Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Arvostelussa väitettiin et NHL 08 ois liian realistinen (vaikea?) sunnuntai-pelaajille.
Liekköhän tällä nyt tarkoitetaan sitä, että enää ei pysty voittamaan otteluja sillä että mennään laitaa pitkin hyökkäysalueelle, heitetään kiekko silmät kiinni ja hakataan nappia niin kauan että kiekko painuu onetimerista verkon perukoille?

Sunnuntaipelaajien olisi varmaan parempi opetella pelaamaan peliä. Jos joku onneton punaniskajenkkifutisfani amerikan mantereella ei osaa lätkän aakkosia, niin olisi parasta opetella lajista jotain.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Liekköhän tällä nyt tarkoitetaan sitä, että enää ei pysty voittamaan otteluja sillä että mennään laitaa pitkin hyökkäysalueelle, heitetään kiekko silmät kiinni ja hakataan nappia niin kauan että kiekko painuu onetimerista verkon perukoille?

Oi kuinka hienoa tuo olisikaan... NHL 07:ssa ensimmäiset pelit menivät vielä sillä tavalla, että maalien teko oli vaikeaa, ja peli oli jännittävä viime minuuteille, mutta nykyään peli on aika nopeasti taputeltu, jos näitä varmempia maalikikkoja käyttää.

Odotukset kyllä ovat korkealla. Pelikuva on näyttänyt ihan hyvältä, vaikka siitä on aika vaikea sanoa mitään ennen kuin itse tarttuu ohjaimeen. Demoa varmaan tulee tämän kuun puolella ulos?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Eikös siinä ne vaikeustasot oo vieläki. Meinaan vaan sitä että tartteekko jonku sunnuntaipelaajan pelata superstarilla:confused: .BTW kyllähän mäki pelailen NFL maddenia rookiella eikä se mua haittaa.

Ja vielä siitä että ainakin mulle on aivan sama että onko kannessa zetterberg tai nummelin tai niitty, kaappin se kuitenki menee
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
Oi kuinka hienoa tuo olisikaan... NHL 07:ssa ensimmäiset pelit menivät vielä sillä tavalla, että maalien teko oli vaikeaa, ja peli oli jännittävä viime minuuteille, mutta nykyään peli on aika nopeasti taputeltu, jos näitä varmempia maalikikkoja käyttää.
Tarvitseeko sitä peliä pelata tietokonetta vastaan. Kyllähän tosipelit käydään onlinessa jossa varmat kikat eivät vaan toimi. ;)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

07:n nettipeli oli sen verran kehno että ei tullut minulla ja kavereilla livepelaamisesta oikeen mitään. Jos asiaa on parannettu niin hyvälle kuulostais. :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Huomasin noissa videoissa ärsyttävän virheen, esimerkiksi Habs-Penguins videolla, Crosby pitelee rightin mailaa kädessään, vaikka kaveri on leftin pelaajia.

Tällaiset yksityiskohdat pitäisi ottaa huomioon.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Vaikuttaa kyllä hullun hyvältä peliltä....taitaa harpata yhtä plajon kuin kuin NHL07 (Xbox360 versio)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

l0400787 sanoi:
Jos jotain kiinnostaa niin selänne on toisen kerran peräkkäin kansikuvassa peräkkäin..

Niimpä muuten onkin...En tullut aatelleksikaan. On Teemu kyllä sen ansainnutkin... Koivullekkin vielä joku päivä kansi paikka :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Banjoe sanoi:
Niimpä muuten onkin...En tullut aatelleksikaan. On Teemu kyllä sen ansainnutkin... Koivullekkin vielä joku päivä kansi paikka :)

kumpaa KOivun veljesta nyt tarkotat, koska Saku on ollut jo kansikuvapoikana.
tiättekö mistä vois saada joko staalin tai zetterbergin kuvalla varustetun pelin mielellään suomesta?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anrii sanoi:
kumpaa KOivun veljesta nyt tarkotat, koska Saku on ollut jo kansikuvapoikana.
tiättekö mistä vois saada joko staalin tai zetterbergin kuvalla varustetun pelin mielellään suomesta?

Jos zetterberg on ruotsalaisessa kannessa,niin eikös cdon.com myy aika paljon ruotsalaisilla kansilla varustettuja pelejä/elokuvia.

EDIT: Sieltähän se löytyy http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&nav=10773&nav_genre=10773&selected_flik=games
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Hydro sanoi:
Jos zetterberg on ruotsalaisessa kannessa,niin eikös cdon.com myy aika paljon ruotsalaisilla kansilla varustettuja pelejä/elokuvia.

EDIT: Sieltähän se löytyy
Jossakin foorumilla (olikohan DVDPlaza) oli juttua että CDON.com on konkurssiuhan alla, joten sieltä tilaamista kehotetaan vahvasti harkitsemaan asiaa kahdesti.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

kloever sanoi:
Huomasin noissa videoissa ärsyttävän virheen, esimerkiksi Habs-Penguins videolla, Crosby pitelee rightin mailaa kädessään, vaikka kaveri on leftin pelaajia.

Tällaiset yksityiskohdat pitäisi ottaa huomioon.
Samaa mieltä. Se vaan hyppää jotenkin silmään kun huomaa väärän kätisyyden. Onneksi nämä virheet ovat vain noissa "Cut-sceneissä" ja ovat oikein itse pelatessa. Toivon mukaan rookieiden kätisyydet saadaan laitettua oikein, sillä viime kaudella itseäni ärsytti pelailla Seminillä onlinessa, sillä mies oli viimeiseen rosteripäivitykseen asti Left.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Tarvitseeko sitä peliä pelata tietokonetta vastaan. Kyllähän tosipelit käydään onlinessa jossa varmat kikat eivät vaan toimi. ;)

Pari kuukauttahan minä elelin ilman Liveä, niin oli pakko pelata konetta vastaan jollei ollut kaveria käymässä :-) kyllähän tuota livessä tulee varmasti enemmän tahkottua.

Kansikuvalla ei minulla hirveästi väliä ole, mutta jos Selänne lopettaa, niin oikeastaan aika yllättävänä valintana voisi pitää. Vuoden päästä kannessa on Mikko Koivu (ensi kaudella tulee yli 80 pisteen kausi).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anrii sanoi:
kumpaa KOivun veljesta nyt tarkotat, koska Saku on ollut jo kansikuvapoikana.
tiättekö mistä vois saada joko staalin tai zetterbergin kuvalla varustetun pelin mielellään suomesta?

Siis tarkoitin että Saku uudestaan kuten Selännekkin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Itse olen tyytyväinen Selänteen valintaan tämänkin kauden kansikuvapojuksi. Itse asiassa vähän toivoinkin sitä, koska Selänne voitti vihdoinkin sen kauan saalistamansa Stanley Cupin. :) Ajattelin kuitenkin, ettei se ole kovin todennäköistä, koska Teemu koristi EA:n lätkän kantta jo vuosi sitten. Enivei, hyvä näin.. ;)

Pakko sanoa kuitenkin, että minua ihmetyttää tämä joidenkin ininä (pakko käyttää noinkin "voimakasta" sanaa) tuosta kansikuvapelaajasta. Itseä ei paljoa hetkauta kuka siinä kannessa on, sillä koteloa tulee ihasteltua loppuunsa todella vähän. Kunhan vaan itse peli on priimakamaa, niin olen tyytyväinen (oli kannessa sitten Staal, Zetterberg tai Selänne). Vissiinpä minä en sitten ole tarpeeksi "keräilijäluonne", heillehän kotelokin toki merkkaa jotain. Tulipahan sanottua - en tarkoita millään pahalla kuitenkaan. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anzi23 sanoi:
Pakko sanoa kuitenkin, että minua ihmetyttää tämä joidenkin ininä (pakko käyttää noinkin "voimakasta" sanaa) tuosta kansikuvapelaajasta. Itseä ei paljoa hetkauta kuka siinä kannessa on, sillä koteloa tulee ihasteltua loppuunsa todella vähän. Kunhan vaan itse peli on priimakamaa, niin olen tyytyväinen (oli kannessa sitten Staal, Zetterberg tai Selänne). Vissiinpä minä en sitten ole tarpeeksi "keräilijäluonne", heillehän kotelokin toki merkkaa jotain. Tulipahan sanottua - en tarkoita millään pahalla kuitenkaan. :rolleyes:

Samaa valitusta olen itsekin kummissani katsonut. Kun levy on koneessa ja peli on hyvä niin mulle on aivan maku ja mansikka, vaikka kannessa olisi Osmo Soininvaara, se kotelo on poissa silmistä. Mutta ongelmansa ja neuroosinsa kullakin. ;)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

KK 78 sanoi:
Samaa valitusta olen itsekin kummissani katsonut. Kun levy on koneessa ja peli on hyvä niin mulle on aivan maku ja mansikka, vaikka kannessa olisi Osmo Soininvaara, se kotelo on poissa silmistä. Mutta ongelmansa ja neuroosinsa kullakin. ;)

Oge voisikin olla Nhl 09:n kansikuvapoika, tulis siitäkin pakkohankinta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nicklas Lidstrom - 96
Chris Pronger - 96
Jarome Iginla - 94 (power forward)
Joe Thornton - 94 (playmaker)
Sidney Crosby - 93
Kiprusoff, Miikka 93
Roberto Luongo - 92
Dany Heatley - 91 (sniper)
Jason Spezza 91 - (playmaker)
Daniel Alfredsson - 90 (sniper)
Teemu Selanne 90 - (sniper)
Ovechkin 90
Datsyuk, Pavel 89
Havlat, Martin 88
Backstrom, Nicklas 88
Jaret Stoll 88
Ray Emery - 88
Simon Gagne 88 - (sniper)
Marty Turco 88 -
Souray, Sheldon 88
Gionta, Brian 87
Lehtonen, Kari 86
Afinogenov, Maxim 86
Andy McDonald - 86 (playmaker)
Daniel Briere - 86 (playmaker)
Dion Phaneuf - 86
Semin, Alexander 85
Malkin 85
Alex Tanguay - 85 (playmaker)
Jonathan Cheechoo - 85 (sniper)
Anze Kopitar - 85
Chelios, Chris 84
Tarnstrom 84
Tomas Vanek - 84
Samsonov, Sergei 84
Svatos, Marek 83
Chris Kunitz - 82 (grinder)
Craig Conroy - 82 (playmaker)
Beauchemin, Francois 82
Johnson, Jack 82
Milan Michalek - 81 (grinder)
Craig Rivet - 81
Kyle Mclaren - 80
Scott Hartnell - 79 (power forward)
Weber, Shea 74

sinä tänhetkinen lista pelaajien arvoista =)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Hmm...

Nopeasti katsottuna EA on saanut overall-arvot aika hyvään malliin. Ehkä pelaajille on nyt tullut uusia arvoja, jotka nostavat tiettyjen pelaajien arvoja ja taas pudottavat toisten? Samsovon saisi kyllä olla vielä muutaman pykälän alempana (IMO, Blackhaws fanit älkööt nostako sotaa), mutta varmaan miehen nopeus nostaa arvot noinkin korkealle. Overall-pisteiden tuijotus tosin ei kerro pelaajasta juuri muuta kuin että kyseessä on kokonaisuudessaan hyvä kiekkoilija. Vahvuudet joutuu sitten tsekkaamaan pelin tultua.

Milloinkahan EA laittaa esille jokavuotisen exel-tiedoston jossa on lueteltuna kaikkien pelaajien kaikki arvot? Itse tuli syynättyä listaa ennen julkaisua ja pelin tullessa oli jo tiedossa arvojen "epäkohdat" jotka korjata. :p
 
Ylös Bottom