Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pystyykö tässä pelissä editoimaan valmiita pelaajia? Jos esim haluan itse hienosäätää pelaajien taitotasoja. NHL2K8:ssa onnistuu kätevästi mutta entäs tässä?
Joo tuo rosterien lataaminen on kyllä harvinaisen turhauttavaa kun siinä menee vielä kaiken lisäksi jumalattomasti aikaa. Näin itse pääsin "ongelmasta eroon:
Kun olet ladannu tuon rosteripäivityksen niin mene ja tallenna pelin käyttäjäprofiili. Tämän jälkeen ei ole minun ainakaan tarvinnu rostereja ladata enää!!!
Kannattaa sitten pariin kertaan miettiä valitseeko suomen kielen, saa nimittäin Linkun kuuluttamaan suomeksi änärikaukaloissa .
Onkos kukaan pelannut tätä viimeaikoina Livessä?
Eilen yritin ja yritykseksi jäi. Kaverin kanssa otettiin matsia ja kaikki toimi hyvin yhden erän ajan. Toisessa erässä peli yhtäkkiä hyppäsi 40 sekunttia taaksepäin ja palasimme keskusaloitukseen. Hetkeä myöhemmin sama juttu. Ja taas. Ja taas.
Aloitimme uuden pelin. Sama juttu jo ekassa erässä. Yhtäkkiä peli vain hyppää "taaksepäin", unohtaa kaikki sinä aikana tehdyt maalit sun muut. Se vain vetää timewarpit.
Cachet tyhjennettiin, koneet buutattiin... Mikään ei auttanut. Joskus peli toimi 30 sekunttia ja sitten sekoile tuolleen, joskus sekoilu alkoi vasta toisessa erässä.
Sama ongelma, kun pelasin jotain tuntematonta vastaan...
Minulla ja kaverillanikin ihan sama ongelma..