Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kauden jälkeen tulee parin viikon ajanjakso ennenkuin pelaajista tulee vapaita agentteja. Tänä aikana voi ainoastaan tehdä sopimuksia omille pelaajilleen.Kysymys 1. Miten dynastyssä kauden jälkeen tehään niitä sopimuksii?
Odotat kun oma kaveri menee maalin eteen maskiin jolloin heität kiekon maalille. Maskimies ohjaa kiekkoa automaattisesti, mutta tatilla pystyy käsittääkseni ohjurikiekkon suunnan määrittämään.Kysymys 2. Miten ohjataan laukauksia?
Tässä pelissä ei tehdä ilmaveivejä.Kysymys 3. Miten niitä ihmeen ilmaveivejä tehään? (vai olikohan se nyt tää peli)
Kauden jälkeen tulee parin viikon ajanjakso ennenkuin pelaajista tulee vapaita agentteja. Tänä aikana voi ainoastaan tehdä sopimuksia omille pelaajilleen.
Juu mä tiedän mutta tarkotin mitä näppäintä pitää painaa ku oon kokeillu kaikkii näppäimii eikä mistään tapahdu mitään. Enkä ny muista ees missä ne sopimukset tehää ku en oo vähään aikaan pelannu....
Vihdoin ja viimein se tapahtui!
Tähän taloon saapui eilen vähän käytetty PS3 ja mukana nhl08.
Nyt kun tuo päivitys tuossa latautuis ni kohta pääsee kokeilee matsia onlinessa.
Nyt on hyvä fiilis![]()
Miten ihmeessä tässä sai vedettyä siiniviivalta sellaisen "ohjattavan" kiekon maalin eteen? Kaikkea mahdollista ja mahdotonta koittanut ilman tulosta.
Liikkuvat taakse (viritä lämäri) ja paina R2 (syöttö). Välillä tulee tosi komeita ohjausmaaleja. Jep, niitä tulee - yllätys, yllätys - myös EA:n lätkäpelissä.![]()
Ovat tosin aika mekaanisen näköisiä verrattuna 2k sarjaan jossa tekoälyn ohjaamat pelaajat yrittää itse ohjata kiekon maalin jos tilanne sitä sallii. Tulee tekemällä tehty olo kun pitää oikein erillinen näppäin yhdistelmä olla ohjurille..
Ihanko totta? Oikeesti? Kerro lisää?Tässä(kin) asiassa 2k ollut jo EA:n edellä about 6 vuotta![]()
Huoh.2k-lätkäpelisarjan puolesta puhuja sanoo EA:n ohjauksia mekaanisen näköisiksi, kun 2k-sarjan pelaajat näyttävät lähinnä LEGO-ukoilta ja itse pelaaminen näyttää ja tuntuu Star Wars - elokuvalta.![]()
Ovat tosin aika mekaanisen näköisiä verrattuna 2k sarjaan jossa tekoälyn ohjaamat pelaajat yrittää itse ohjata kiekon maalin jos tilanne sitä sallii. Tulee tekemällä tehty olo kun pitää oikein erillinen näppäin yhdistelmä olla ohjurille..
Tässä(kin) asiassa 2k ollut jo EA:n edellä about 6 vuotta![]()
2k-lätkäpelisarjan puolesta puhuja sanoo EA:n ohjauksia mekaanisen näköisiksi, kun 2k-sarjan pelaajat näyttävät lähinnä LEGO-ukoilta ja itse pelaaminen näyttää ja tuntuu Star Wars - elokuvalta.![]()