Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Niin, siis tarkoitat varmaan SM-Liigan kokoonpanot ;) Noh, kuis paljo ne vie tilaa?

Joo tuolla pyydettiin NHL-rostereita joten laitan ne ensin kun ne on valmiina ja aivan ajantasalla. Sm-Liiga rostereita täytyy vähän vielä fiksailla mutta tässä niitä samalla kikkailen. Kooltaan nuo rosterit on joku 2mb!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Joo tuolla pyydettiin NHL-rostereita joten laitan ne ensin kun ne on valmiina ja aivan ajantasalla. Sm-Liiga rostereita täytyy vähän vielä fiksailla mutta tässä niitä samalla kikkailen. Kooltaan nuo rosterit on joku 2mb!

Heitäppä sitte linkkiä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pystyykö muuten tässä pelissä vaihtamaan mitenkään tota selostusta suomenkieliseksi?

Entä kun pelaan nyt tuota Dynastiania niin huomasin ku valittin sen NHL joukkueen niin siinä tuli se AHL joukkue kans et pitääkö siis tos pelata molemilla joukkueilla tuota Dynastiania. Vai vaan sillä toisella.

Entä pystyykö täs pelaamaan tuota Dynastiania SM-Liiga joukkueilla?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Usb-tikkuun vaikka ja sitten kopioit sen ps3:sen kovolle. Onko joku saanut toimimaan nuo? Kyllä kaiken järjen mukaan ne pitäisi toimia kun ne kopioisin suoraan omalta kovolta.

Juu, ton tiesin, mutta tarkoitin kysyä, että mihin kansioon ne pistetään? Siis mitä kansiota luodaan, johon toi sitten pistetään?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

itse suosittelen tekemään:
- ensin kopiomaan tikulle NHL08 KOKOONPANOT1-saven.
- sitten päällekirjoitetaan SYS-DATA-filu tikulle.
- tikku koneeseen ja kopioi.

käyn juuri läpi rostereita, muutamia pelaajia on unohtunut tiimeihin, jos joku tahtoo listan niin voin postailla muutokset, kiitokset kuitenkin hemmetin hyvästä aihiosta Torpedolle. :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

itse suosittelen tekemään:
- ensin kopiomaan tikulle NHL08 KOKOONPANOT1-saven.
- sitten päällekirjoitetaan SYS-DATA-filu tikulle.
- tikku koneeseen ja kopioi.

käyn juuri läpi rostereita, muutamia pelaajia on unohtunut tiimeihin, jos joku tahtoo listan niin voin postailla muutokset, kiitokset kuitenkin hemmetin hyvästä aihiosta Torpedolle. :)

Joo pistä mulle vaikka privana viesti niin katson mitäs on jäänyt :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

itse suosittelen tekemään:
- ensin kopiomaan tikulle NHL08 KOKOONPANOT1-saven.
- sitten päällekirjoitetaan SYS-DATA-filu tikulle.
- tikku koneeseen ja kopioi.

Teinpä juurikin näin, mutta tuli ongelmia. Käynnistäessä peliä tulee teksti: "Tieto on vioittunut" ja kokoonpanot ei lataudu/päivity, kun kokoonpanoja selailin.

Menipä muuten hermot ja peli myyntiin. En voi pelata netissä kun yhteys katkeaa tarvittavan päivityksen aikana, mystisesti aina samassa kohtaa. PRKL!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Teinpä juurikin näin, mutta tuli ongelmia. Käynnistäessä peliä tulee teksti: "Tieto on vioittunut" ja kokoonpanot ei lataudu/päivity, kun kokoonpanoja selailin.

Menipä muuten hermot ja peli myyntiin. En voi pelata netissä kun yhteys katkeaa tarvittavan päivityksen aikana, mystisesti aina samassa kohtaa. PRKL!!
No teeppä tuolla toisella tavalla. :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Teinpä juurikin näin, mutta tuli ongelmia. Käynnistäessä peliä tulee teksti: "Tieto on vioittunut" ja kokoonpanot ei lataudu/päivity, kun kokoonpanoja selailin.

Menipä muuten hermot ja peli myyntiin. En voi pelata netissä kun yhteys katkeaa tarvittavan päivityksen aikana, mystisesti aina samassa kohtaa. PRKL!!

Mulla ei onkelmia.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla toi online ei oikeen vielä onnaa kun aina kun menen sisään niin pitää ladata online kokoonpanot no kun sammutan koneen ja tulen seuraavan kerran uudestaan minun pitää taaas ladata samat kokoonpanot että pääsen pelamaan. mikä ongelma??
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

käyn juuri läpi rostereita, muutamia pelaajia on unohtunut tiimeihin, jos joku tahtoo listan niin voin postailla muutokset, kiitokset kuitenkin hemmetin hyvästä aihiosta Torpedolle. :)
Postaahan nuo muutokset jos kerkeis joku päivä korjailla. Kiitos.
 
Ylös Bottom