päivitetään, kun joka kerta tuntuu olevan uusi versio. Vittu mikä paska online... sit ku sain ne ni peli sekos.

Oli tarkotus Karbaasin kanssa vääntää peli, mutta eihän siitä mitään tullut, kun 15min yritin saatana kokoonpanoja ladata ja kun ne tuli niin peli sekosi... huh huh EA :mad:

Ja vielä GTA pitäisi teidän hoiviinne antaa! :p
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pleieri sanoi:
perkele, kun on vaikeeta toi kokoonpanojen lataus. Ei millään suostu niitä ottamaan EA:n palvelimelta. Ja kuinka usein niitä oikein päivitetään, kun joka kerta tuntuu olevan uusi versio. Vittu mikä paska online... sit ku sain ne ni peli sekos.
Hohhoi. Tuo on bugi.

Poista kaikki kokoonpanot kovolta, ota automaattitallennus pois päältä. Mene nopeeseen online-peliin, alkaa lataamaan kokoonpanoja. Tallenna ja poistu pelistä kun tallennettu.
Käynnistä peli uusiks ja poks, ei tarvitse enää ladata noita.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mullakin on kokoonpanojen kanssa ongelmia.

Välillä peli ei käynnisty, vaan tilttaa siihen latausruutun, jossa Staal vetää lämäriä.

Ongelma korjaantuu kun poistaa tavalliset kokoonpanot ja online - kokoonpanot.

Mutta sitten kun ladata uudelleen niitä samoja kokoonpanoja sieltä "Lataa kokoonpanoja" - paikasta, tulee ruutun teksti "Pelaajalla ei ole omaa EA - lokeroa" ja sen jälkeen "Kokoonpanot eivät ole nyt ladattavana"

Onko tuo jokin bugi vai jotain? Nettipeli mulla kyllä toimii ja olen tehnyt sen oman EA - tilin aikoja sitten. Ärsyttävää, kun joutuu pelaamaan noilla ikivanhoilla kokoonpanoilla.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vaikka olen muuten niin rauhallinen otus, alkaa NHL08:n kanssa käpy käydä jo aika kuumana. Se peli tuntuu nykyään suorastaan vihaavan Selännettä; jos Dynasty-tilan ottelussa Teemu tekee vähintään pari pinnaa, on matsin jälkeen edessä totaalinen jäätyminen. Sen jälkeen ei auta kuin buutata Pleikkari, lausua puoliääneen pari epäpyhää sanaa ja simuloida ottelu toivoen parasta. (En jaksa pelata samaa matsia kahdesti.) Ilmeisesti tuossa Dynasty-tilassa on jokin isompi bugi, jonka vuoksi koko roska alkaa jäätyä lähes jokaisen pelatun ottelun jälkeen jossain vaiheessa kautta. Pitää vielä kokeilla, onko PSN-verkosta uloskirjautumisella vaikutusta asiaan. Ja vaikka olisikin, täysin anteeksiantamatonta roskakoodia koko NHL08.

PS. Ilmeisesti olisi ollut liikaa pyydetty EA:lta, että simuloiduista otteluista näkisi muitakin tietoja kuin pelkän lopputuloksen.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vaikka olen muuten niin rauhallinen otus, alkaa NHL08:n kanssa käpy käydä jo aika kuumana. Se peli tuntuu nykyään suorastaan vihaavan Selännettä; jos Dynasty-tilan ottelussa Teemu tekee vähintään pari pinnaa, on matsin jälkeen edessä totaalinen jäätyminen. Sen jälkeen ei auta kuin buutata Pleikkari, lausua puoliääneen pari epäpyhää sanaa ja simuloida ottelu toivoen parasta. (En jaksa pelata samaa matsia kahdesti.) Ilmeisesti tuossa Dynasty-tilassa on jokin isompi bugi, jonka vuoksi koko roska alkaa jäätyä lähes jokaisen pelatun ottelun jälkeen jossain vaiheessa kautta. Pitää vielä kokeilla, onko PSN-verkosta uloskirjautumisella vaikutusta asiaan. Ja vaikka olisikin, täysin anteeksiantamatonta roskakoodia koko NHL08.

PS. Ilmeisesti olisi ollut liikaa pyydetty EA:lta, että simuloiduista otteluista näkisi muitakin tietoja kuin pelkän lopputuloksen.

Heh, kummastuttaa meikäläistä kun tuntuu tyyliin että kaikki muut valittaa tuosta Dynastyn (tai yleensäkin pelin) jäätymisestä täällä vähän väliä, niin mulla ei ongelmia ole :D Oon onlinessä, Torpedon kok.panot, suomen kieli..
Ainoa tapa jolla mulla on tiltannut niin harvoin nettipeliä kun on käynnistämässä.. Mutta nekin kerrat ovat olleet nykyisin harvassa :cool:

Btw, pystyykö noi EA:n kok.panot jo päivittämään?
 
Ylös Bottom