Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onkohan Tuomaksella ja Aleksilla taas pikkuisen hankala elämä? Vuoden ajan pojat ovat jaksaneet vinettää kuin ihana ja täydellinen tuo 2K tekele on? Teille on viissiin oma ketju jossain, vai eikö siellä käy kukaan? Paitsi te..

Toivottavasti 09 ketjusta ei tule poikien provoketju..

Aleksi, eiköhän se sun 2k fanipoikuutesi ole tullut jo selväksi. Turgaan enää pilaat tätä aihetta:rolleyes:

Tappeluissa EA on kyllä jäljessä, mutta nuo muut vaan nauratti:D

Onkohan Tuomaksella ja Aleksilla taas pikkuisen hankala elämä? Vuoden ajan pojat ovat jaksaneet vinettää kuin ihana ja täydellinen tuo 2K tekele on? Teille on viissiin oma ketju jossain, vai eikö siellä käy kukaan? Paitsi te..

Toivottavasti 09 ketjusta ei tule poikien provoketju..

Harvinaisen huonosti noin vanhaksi on kalenteri hanskassa, itsehän olen tässä vasta kahden viikon ajan fiilistellyt 2k9:iä.

Ja Ilari... No ei voi muuta sanoa kuin että pelaa molempia pelejä kunnolla, äläkä heti tyrmää. Juuri tuommoisia kommentteja tulee jos ei ole pelannut kumpaakin peliä. Fanipoika taidat itse olla, minähän annan vain oman mielipiteeni joka sentään perustuu monen vuoden kokemuksiin molempien sarjojen peleistä..

Jokainenhan saa siitä tykätä mistä haluaa.. Ihan niinkuin siinä olisi jotakin henkilökohtaista jos ei tykkää EA:n "jääkiekko" peleistä.

PS: Näytti muuten ihanan flipperimäiseltä tuo syöttöpeli taas tuossa yhdellä videolla. Hyvä EA, niin sitä pitää.

OT:na vielä Aleksille,

A) K09 ehkä viikon, mutta K08 12kk
B) Ootko miettinyt, että ehkä SUURINTA osaa EA:n 08 pelaavista pelaajista ei yksinkertaisesti KIINNOSTA kuulla sun hehkutuksia K-sarjan peleistä? Porukka on tyytyväinen 08:iin ja haluavat keskustella 08:sta. Siksi K-sarjalla omat ketjut jossa voitte hivellä toisianne ja sylki lentäen kehuskella jumalaista peliänne...
C) Jos Mua tai muita ean pelaajia alkaa kiinnostaan K-sarjan peli niin me kyllä löydämme K-sarjan keskusteluketjun... Ehkä, ku se ei taida olla ihan ekoilla sivuilla..yleensä... :eek:
D) Toivottavasti 09 ketju pysyy K-sarjasta vapaana.. Vaikka pelissä olisi Flipper-delfiini ja balleriina luistelijat.. Se on silti NRO: 1. PISTE(varmistan, että OT loppuu tähän viestiin..)

Lämärisyöttö,ehkä tämän pelin pahimpia bugeja foxgoal paikkojen lisäksi...tämähän vaan on minun mielipide:)
toiv. Lämärisyöttö poistettu 09??
Itse tullut pari kertaa käytetty onlinessa ja se jos mikä on epäreilua touhua niin noiden foxgoalien lisäksi:D
Onko tämä juuri tuo lämärisyöttö?
Liikkuvat taakse (viritä lämäri) ja paina R2 (syöttö).
Melko turhalta vaikuttaa, sillä useinkaan verkot ei ole tötteröllä kiitos koneen ohjaamien äijien, jotka ovat aivan vammaisissa paikoissa maalin "edessä" (lue takana tai sivulla). Tietokone puolestaan laukoo ihan lämäreitä, joita pelaajat välillä ohjailevat verkon perukoille (näinhän sen kuuluisi toimia). Eräänkin kerran siniviiva veto oli jo B-pisteiden välissä äijien olkapään korkeudella (eli menossa reilusti ylitse), siitä tietokone vaan korkella mailalla ohjaa kiekon vaakalentoon ja yläriman kautta häkkiin:D. Mikä on foxgoal (näin paljon tiedän pelistä:))?

Nyt on taas hetki pelattu uusilla slaidereilla ja v-käyrä on mielettömän korkella... Ammattilaistaso on aivan liian helppo, mutta tähtipelaajalla ei sitten puolestaan ole oikein mitään jakoa. Miten ihmeessä nämä vaikeustasot on porrastettu? Omat slaiderit eivät muuten tietenkään toimi ilman uudelleensäätöä pikapelissä, mikäli haluaa pelata jollain kuin ammattilaisella (pakko siis pelata dynastya vaikak haluasin pelata aina eri joukkuella, älytöntä?)...

Aloituksista hävitään huonossa pelissä 6/7:stä, hyvässä pelissä aloitukset menevät tasan. Kiekkoa ei saa koneelta millään pois, mutta riittää kun koneen ohjaama ukkeli on mailan mitan päässä niin itsellä kiekkoa ei enään ole. Mikäli taklaat koneetta, niin uusi koneen ukkeli ottaa kiekon ja jatkaa sitä mihin edellinen jäi (missä on ne omat äijät kun minua taklataan). Tai vaihtoehtoisesti kiekko jää taklatun äijän alle, josta sitä ei saa pois, äijä vain nousee ylös ja jatkaa pyörittämistä. Eli kun häviät aloituksen niin kone myllyttää yleensä x+y min putkeen. Miten ihmeessä se kiekko pyörii aina omassa päässä koneelle, kun koneen päässä puolestaan homma on aina tyyliin laukaus -> kiekko koneelle?

Omat tietokoneen ohjaamat pelaajat eivät ota irrallaan pyörivää kiekkoa vaikka se olisi vieressä. Tästä kun vaihdat pelaajan itsellesi niin se yleensä "liukuukin" sitten väärään suuntaan ja vihun äijä tulee toiselta puolelta kenttää poimimaan omenan. Miten ihmessä tietokoneen tiimi aina kaappaa automaagisesti nuo "irtokiekot" salaman nopeasti itselleen?

Miten tuollaisessa laitakahinassa pitäisi tehdä, jotta sen äijän saa irti kiekosta ja kiekon ITSELLE (ilmeisesti koukkausnapilla myös tönitään äijää mikäli ollaan vieressä). Huitomisnappi on ainakin turha -> jäähy samantien. Taklaaminenkaan ei tunnut tekevän yhtään mitään...

Jos ohjaan itse hyökkääjää, niin miten on mahdollista, että omia puolustajia ei ole omalla maalilla yhtään vaan reboundia on vetämässä kaksi vihua keskenään? Koneen maalilla kun reboundiin ei ikinä pääse edes käsiksi (missä hitossa ne omat äijät nyt on)???

Tietokone myös tekee maaleja jollain aivan epätoivoisilla vedoilla siniviivalta laidan vierestä, itse ei saa siniviivalta edes hyvästä paikasta milloinkaan maalia. Muutenkin useat koneen tekemät maalit ovat hyvinkin kyseenalaisia (toki välillä tekevät ihan hienojakin häkkejä). Tietokone blokkaa vieläpä omia laukauksia huomattavasti tehokkaammin, eli harvoin saa vedoista edes laukaus merkintää...

Pelasinpa tuossa yöllä pelin, jossa kone teki 3 maalia peräkkäin 1:15 (pelikellon mukaan) aikana (5 min erillä eli äärettömän nopeasti) ja itse en päässyt edes koskemaan kiekkoon välissä. Jotenkin maalin jälkeen molari (ja pelaajat) pelaavat huonommin kuin muuten. Ei myöskään ole tavatonta, että heti kun itse on tehnyt maalin, niin kone rokottaa välitömästi seuraavasta aloituksesta (taas jonkinlaista huijausta)...

PS. tiedän kyllä, että en varmaankaan osaa pelata, mutta en silti käsitä tuon pelin sielunelämää. Miten liian helppo voi muuttua mahdottomaksi? Maaleja tuli tehty keskimäärin 1/peli tilastoista katsottuna ja omissa soi 3/peli eli melko tappiovoittoista hommaa. Laukauksia itsellä ehkä 20-25/peli eli osumatarkkuudessa olisi kaiketi parantamista, mutta miten? Taklauksia on kuitenkin reilusti konetta enemmän (3x) eli karkeasti itse tarvitsen ainakin 3 taklausta, jotta saan kiekon ja kone saa sen kerralla...

Neuvokaas nyt hieman mitä tehdä, sillä 09 tuskin korjaa tilannetta minun edukseni, joten sama jatkaa lätkimistä tällä jos vaikkapa nhl10:iin mennessä olisi jotain oppinutkin... NHL93 oli sentään pelien peli ja siinä tuli pärjättyä hiirelläkin...

Omat slaiderit eivät muuten tietenkään toimi ilman uudelleensäätöä pikapelissä, mikäli haluaa pelata jollain kuin ammattilaisella
Toimiipas. Peli tallettaa jokaiselle vaikeustasolle omat sliderit, kun vaihdat ne jokaisella vaikeustasolla erikseen pelin alkuvalikosta (muutat ensin vaikeustason ja sen jälkeen sliderit) ja tallennat profiilisi.

Hitto, en muista mikä asetus se oli, joka vähensi koneen loppukiriä ja huijausta huomattavasti - joku koneen tekoäly -juttu siellä ihan perusasetuksissa... kai. Tai sitten muistan ihan päin heiniä.

Toimiipas. Peli tallettaa jokaiselle vaikeustasolle omat sliderit, kun vaihdat ne jokaisella vaikeustasolla erikseen pelin alkuvalikosta (muutat ensin vaikeustason ja sen jälkeen sliderit) ja tallennat profiilisi.

Hitto, en muista mikä asetus se oli, joka vähensi koneen loppukiriä ja huijausta huomattavasti - joku koneen tekoäly -juttu siellä ihan perusasetuksissa... kai. Tai sitten muistan ihan päin heiniä.

Agressiivisuutta säätämällä saa koneelta ainakin paukkuja pois.

Mikäli menee asetukset -> peliasetukset, niin tuolla ei ole missään vaikeustasoa. Vaikeustaso löytyy ainoastaan "pelaat nyt" tai dynasty/turnaus moodeista.

Olen koittanut valita "pelaa nyt" -> valinnut joukkueet -> laittanut vaikeustason ja säätänyt sliderit -> pelannut pelin, jonka jälkeen PS3 kysyy talletaanko asetukset (tallettaa profiilin). Uudessa "pelaa nyt" pelissä sliderit jälleen kerran oletus asetuksissa muulla kuin ammattilaisella... Lisäksi olen koittanut siten, että en ole mennyt peliin vaan slidereittein jälkeen peruuttanut takaisin menuun ja tallentanut profiilin käsin -> ei mainittavaa tulosta. Kuitenkin "oma nhl08" (mikä lie sieltä päävalikosta) -> "asetukset" -> slaiderit, polussa on palkit koko ajan kuten pitääkin...

Onko tuossa nyt jotain, jonka olen tehnyt pieleen (ilmeisesti on kerran muilla toimii)?
Agressiivisuutta säätämällä saa koneelta ainakin paukkuja pois.
Aikaisemmista kommenteistasi päätellen (sinulle kun ei supertähdellä se 3 riittänyt:D) olen näin ymmärtänyt. Ammattilainen 5:lla on liian helppo ja tähtipelaaja 2:lla mahdoton, taidan yrittää laittaa tuon ykköseksi, mutta en usko että tuosta hirveästi on minulle apua...

Eniten ehkä ottaa aivoon tuo mahdollinen "huijaaminen" ja se, että vihun koneen ohjaamat pelaajat ovat 1000 kertaa älykkäämpiä kuin omat koneen ohjaamat äijät...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aikaisemmista kommenteistasi päätellen (sinulle kun ei supertähdellä se 3 riittänyt:D) olen näin ymmärtänyt. Ammattilainen 5:lla on liian helppo ja tähtipelaaja 2:lla mahdoton, taidan yrittää laittaa tuon ykköseksi, mutta en usko että tuosta hirveästi on minulle apua...

Eniten ehkä ottaa aivoon tuo mahdollinen "huijaaminen" ja se, että vihun koneen ohjaamat pelaajat ovat 1000 kertaa älykkäämpiä kuin omat koneen ohjaamat äijät...

Joo kyllä se 6 täytyy supertähdelläkin olla ja phoenixin farmipelaajillakin NHL meni liian helpoksi, taidan ite olla pahempi huijari kun kone :D

Pystyyko muuten ps3:lla muokattuja rostereita lahettaa kaverille? Tikulle meni mut pc ei kai oikein tunnista kun koittaa liitetiedostona lahettaa.

Toivottavasti 09:ssä korjataan tuo 08:n tyhmä puolustus, jossa äijät seisoo kuin järkensä menettäneet :) eivätkä edes ota / yritä ottaa kiekkoa / vastapuolen pelajaa vaikka menee puolen metrin päästä ohi..tuo oli 08:n surkein puoli ja otti päähän kovasti.

onko muuten missään videossa näkynyt tuohon jotain ...toivotaan... muuten jöö 09 hankkimatta..

Uskon!:) Mitäs pidät pelistä?

Noh, aluks oli ihan jees mut nyt alkaa menee usko omaan taidon kehittymiseen. Netissä pelannu jotain 25 matsia ja puolet on tappioita. Alku näytti lupaavalta mut nyt taitaa olla viiden matsin mittanen tappioputki. Äsken tuli turpaan 6-0, kyllä syö miestä :)

Noh, aluks oli ihan jees mut nyt alkaa menee usko omaan taidon kehittymiseen. Netissä pelannu jotain 25 matsia ja puolet on tappioita. Alku näytti lupaavalta mut nyt taitaa olla viiden matsin mittanen tappioputki. Äsken tuli turpaan 6-0, kyllä syö miestä :)

Heh nii se mulki meni, mut sitte ku 50 matsii olin pelannu nii voittoi alko ropista. Juuri vähän aikaa sitte oli 11 voiton voittoputki:) Vähä harmitti ku se katkes rankkaritappioon:rolleyes:

Vastaus: Nhl 08 [ps3]

Pelaako tätä peliä enää kukaan?Itellä on (ehkä viimeiset) play offsit meneillään ja ihan mahtavia pelejä on ollut. Outoa että Washington suostui vaihtamaan Ovechkinin Patrick Kaneen. Carolinaa vastaan on otteluvoitot 2-1. Pelit päättyi: 4-1, 3-4, 6-1 eli toi 3-4 oli se katkera tappio. Nii ja tähtipelaajal pelaan. Näihin pleijareihin on hyvä päättää dynasty mode vähäksi aikaa ja pelailla kavereiden kans jouluu asti, milloin luultavasti NHL 09 ilmestyy tähän talouteen:)

Pelaako tätä peliä enää kukaan?Itellä on (ehkä viimeiset) play offsit meneillään ja ihan mahtavia pelejä on ollut. Outoa että Washington suostui vaihtamaan Ovechkinin Patrick Kaneen. Carolinaa vastaan on otteluvoitot 2-1. Pelit päättyi: 4-1, 3-4, 6-1 eli toi 3-4 oli se katkera tappio. Nii ja tähtipelaajal pelaan. Näihin pleijareihin on hyvä päättää dynasty mode vähäksi aikaa ja pelailla kavereiden kans jouluu asti, milloin luultavasti NHL 09 ilmestyy tähän talouteen:)

Minäkin luultavasti ostan NHL 09:n vasta Jouluna. Olen lukenut arvosteluja ja 9/10 arvosteluja olen nähnyt.

Hyvältä vaikuttaa!

Itsekin pitäisi vielä fiiliksiä nostella pari päivää tuon 08:n kanssa, kun 09 tulossa postilaatikkoon vasta ensi viikon puolella. :(

KAIKKIEN AIKOJEN BUGI!

Eli kaikki alkoi siitä että hankin tyler Kennedyn joukkueeseeni. Sitten alotin pelin ja alkuhymneistä huomasin että maalivahdin tilalla oli Kennedy:D Noh alotin pelin ja huomasin että Kennedy oli Crosbyn edessä alotuksessa.Mulla oli 6 kenttäpelaajaa, mutta veskari puuttui (koska peli luuli ilmeisesti Kennedyä molariksi:D) Valikossa luki "ota maalivahti pois" eli mitään ei ollut tehtävissä. Alotin pelin uudestaan ja sama bugi toistui. Pitää vielä kattoo kentistäni, että onko Kennedy maalivahdeissa:p

Kyllä alkuun vähän repeilin, mutta jos tätä ei voi korjata, niin myyntiin menee. Nimittäin tämän dynastyn takia peliä pelaan.

Mulla oli myös 08:ssa joukkueen maalivahtina Cam Ward, joka oli kuitenkin kentällisissä laitettu puolustajaksi. Korjaantui kylläkin ihan sillä, että laitoin sen sieltä maalivahdin paikalle, kuten kuuluukin. Onneks nyt on kuitenki jo tuo 09! ;)

Ylös Bottom