Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 vinkkejä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Busanisti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Mulla on ongelmana että kun olen valinnut laukauksen tähtäyksen manuaaliseksi niin missään kohdin maalia ei missään vaiheessa kuitenkaan näy mitään merkkiä mihin olen tähtäämässä. Nhl 06 olen pelannut ennen ja siinä näkyi aina selvä merkki maalissa. Enkö vain osaa vai onko jokin asetus pielessä?

Ei tässä ole tuollaista ominaisuutta, ihan turha imo
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Onko väliä, et näkyykö merkki vai ei? Kiekko lähtee siihen suuntaan mihin painat vas. tattia. Vetoon vaikuttaa asento, vetonapin painaminen tai oik. tatin rynkytys. Ja tietty pelaajan taidot. Onneks 08 ei ole sitä tyhmää ympyrää näyttämässä mihin olet vetämässä.
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Pikkasen kaipaisin vinkkejä tuohon peliin.

Eli ensinnäkin miten aloituksissa toimitaan? Oikealla tatilla vai millä noi aloitukset hanskataan ? Manuaali ei näytä sanovan mitään tästä ? Ja mites toi taklaus toimii ? Pitääkö oikealla tatilla suunnaata taklattavaan pelaajaan?

Toinen kysymys onlinesta. Voinko jotenkin pelata 2vs2 matseja eli siis tarkoitan että jos mulla on kaveri kyläilemässä niin haluaisimme pelata pelkästään 2vs2 matseja eikä esim 2vs1. Jaa muutoinkin tuo koko online hässäkkä tuntuu sekavalta. Voisiko joku vääntää rautalangasta missä moodeissa pystyy pelaamaan minkälaisia pelejä ja niin poispäin. Samoin toi koko lobby tuntuu sekavalta. Veikkaisin että en ole ainoa jonka mielestä toi koko online systeemi on sekava eli tälläisesta rautalankaselvituksestä olisi varmasti hyötyä muillekkin ?

Tähän ketjuun voisi muutoinkin kirjoitella omia hyviä vinkkejä ja kikkoja.

Taklauksessa pitää molemmilla tateilla osoittaa sinne minne on taklaamassa. Ite huomasin sen vasta äsken, ku sen tekee automaattisesti:DJa alotuksissa rämppään oikeeta tattia alaspäin niin tiuhaan kuin pystyy;)
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Arvon nhl speessialistit. Kuinka voisi saada vanhan ja paremmaksi koetun ristikko-ohjauksen myös tähän versioon toimimaan?. En vain millään osaa tuolla tatilla liikutella. Harmittaa kun olen 94 vuden versiosta tahkonnut änäriä, mutta nykysin sitten tommonen ongelma.
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Taklauksessa pitää molemmilla tateilla osoittaa sinne minne on taklaamassa. Ite huomasin sen vasta äsken, ku sen tekee automaattisesti:DJa alotuksissa rämppään oikeeta tattia alaspäin niin tiuhaan kuin pystyy;)

Kuinka usein voitat aloituksia?
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Tarvitsen apua, mistään manuaalista sun muualta en ole löytäny vastausta tähän kysymykseen... Miten tässä pelissä spurtataan?
 
Vastaus: NHL 08 vinkkejä

Miten tässä voi tehä muita kikkoja ku niitä perus vartaloharhautuksia :? oon ainaki nähny youtubessa et boxilla voi tehä esim. jalkakynän :D
 
Ylös Bottom