Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Jari-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

No ei siihen mitään salaisuutta ole, oikeesti käskin joukkueta ottamaan löysin rantein ajatellen seuraavia pelejä, mutta molari ottiki sen kirjaimellisesti:rolleyes: No ennen jatkoaikaa sitte pidin puhuttelun koko paskasakille ja se näytti tehoavan suht hyvin. oli jatkoaika aika hyvin hallinnassa :p

Jaahas, eiks mua sitte kukaa kuuntele meikän tiimissä? :eek:
Ja jatkoajoissa mä oon aina ollu erittäin huono, erittäin harvoin voitan, sen takia mä aina niissä yritänki, että ne päättys maalittomaan ja pääsisin runkk...rankkareille, jossa oon hieman parempi...


EDITTIÄ: Riison is thät Ai vont sam matsi ät tudei :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

Jaahas, eiks mua sitte kukaa kuuntele meikän tiimissä? :eek:
Ja jatkoajoissa mä oon aina ollu erittäin huono, erittäin harvoin voitan, sen takia mä aina niissä yritänki, että ne päättys maalittomaan ja pääsisin runkk...rankkareille, jossa oon hieman parempi...

Vähän siltä vaikuttaa ettei kuuntele, tai kolmannen matsin vikalla minuutilla tais ruveta kuuntelemaan:D
Kyl sun olis tarvinnu saada se kulli ja letsky pelaamaan, ja ehkä tikkanen... craig mactavish, mark messier, kevin lowe, grant fuhr, paul coffey:p
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

Vähän siltä vaikuttaa ettei kuuntele, tai kolmannen matsin vikalla minuutilla tais ruveta kuuntelemaan:D
Kyl sun olis tarvinnu saada se kulli ja letsky pelaamaan, ja ehkä tikkanen... craig mactavish, mark messier, kevin lowe, grant fuhr, paul coffey:p

ja sitte niiden lisäks ois kiva jos nettipeleihinki vois pistää omatekemiä pelaajia... Mä oisin maalissa täysillä pisteillä :p
mites muute se harjottelu... kannattaako harjotella netissä samalla joukkueella vai sitte vaikka Tynastia modessa toiseksvaikeimmalla?
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

ja sitte niiden lisäks ois kiva jos nettipeleihinki vois pistää omatekemiä pelaajia... Mä oisin maalissa täysillä pisteillä :p
mites muute se harjottelu... kannattaako harjotella netissä samalla joukkueella vai sitte vaikka Tynastia modessa toiseksvaikeimmalla?

Ite ainakin pelailen vähän jokasella joukkueella onlinessa. Kyl se kannattaa kaikista vaikein taso vaan heittää siihen tynastyyn, jos ei oo ketään onlinessa ni ite pelailen yleensä hersheyllä ottawaa vastaan saa mukavaa harjotusta :D
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

Ite ainakin pelailen vähän jokasella joukkueella onlinessa. Kyl se kannattaa kaikista vaikein taso vaan heittää siihen tynastyyn, jos ei oo ketään onlinessa ni ite pelailen yleensä hersheyllä ottawaa vastaan saa mukavaa harjotusta :D

Mutta se ihan vaikeinhan on melkeen sama kuin se toiseks vaikein, sillä erotuksella, että vaikeimmassa vastustaja luistelee niin lujaa, ettei sitä saa mitenkää kiinni :o
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

Minã ainaki oon pelaamassa sillon niin voi haastaa.
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

Minã ainaki oon pelaamassa sillon niin voi haastaa.

Kauanko pottic olet pelailemassa, voisin meinaan ottaa kanssa sua vastaan matsia, koitinkin aikasemmin päivällä haastella muttet tainnut huomata?
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

Joo eikõhän onnistu sinuaki vastaan pelit sitte.. En oo vissiin huomannu, koitin muistaakseni itekki sinut haastaa aiemmin.
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

Pitää varmaan opetella vähä puolustamaan niin vois katella revanssia sitte. Ei oikein saanu sinun pyöritystä katkastua.
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

Hei pääsiskö vielä mukaan? Joukkue voisi olla vaikka Toronto Maple Leafs ja nickihän on Cassu.
 
Vastaus: NHL 08 - Uusi online liiga NHL joukkueilla

Hei pääsiskö vielä mukaan? Joukkue voisi olla vaikka Toronto Maple Leafs ja nickihän on Cassu.

No 15 joukkuetta on maksimi ja 13 on tällä hetkellä eli etköhän mahdu joukkoon kirjavaan mukaan, se on eriasia sitten taas saadanko tätä liigaa ikinä loppuun :D
 
Ylös Bottom