Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 vinkkejä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Busanisti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Eliminaattori sanoi:
Oolrait, tattista. Joskus muinoin se oli X, pidettiin vain pitempään pohjassa. Classicin ohjeet ovat melko lailla supistettuja, siellä on vain peruskontrollit - ei esim. tuota taktiikanvalintajuttua L2 + ympyrä/neliö.


Taktiikoita pystyy vaihtamaan classicilla l1+ neliö tai ympyrä. Eli onnistuu. L1 ja L2 yhtä aikaa niin katkoo syöttöjä. Jos jotain vielä kiinnostaa...

Edit: Mitähän mä oon kirjoitellut... Eli L1+R1 katkoo syöttöjä. Pikataktiikka on siis L2 + neliö tai ympyrä. Nooh. anyweiks!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Ongelma: Luon pelaajan ja tallennan, niin en löydä tekemääni pelaajaa enää mistään. Mistä saan pelaajan valittua vaikkapa buffalolle. Kiitos
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

kyselisin vaa sellasta, et miten mä saan netti peleissä aloitettua tappelun sekä miten niitä viiden ja siitä isompia jäähyjä tulee, kaksin pelissä oon kaks kertaa elämässäni saanu huitomisesta viien minsan jäähyn, mut miten niitä saa , isompia jäähyhä ja tappeluja alotettua?
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Noh eikös se tappelemin onnistu, kun kiekottomana huitoo vastustajaa. Eli siis kolmiosta.
Joko syntyy tappelu tai sitten huitomisesta jäähy.
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Mantta sanoi:
Noh eikös se tappelemin onnistu, kun kiekottomana huitoo vastustajaa. Eli siis kolmiosta.
Joko syntyy tappelu tai sitten huitomisesta jäähy.
Kaksinpelissä (ja netissä) pitää molempien painaa kolmiota, jotta mylly syntyy.
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

ziipee sanoi:
eipä taida ps3:lla olla vielä yhtään peliä, johon vois laittaa omaa musiikkia...
Off topic, mutta kyllä ainakin PS3 storesta ladattavaan High Velocity bowlingiin saa omat musat..
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Jos joku ei vielä tiennyt niin painamalla syöttönappia kun on virittämässä lämäriä, lähettää pelaaja pelikaverille kovan ohjattavan kiekon, jonka vastaanottava pelaaja ohjaa yhdellä kosketuksella maalia päin. Joskus tulee todella hienoja maaleja.
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Pelasimpa tossa vaihteeks jotain 10 peliä NHL ja rupes vituttamaan joka pelissä kun hävisin alotukset 100-0 aina. Ihan sama mitenkä yritti runkata tattia alas päin niin ei, ei varmana saa voitettua kiekkoo kun harvoin... Vaikuttaa nimittäin helvetisti pelin lopputulokseen.

Miten työ runkkaatte alotuksessa?

Entäs mitenkä puolustatte? Mullakii sata peliä alla ja vieläkään oo oppinu puolustamaan.Pelissä vaikka kuinka antaa koukkua/mailaa ohtaan/kaljapulloo päähän niin eikun vastustaja vyöryttää...
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

1)Miten työ runkkaatte alotuksessa?

2)Entäs mitenkä puolustatte? Mullakii sata peliä alla ja vieläkään oo oppinu puolustamaan.Pelissä vaikka kuinka antaa koukkua/mailaa ohtaan/kaljapulloo päähän niin eikun vastustaja vyöryttää...

1) Tässä se sinun virheesi tulee, jos runkkaat aloituksen aikana niin tatin nykäisy saattaa olla hieman vaikeaa oikeaan aikaan :D. Sitten itse asiaan, itse ainakin teen niin, että kun tuomarin käsi tekee sen "nykäisyn" niin nykäisen itse kerran tatista omia puolustajia kohti. Yleensä onlinessa aloitusvoittoni peleissä ovat tasoissa vastustajan kanssa (eli aloitusvoittoprosentit peleissä ovat n. 50% - 50%).

2) Puolustuksessa ei kannata "juosta" vastustajien perässä vaan peittää laukaus- ja syöttöpaikat ja pitää puolustus kasassa. Sitten aina yhdellä ainakin itse yleensä karvaan ja muut pitävät paikkansa. Kyllä se siitä lähtee.
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

No nyt löyty ainaan yks tekosyy miks ei pelit luistanu. Koskaan en oo saatana tajunnu ite olla hostina pelissä. Näköjään hostilla on pieni etu matsissa. Äsken tossa pelasin 4 peliä että ite tein pelin ja joku toinen joinas peliin jollon tuli 4 voittoo 4 pelistä. Alotuksetkii onnistu joissain hyvin ja joissain päin vittua... rupesin kans puolustaa sileen että oon vaan siinä maalin eessä juomassa bishee niin toimi sekin kohtalaisen hyvin.
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

2) Puolustuksessa ei kannata "juosta" vastustajien perässä vaan peittää laukaus- ja syöttöpaikat ja pitää puolustus kasassa. Sitten aina yhdellä ainakin itse yleensä karvaan ja muut pitävät paikkansa. Kyllä se siitä lähtee.

Kiitos tosta... meikällä kun ei o ollu tapana puolustaa, vaan mennä aina ottamaan pois sitä kiekko, jolloin... mun mokesta tulee todellinen Super imuri :D
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Pystyykö online-joukkuepelissä muuttamaan lukittua pelipaikkaa kesken pelin? En ainakaan äkkiseltään itse löytänyt tällaista mahdollisuutta.
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Mikäs lukittu paikka se on jos sitä vaihtaan pystyis?

Lukittu se on edelleen, vaikka ei sama paikka olisikaan, jos valikosta käy kesken pelin vaihtamassa. Tämähän on ollut mahdollista aiemmissa änäreissä. On voinut myös vaihtaa ei-lukituksi.
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Mitäs puolustus- ja hyökkäys taktiikoita käytätte netissä?

Kiitos puolustusvinkeistä jos nyt menis paremmin:D
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Eiköhän paras hyökkäys ole ALL-IN? Tai jtn... Itse pelkästään puolustan, karbaasi tietää.. heh :cool:
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Mulla on ongelmana että kun olen valinnut laukauksen tähtäyksen manuaaliseksi niin missään kohdin maalia ei missään vaiheessa kuitenkaan näy mitään merkkiä mihin olen tähtäämässä. Nhl 06 olen pelannut ennen ja siinä näkyi aina selvä merkki maalissa. Enkö vain osaa vai onko jokin asetus pielessä?
 
Ylös Bottom