Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kyllähän tuo Afi tais olla mullaki eka hankinta Pittsburghiin:D

Viimeksi muokannut moderaattori:

laitetaanha iha uus viesti:

Hyökkäys: 92
Puolustus: 88
Maalivahti: 90
Kokonaisuus 93

Palkkakattoon matkaa: noin 3,4 milj. taalaa

1. Kenttä:
Heatly(92)-Crosby(95)-Malkin(93)

2. Kenttä:
Zherdev(82)-Turris(80)-Afinogenov(84)

3. Kenttä
Fleischmann(79)-Gagner(80)-Michalek(82)

4. Kenttä
Kennedy(77)-Filppula(78)-Filewich(77)

1. Pakkipari
Souray(85)-Phaneuf(89)

2. Pakkipari
Seabrook(81)-Meszaros(83)

3. Pakkipari
Eminger(80)-Lashoff(78)

Maalivahdit:
Kiprusoff(93)
Conklin(82)
:p

Ja AHL:ssa kasvamassa pari lupaavaa nuorta tekee nousuaan...
Tuo 4. kentän Tyler Kennedy on ollu iha positiivnen yllätys, se teki pudotuspeleissä tehot 6+3.

Alan olee iha tyytyväinen joukkueeseen:D

Tässä pelissä red wings on ihan tyhmä dynastytssä, ku sillä ei ite pelaa. Ne ei tajuu tehä ikinä eikalla kaudella pelaaja siirtoja, ja sit ne on toisella kaudella ihan kusessa, kun niitten kaikki huiput menee eläkkeelle.

Kysymys 1. Miten dynastyssä kauden jälkeen tehään niitä sopimuksii?

Kysymys 2. Miten ohjataan laukauksia?

Kysymys 3. Miten niitä ihmeen ilmaveivejä tehään? (vai olikohan se nyt tää peli)

Kysymys 1. Miten dynastyssä kauden jälkeen tehään niitä sopimuksii?
Kauden jälkeen tulee parin viikon ajanjakso ennenkuin pelaajista tulee vapaita agentteja. Tänä aikana voi ainoastaan tehdä sopimuksia omille pelaajilleen.

Kysymys 2. Miten ohjataan laukauksia?
Odotat kun oma kaveri menee maalin eteen maskiin jolloin heität kiekon maalille. Maskimies ohjaa kiekkoa automaattisesti, mutta tatilla pystyy käsittääkseni ohjurikiekkon suunnan määrittämään.

Kysymys 3. Miten niitä ihmeen ilmaveivejä tehään? (vai olikohan se nyt tää peli)
Tässä pelissä ei tehdä ilmaveivejä.

Kauden jälkeen tulee parin viikon ajanjakso ennenkuin pelaajista tulee vapaita agentteja. Tänä aikana voi ainoastaan tehdä sopimuksia omille pelaajilleen.

Juu mä tiedän mutta tarkotin mitä näppäintä pitää painaa ku oon kokeillu kaikkii näppäimii eikä mistään tapahdu mitään. Enkä ny muista ees missä ne sopimukset tehää ku en oo vähään aikaan pelannu....

Juu mä tiedän mutta tarkotin mitä näppäintä pitää painaa ku oon kokeillu kaikkii näppäimii eikä mistään tapahdu mitään. Enkä ny muista ees missä ne sopimukset tehää ku en oo vähään aikaan pelannu....

GM-valikosta otat Sopimukset-valikon. Tuon pariviikkosen aikana tuolla pystyy tekemään sopimuksia, ei muuten. Napit löytyy help-nappia painamalla.

Joko ne sai sen 6vs6 pelin kuntoon? Vai onko se vieläkin 3vs3?

Olisko halukkaita ottamaan joku ilta 3vs3 lukituilla paikoilla ottelua? 9 pelaajalla sais jo pienimuotoisen turnauksen...

Halukkaita ja Himokkaita kaivataan..

Tänään Washingtonia vastaan pelatessa tuli melko erikoinen maali. Semin laukoo siniviivalta kiekon tolpasta läpi maaliin ja kiekko on maalissa 10s ja sitten Ovechkin tuulettaa maaliaan vaikka ei koskenutkaan kiekkoon:D Samassa pelissä multa loukkaantui 3 sentteriä:mad: Crosby, S.Koivu ja T. Kenneby.Onneksi Crosby ei loukkaantunut pitkäksi aikaa:rolleyes:

Tämä peli on mahtava kavereiden kanssa! Tulee aina hyvät geimit:)

Vihdoin ja viimein se tapahtui!
Tähän taloon saapui eilen vähän käytetty PS3 ja mukana nhl08.
Nyt kun tuo päivitys tuossa latautuis ni kohta pääsee kokeilee matsia onlinessa.

Nyt on hyvä fiilis :)

Peli oli pitkään hyllyllä, mutta sitten kokeilin slaidereilla jotka täälläkin on ja mielenkiinto heräsi uudelleen. Taukoa on tosin liikaa, joten ei enään muista yhtään mitään koko pelistä...

Nyt on vain ongelmana, että ammattilainen on oikeastaan turhan helppo eli itsellä 2x laukauksia, 3xtaklauksia, 2x aloitusvoittoja kuin koneella. Toisaalta maaleja en edelleenkään osaa tehdä ja pelissä saan usein 2-4 maalia vaikka laukauksia on 30. Seuraavalla tasolla vihu sitten puolestaan pyyhkii minulla lattiaa:D. Mitä kohtaa slaidereista pitäisi säätää, jotta minullakin olisi seuraavalla tasolla jotain mahdollisuuksia koskea kiekkoon tai pitää sitä hallussa edes hetki?

Miten ihmeessä tässä sai vedettyä siiniviivalta sellaisen "ohjattavan" kiekon maalin eteen? Kaikkea mahdollista ja mahdotonta koittanut ilman tulosta.

Onko tuossa oikean tatin napissa (R3) jonkinlainen kiihdytys, koska oma äijä vaikuttaisi saavan tietokoneen ukkoa kiinni selvästi paremmin kun tuota painelee? Nappulat on kyllä selitetty pelissä ja netissä melko ylimalkaisesti...

Sitten vielä boonuskysymyksenä, että miten ihmeessä tässä pelissä pitäisi koukkia, jotta siitä olisi jotain hyötyä? Ilmeisesti takaanpäin ja tappituntumalla, mutta usein tuntuu lapa kauhovan vain ilmaa ja vihu parantaa vauhtia. Laitakahinassa olisi mukava saada kiekkoa välillä itsellekin...

Miten ihmeessä tässä sai vedettyä siiniviivalta sellaisen "ohjattavan" kiekon maalin eteen? Kaikkea mahdollista ja mahdotonta koittanut ilman tulosta.

Liikkuvat taakse (viritä lämäri) ja paina R2 (syöttö). Välillä tulee tosi komeita ohjausmaaleja. Jep, niitä tulee - yllätys, yllätys - myös EA:n lätkäpelissä. ;)

Edit. eikä ole kiihdytysnappeja vaan täysin analoginen luistelu. Melko realistista, vai mitä? :rolleyes:

No voisin nyt tähän laittaa vähän pelaajiani.

Hyökkääjiä:
Crosby (98)
Malkin (96)
Hejduk (88)
M. Koivu (86)
S.Koivu (86)
Afinogenov (84)
Ribeiro (84)
Nokelainen (81)
En muista enempää laitan joskus ketjut tänne

Puolustajia on esim Souray, Meszaros, Grebeshengov, Oprik ja jotain muita. Kausi on ihan alussa ja PITin pistepörssiä johtaa Malkin 2.Crosby 3. Ribeiro 4. Afinogenov (vaisu alku 7 peliä ja vain 5 maalia:confused:) 5. Souray (viime kauden kakkonen)6. Meszaros 7. Grebeshengov 8. M. Koivu 9. M. Hejdukja 10. S. Koivu.

S. Koivu ja Hejduk on joutunu laittaa 4. kenttään ku ovat jo vanhoja pieruja.

Liikkuvat taakse (viritä lämäri) ja paina R2 (syöttö). Välillä tulee tosi komeita ohjausmaaleja. Jep, niitä tulee - yllätys, yllätys - myös EA:n lätkäpelissä. ;)

Ovat tosin aika mekaanisen näköisiä verrattuna 2k sarjaan jossa tekoälyn ohjaamat pelaajat yrittää itse ohjata kiekon maalin jos tilanne sitä sallii. Tulee tekemällä tehty olo kun pitää oikein erillinen näppäin yhdistelmä olla ohjurille..

Tässä(kin) asiassa 2k ollut jo EA:n edellä about 6 vuotta;)

Lämärisyöttö,ehkä tämän pelin pahimpia bugeja foxgoal paikkojen lisäksi...tämähän vaan on minun mielipide:)
toiv. Lämärisyöttö poistettu 09??
Itse tullut pari kertaa käytetty onlinessa ja se jos mikä on epäreilua touhua niin noiden foxgoalien lisäksi:D

Ovat tosin aika mekaanisen näköisiä verrattuna 2k sarjaan jossa tekoälyn ohjaamat pelaajat yrittää itse ohjata kiekon maalin jos tilanne sitä sallii. Tulee tekemällä tehty olo kun pitää oikein erillinen näppäin yhdistelmä olla ohjurille..

2k-lätkäpelisarjan puolesta puhuja sanoo EA:n ohjauksia mekaanisen näköisiksi, kun 2k-sarjan pelaajat näyttävät lähinnä LEGO-ukoilta ja itse pelaaminen näyttää ja tuntuu Star Wars - elokuvalta. :D

Ihanko totta? Oikeesti? Kerro lisää?

2k-lätkäpelisarjan puolesta puhuja sanoo EA:n ohjauksia mekaanisen näköisiksi, kun 2k-sarjan pelaajat näyttävät lähinnä LEGO-ukoilta ja itse pelaaminen näyttää ja tuntuu Star Wars - elokuvalta. :D
Huoh.

Tein vartavasten tämänlaisia kommentteja varten ketjun, jossa voi näitä provoja ja väittelyitä harrastaa. Mitä jos pidettäisiin nämä EA ja 2K-ketjut vapaina toisen pelin paremmuudesta?

Kyllä ne niitä normaali laukauksiakin yrittää ohjata, mutta niissä ei onnistu niin usein;)

Niin sanon.. Entäs sitten? Oma rehellinen mielipiteeni. Katsotaanpa niin tänä vuonna Stick Liftillekin on oma nappi, eikä esim voi mailalla huitoessa "nostaa pelaajan mailaa" koska se tuntuisi liian luonnolliselle ;).

Ja 2k sarjan kaunistelematon ulkoasu vetoaa minuun enemmän kuin EA:n vahanuket jäällä. Eräässäkin videossa kolmen tähden jaossa, Chris Osgood näyttää about 300 kiloselle... Ja milläs lailla pelaaminen näyttää Star Warsille? Näkyykö Han Soloa missään...?

Ei jääkiekko ole mitään kaunoluistelua. Tappelutkin ovat 09:ssä kuin KKingsissä aikanaan, hah. Selostajatkin piti EA:n mennä raiskaamaan.. Bill Clement ja Gary Thorne kuulostavat edelleen parhaimmalta ESPN NHL Hockeyssa ja sitä seuranneessa 2k5:ssa.

Paras NHL sarjan peli on edelleen NHL 94 Sega Mega Drivelle. Siinä ei sentään tietokone huijannut ja sitä oli muutenkin hauska pelata. Taisipa kiekon fysiikkakin olla tulevaa 09:iä realistisempaa...:cool:

Ylös Bottom