Vastaus: NHL 08 [Ps3]
Lämärisyöttö,ehkä tämän pelin pahimpia bugeja foxgoal paikkojen lisäksi...tämähän vaan on minun mielipide

toiv. Lämärisyöttö poistettu 09??
Itse tullut pari kertaa käytetty onlinessa ja se jos mikä on epäreilua touhua niin noiden foxgoalien lisäksi
Onko tämä juuri tuo lämärisyöttö?
Liikkuvat taakse (viritä lämäri) ja paina R2 (syöttö).
Melko turhalta vaikuttaa, sillä useinkaan verkot ei ole tötteröllä kiitos koneen ohjaamien äijien, jotka ovat aivan vammaisissa paikoissa maalin "edessä" (lue takana tai sivulla). Tietokone puolestaan laukoo ihan lämäreitä, joita pelaajat välillä ohjailevat verkon perukoille (näinhän sen kuuluisi toimia). Eräänkin kerran siniviiva veto oli jo B-pisteiden välissä äijien olkapään korkeudella (eli menossa reilusti ylitse), siitä tietokone vaan korkella mailalla ohjaa kiekon vaakalentoon ja yläriman kautta häkkiin

. Mikä on foxgoal (näin paljon tiedän pelistä

)?
Nyt on taas hetki pelattu uusilla slaidereilla ja v-käyrä on mielettömän korkella...
Ammattilaistaso on aivan liian helppo, mutta tähtipelaajalla ei sitten puolestaan ole oikein mitään jakoa. Miten ihmeessä nämä vaikeustasot on porrastettu? Omat slaiderit eivät muuten tietenkään toimi ilman uudelleensäätöä pikapelissä, mikäli haluaa pelata jollain kuin ammattilaisella (pakko siis pelata dynastya vaikak haluasin pelata aina eri joukkuella, älytöntä?)...
Aloituksista hävitään huonossa pelissä 6/7:stä, hyvässä pelissä aloitukset menevät tasan. Kiekkoa ei saa koneelta millään pois, mutta riittää kun koneen ohjaama ukkeli on mailan mitan päässä niin itsellä kiekkoa ei enään ole. Mikäli taklaat koneetta, niin uusi koneen ukkeli ottaa kiekon ja jatkaa sitä mihin edellinen jäi (missä on ne omat äijät kun minua taklataan). Tai vaihtoehtoisesti kiekko jää taklatun äijän alle, josta sitä ei saa pois, äijä vain nousee ylös ja jatkaa pyörittämistä. Eli kun häviät aloituksen niin kone myllyttää yleensä x+y min putkeen. Miten ihmeessä se kiekko pyörii aina omassa päässä koneelle, kun koneen päässä puolestaan homma on aina tyyliin laukaus -> kiekko koneelle?
Omat tietokoneen ohjaamat pelaajat eivät ota irrallaan pyörivää kiekkoa vaikka se olisi vieressä. Tästä kun vaihdat pelaajan itsellesi niin se yleensä "liukuukin" sitten väärään suuntaan ja vihun äijä tulee toiselta puolelta kenttää poimimaan omenan. Miten ihmessä tietokoneen tiimi aina kaappaa automaagisesti nuo "irtokiekot" salaman nopeasti itselleen?
Miten tuollaisessa laitakahinassa pitäisi tehdä, jotta sen äijän saa irti kiekosta ja kiekon ITSELLE (ilmeisesti koukkausnapilla myös tönitään äijää mikäli ollaan vieressä). Huitomisnappi on ainakin turha -> jäähy samantien. Taklaaminenkaan ei tunnut tekevän yhtään mitään...
Jos ohjaan itse hyökkääjää, niin miten on mahdollista, että omia puolustajia ei ole omalla maalilla yhtään vaan reboundia on vetämässä kaksi vihua keskenään? Koneen maalilla kun reboundiin ei ikinä pääse edes käsiksi (missä hitossa ne omat äijät nyt on)???
Tietokone myös tekee maaleja jollain aivan epätoivoisilla vedoilla siniviivalta laidan vierestä, itse ei saa siniviivalta edes hyvästä paikasta milloinkaan maalia. Muutenkin useat koneen tekemät maalit ovat hyvinkin kyseenalaisia (toki välillä tekevät ihan hienojakin häkkejä). Tietokone blokkaa vieläpä omia laukauksia huomattavasti tehokkaammin, eli harvoin saa vedoista edes laukaus merkintää...
Pelasinpa tuossa yöllä pelin, jossa kone teki 3 maalia peräkkäin 1:15 (pelikellon mukaan) aikana (5 min erillä eli äärettömän nopeasti) ja itse en päässyt edes koskemaan kiekkoon välissä. Jotenkin maalin jälkeen molari (ja pelaajat) pelaavat huonommin kuin muuten. Ei myöskään ole tavatonta, että heti kun itse on tehnyt maalin, niin kone rokottaa välitömästi seuraavasta aloituksesta (taas jonkinlaista huijausta)...
PS. tiedän kyllä, että en varmaankaan osaa pelata, mutta en silti käsitä tuon pelin sielunelämää. Miten liian helppo voi muuttua mahdottomaksi? Maaleja tuli tehty keskimäärin 1/peli tilastoista katsottuna ja omissa soi 3/peli eli melko tappiovoittoista hommaa. Laukauksia itsellä ehkä 20-25/peli eli osumatarkkuudessa olisi kaiketi parantamista, mutta miten? Taklauksia on kuitenkin reilusti konetta enemmän (3x) eli karkeasti itse tarvitsen ainakin 3 taklausta, jotta saan kiekon ja kone saa sen kerralla...
Neuvokaas nyt hieman mitä tehdä, sillä 09 tuskin korjaa tilannetta minun edukseni, joten sama jatkaa lätkimistä tällä jos vaikkapa nhl10:iin mennessä olisi jotain oppinutkin... NHL93 oli sentään pelien peli ja siinä tuli pärjättyä hiirelläkin...