Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ootko Torpedo tekemässä ne sm-liigarosterit samaan tiedostoon kuin nhlrosterit? Silloin ei tarvitsisi kesken peliä vaihtaa kokoonpanoja jos haluaa pelata sm-liigaa nhl:n jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

onko nhl 08:siin joku editori jolla voisi niinku editoida paitoja,naamoja,mainoksia,laitoja niin kuin jotkut tekee PC:eellä???
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ootko Torpedo tekemässä ne sm-liigarosterit samaan tiedostoon kuin nhlrosterit? Silloin ei tarvitsisi kesken peliä vaihtaa kokoonpanoja jos haluaa pelata sm-liigaa nhl:n jälkeen.

Tämän vitun virheen sattusin tekemään ja näinpä hävisi taas pelaajia joukkueista. Vitun buginen peli, muuten jees. Monen tunnin työ meni "vahinkona" hukkaan!:(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

dämn :( kaua sul sunnillee menis noihin uudelleen?? onks sul tietoo et olisko joku editori jol vois editoida esim. paitoi??
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

dämn :( kaua sul sunnillee menis noihin uudelleen?? onks sul tietoo et olisko joku editori jol vois editoida esim. paitoi??
Ei pysty paitoja editoimaan PS3:lla! Olen nyt aloittanut tyhjältä pohjalta joten hetki tässä vierähtää ja elämän tilanne on sellainen että ei voi koko päiväsesti niitä tehdä :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

hahah..... tänään pelasin onlinessa pari peliä ja johan taas oli pelit... Yhdessä matsissa sain 2 maalia, kun oma joukkueeni sai jäähyn , vastustajan maalivahti lähti vaihtoaitioon , sain kiekon, jolloin tuomarin olisi pitänyt pistää peli poikki.

Mutta ei mitään, peli jatkui ja sain tehdä pari maalia vastustajan verkkoon...

Että näin tänään...:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Paljonko noita sijoituspisteitä pitää olla, että oma ranking on alle 10000?
mikä on helpoin tapa kerätä niitä.?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Paljonko noita sijoituspisteitä pitää olla, että oma ranking on alle 10000?
mikä on helpoin tapa kerätä niitä.?
Eipä niitä oikein saa kuin pelaamalla. Pisteiden saantiin riippuu oma ja vastustajan taitotaso sekä joukkueiden tasoerot.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ovatko muut huomanneet mitään nykimistä LCD tellulla? Itse tänään huommasin NHL08:sin ja kuva mielestäni nykii kun kamera liikkuu kentällä edestaikaisin. Tvnä toimii Sonyn 32D3000.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ovatko muut huomanneet mitään nykimistä LCD tellulla? Itse tänään huommasin NHL08:sin ja kuva mielestäni nykii kun kamera liikkuu kentällä edestaikaisin. Tvnä toimii Sonyn 32D3000.
En ole nykimistä huomannu, muttas sen olen huomannu, että LCD:llä fps on huomattavasti parempi kuin kuvaputkitelkkarilla.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

En ole nykimistä huomannu, muttas sen olen huomannu, että LCD:llä fps on huomattavasti parempi kuin kuvaputkitelkkarilla.
Tuo on muuten ihan totta. Suorastaan yllätyin kun kuvaputkella tuota tuli kokeiltua, tuntui melkein eri peliltä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Sm-liigan runkosarja loppumassa ja mietin pitäisikö heittää 8 hengellä jonkin sortin pleijarit sm-liiga joukkueilla nhl 08:ssa? Itse en ole vielä netissä peliä pelannut, mutta kehuttu on...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Sm-liigan runkosarja loppumassa ja mietin pitäisikö heittää 8 hengellä jonkin sortin pleijarit sm-liiga joukkueilla nhl 08:ssa? Itse en ole vielä netissä peliä pelannut, mutta kehuttu on...
Kehuttu nhl08 nettipeliä vai? Huh.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

voisin olla mukana kyllä

Eli noin kuukausi menisi ennenkuin joukkueet on selvillä ja voidaan aloittaa. Varsinaiset ilmoittautumiset ja joukkueen varaukset vasta sitten kun sm-liigassa on selvillä puolivälierä parit. Teen silloin aiheen tuonne online osioon.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Sm-liigan nettirosterit on kyllä aikatavalla kustu. Jotkut pelaajat on muutettu nhl-statseihin. Esimerkkinä Petri Kontiola ja Perttu Lindgren, joiden kykyjä on alennettu, joten ne ei ole samaa tasoa kuin muut sm-liigapelaajat.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Sm-liigan nettirosterit on kyllä aikatavalla kustu. Jotkut pelaajat on muutettu nhl-statseihin. Esimerkkinä Petri Kontiola ja Perttu Lindgren, joiden kykyjä on alennettu, joten ne ei ole samaa tasoa kuin muut sm-liigapelaajat.

No pitäiskö heittää nhl joukkueilla pleijarit? Millonka muuten nhl pleijarit alkaa in real life?
 
Ylös Bottom