Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Olen nähnyt tuon videon aikasemminkin mutta kyseinen video ei todellakaan vakuuta että se olis PS3-versiosta.Jotenkin tuntuu että tuo video on jonku väsäämä koska tuo pleikkarin ohjainkin on siinä alussa niin " suttuisen " näköinen eikä varsinaista pelikuvaa ole ollenkaan jossa näkys selvästi että juuri kyseinen video on PS3-versiosta.
Harmittaa:mad:
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Huomenta vaan kaikille, herätetään taas tämän pelin keskustelu henkiin koska aika hiljaista on ollut:mad:
Tässä yksi arvostelu ja nimenomaan PS3-version:D :D :D :D :D
http://www.psu.com/NHL-08--Hands-On-Preview--a1005-p0.php

Yksi todella hieno uutinen on tässä
" Another issue is the 30 frames per second in addition to these clipping issues on the PlayStation 3. The 360 version of this game runs at 60 frames per second, but luckily, this frame rate issue doesnt affect the gameplay like it did in Madden. You can definitely expect the exact same game as on the 360, if not, with slightly better character models"
Eli ei pitäisi olla suureen huoleen siitä että NHL08 tökkii samanlailla kuin Madden 08,toivotaan parasta.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Ei jeesus tuota videota. Yksi hyökkääjä pujottelee kolmen puolustajan välistä, jotka seisoo tumput suorana. Muutenkaan ei tuo puolustuksen tekoäly näyttänyt loistavan. Toivottavasti itse peli ei ole tuollainen vaan tämä tosiaan on joku kynäilykontrollinäyte.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Kannon sanoi:
Mistä te näitä varmistuksianne haette?
Itse en ole löytänyt NHL:n 30fps sen kummemmin kuin Fifan 60fps:äänkään muuta varmistusta kuin kirjoittelijoiden omat kommentit, vaikka olen surffannut koko netin läpi moneen kertaan.. :mad:
Fifasta ei mitään hajua mutta Thomas Puha vahvisti molempia NHL 08 -versioita pelattuaan PS3-version olevan 30 fps ja X360:n 60 fps. Juttu oli tällä foorumilla jossakin ketjussa, ehkä X360:n NHL 08 -ketjussa.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Pelin julkaisun lähestyessä alkaa näitä arvostelujakin tulemaan jotka nostavat entisestään odotusta.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Tällä hetkellä xbox360:lle on demo ladattavissa ja kyseiselle alustalle peli julkaistaan 20.9. ja 27.9 PS3:lle
PS3:n demosta ei ole muuta tietoa kuin mitä Littman sanoi 24.8 haastattelussa eli
" No exact date for the 360 demo. We can't give an exact date, but it is coming very soon."

- Plans are for a PS3 demo also.

Toivotaan että pelistä demo tulisi.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Maltti on valttia vai miten se meni:rolleyes:
Kyllähän se vituttaa että 360:lle tämäkin demo tuli ennen PS3:sta mutta hyvää kannattaa odottaa,toivottavasti. Toisaalta,tuolla yhdellä pelifoorumilla jolllain taas oli hajonnut 360:n kun oli uutta NHL08:n demoa ladannut joten ei se aina ole helppoa xboxarillakaan.
Toivotaan että pelistä saadaan demo pian.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

cchaou sanoi:
En ihmettelisi vaikka demoa ei tulisi ollenkaan.

"A PlayStation 3 demo will be made available shortly in the PlayStation Store. NHL 08 is scheduled to ship for both systems on September 11."

Näin IGN sivuston mukaan, tosin tuo ei ainakaan pidä paikkaansa että molemmille syyskuun 11.päivä peli julkaistaisiin. PS3 tulee reilun viikon myöhemmin.

..Itse en näe noissa pienissä viiveissä juurikaan mitään huonoa, jos kerta alusta erilainen ohjelmoitava ja PS3:sta tehoa löytyy niin tehköön sitä peliä aikansa! Pääasia että se toimii kuten pitääkin.. ;)
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Ikäväkseni veikkaan että Pleikkaversion viimeistely ja kaikki optimoiminen vie aikaa aivan viimeiseen saakka. Veikkaan että jos demo tulee, se tulee syyskuun kymmenennen päivän tienoilla.- Miksi sitä ei muuten olisi julkaistu samalla?
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

mistä nuosta koskaan tietää.. onhan se nyt ollut ajasta iäisyyteen aina sama että konsolien välillä on eroja. loppu viimein se kuitenkin on käyttäjästä kiinni tykkääkö boxin versiosta, pleikan versiosta, pc:n vai vaikka 8bit nintsikan.
sitä voi aina oman koneensa versiota hehkuttaa maasta 7:teen taivaaseen. mutta kuitenkin aina löytyy niitä jotka löytää toisen konsolin versiosta niitä parempia puolia. vaikka loppu viimein pelit ovat yksi ja sama. eikö se nyt ole ihan turhaa tapella siitä mikä on paras. Jos nyt vaikka minun mielestä ea:n sarja pleikalla on paras. vaikka kuvan laatu olisi huonompi kuin xboxilla. so what. minä pidän siitä ja sillä hyvä. Jos toiset hehkuttaa 2k sarjaa tai sitä miten boxi on valo vuosia ps:ää edellä niin se on heidän asiansa. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, jotkut molemmista. maku asia. Jokainen tykkää siitä mihin on tottunut tai omasta mielestä tuntee paremmaksi. se niin vakavaa luulisi olevan.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Ei demosta vieläkään tietoa? Ei malta odottaa kun lukee noita xbox360:n juttuja pelistä niin aika huikeelta vaikuttaa.
 
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

skate ja nhl 08 maistaisi ja sitä myöden olisi yksi kovimpia päivityksiä Storella vähään aikaan. :)
 
Ylös Bottom