Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Pyörikö muuten viime vuoden xbox360:n NHL07 30 fps vai 60fps?
Jos pyöri 30 fps niin ainakin minulle se oli todella riittävä joten tämän vuoden änäri tulee ostettua aivan varmasti PS3:lle vaikka pyöriikin vain 30fps:llä. Mitäs muut mieltä, häiritseekö teitä tämä asia ja vaikuttaako pelin hankkimiseen
OIsko pyöriny just toi 30fps en oo varma..
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Julkaisu lähenee mutta yksi asia harmittaa ja hieman ihmetyttää eli onko kukaan löytänyt netistä PS3-version kuvia tai videota? Olisi ihan kiva verrata niitä noihin 360:n videoihin ja muutenkin.....
Joka pelisaitilla PS3:n kuvat ja videot ovat Xbox360:n kuvia joten mikähän siinä on n iin vaikeaa laittaa kuvat ja videot PS3-versiosta?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Kaikki käyttävät EA:n julkaisemia kuvia, eikä EA ole vielä kuvia julkaissut PS3-versiosta.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Tätä juuri ihmettelen että miksihän eivät julkaise?
Ruudunpäivitys on niin hidasta, että eka ruutu ei ole vielä piirtynyt?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

jryi sanoi:
Ruudunpäivitys on niin hidasta, että eka ruutu ei ole vielä piirtynyt?
:D

mutta onhan tuo perin hämärää,ettei kuvia näy PS3-versiosta,
vaikka julkaisupäivä kolkuttelee jo ovella.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

OT: Eipäs nyt olla niin huumorintajuttomia. On perjantai, ja ketään ei vituttais.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Pitää vielä hetken toipua krapulasta ennen kuin saa huumorin tajun takaisin. Mutta eikö se tästä korjaannu. Onhan tuo sinänsä mieleenkiintoista kun kuvia eikä videota ei näy eikä kuulu mistään.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

dahol sanoi:
Pitää vielä hetken toipua krapulasta ennen kuin saa huumorin tajun takaisin. Mutta eikö se tästä korjaannu. Onhan tuo sinänsä mieleenkiintoista kun kuvia eikä videota ei näy eikä kuulu mistään.

Toivottavasti tämän tekemisestä ei ole vastuussa sama peelo-tiimi, joka teki Maddenin. Tämänhän pitäisi olla kaiken järjen mukaan EA Canadan tuotoksia, mutta en tiedä onko. Ainakin FIFAn suhteen kanukit ovat tehneet parempaa jälkeä kuin amerikan kollegat Maddenin kanssa.

EDIT: NHL 08 on näemmä EA Canadan tekemä.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Niin eihän tässä ole edes kuukautta julkaisuun ja muutenkin suurimmat odotukset tulevassa NHL08:ssä kohdistuvat juuri PS3:n ja Xbox360:n versioihin. Miksi siis EA ei tuo PS3:n kuvia ja videoita nähtäväksi, ainakin itse haluisin nähdä pelikuvaa ennen kuin pelin PS3:lle ostan.
Jos EA ryssii PS3:n version täysin niin lyhyesti sanottuna vituttaa:mad:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Niin eihän tässä ole edes kuukautta julkaisuun ja muutenkin suurimmat odotukset tulevassa NHL08:ssä kohdistuvat juuri PS3:n ja Xbox360:n versioihin. Miksi siis EA ei tuo PS3:n kuvia ja videoita nähtäväksi, ainakin itse haluisin nähdä pelikuvaa ennen kuin pelin PS3:lle ostan.
Jos EA ryssii PS3:n version täysin niin lyhyesti sanottuna vituttaa:mad:

Toivottavasti EA ei ryssi Ps3 versiota. Mutta jos ryssii peli jää kaupan hyllylle.:mad:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Jhoony sanoi:
Toivottavasti EA ei ryssi Ps3 versiota. Mutta jos ryssii peli jää kaupan hyllylle.:mad:

näimpä, vuosiin en ole EA:n hokille lämmennyt,
muutoin kuin kaveriporukan arcade-meininki-lätkänä,
mutta tätä uusinta vesaa kohtaan on aikamoiset odotukset...
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

EIköhän ne kohtapuolin sieltä jotain julkaise.. En usko että pelit samassa vaiheessa ovat kun eri alustoille tekevät ja vaikkakin kk aikaa niin voihan olla että jotain viimeistelyä väsäävät vielä.. :)

..Itse enemmän fifaa odottelen ja ainakin youtubesta löytää upeaa, joskin epäselvää videota leipzigin messuilta ja tämä nimenomaan ps3 versiosta. Ruudunpäivitys kuulemma on (ennakkohuhuista huolimatta) se 60fps sekä 360 että MYÖS PS3 versioissa, toisin kuin Maddenin PS3 kyhäelmässä mikä ilmeisesti oli melkoisen huolimattomasti väsätty. Eiköhän tämä NHL mene samaa rataa kuin fifakin.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Kannon sanoi:
..Itse enemmän fifaa odottelen ja ainakin youtubesta löytää upeaa, joskin epäselvää videota leipzigin messuilta ja tämä nimenomaan ps3 versiosta. Ruudunpäivitys kuulemma on (ennakkohuhuista huolimatta) se 60fps sekä 360 että MYÖS PS3 versioissa, toisin kuin Maddenin PS3 kyhäelmässä mikä ilmeisesti oli melkoisen huolimattomasti väsätty. Eiköhän tämä NHL mene samaa rataa kuin fifakin.

Ei mene, se on jo varmistettu että se on 30 fps.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Mistä te näitä varmistuksianne haette?
Itse en ole löytänyt NHL:n 30fps sen kummemmin kuin Fifan 60fps:äänkään muuta varmistusta kuin kirjoittelijoiden omat kommentit, vaikka olen surffannut koko netin läpi moneen kertaan.. :mad:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

JM sanoi:
Niin eihän tässä ole edes kuukautta julkaisuun ja muutenkin suurimmat odotukset tulevassa NHL08:ssä kohdistuvat juuri PS3:n ja Xbox360:n versioihin. Miksi siis EA ei tuo PS3:n kuvia ja videoita nähtäväksi, ainakin itse haluisin nähdä pelikuvaa ennen kuin pelin PS3:lle ostan.
Jos EA ryssii PS3:n version täysin niin lyhyesti sanottuna vituttaa:mad:
Tuossa on yksi video, ja ihan vakuuttavalta näyttää :) http://www.youtube.com/watch?v=rLRjDFdujLo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom