Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Pystyykö tässä pelissä editoimaan valmiita pelaajia? Jos esim haluan itse hienosäätää pelaajien taitotasoja. NHL2K8:ssa onnistuu kätevästi mutta entäs tässä? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Itsellä sellanen kysymys että kuinka pystyy vaihtamaan Livessä pelaajaksi, kun satun aina pelin alussa olemaan maalivahti? :( Muutama peli tullut pelattua maalilla ja olisi kiva päästä kentällekin pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Voikos tässä pelissä pelata täyttä kautta (dynasty) kaverin kanssa omilla joukkueillaan offline:nä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Pystyykö tässä pelissä editoimaan valmiita pelaajia? Jos esim haluan itse hienosäätää pelaajien taitotasoja. NHL2K8:ssa onnistuu kätevästi mutta entäs tässä? :rolleyes:

Kyllä pystyy säätämään taitotasoja ;)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

NHL 09:stä ensimmäisiä tietoja pullahtanut ilmoille.

TRAILERI ja Gamespotin NHL 09 First Look.

Traileri nyt oli melko tyhjänpäiväinen, mutta Gamespotin jutussa oli ihan mukavia paljastuksia. Pelistä tulee löytymään mm. Be a Pro -mode ja ilmeisesti varsin kätevä toiminto vastustajan mailan nostamiseen. Näin, nyt sitten odottelemaan informaatiota pelillisistä parannuksista.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tuo Be a Pro -mode kuullostaa kyllä todella hyvältä ja tuo mailan nostaminen kuulostaa myös hyvältä uudistukselta. One hand deke on myös yksi uudistus joten pelissä pitäisi päästä tekemään Peter Forsbergit ;). Pitää toivoa, että parantavat taklauksia ja kiekon fysiikkaan sekä muita pikku vikoja mitä tuosta 08:sta löytyy. Toiveet on taas korkealla ja mitä enemmän inffoa pelistä tulee, sitä tuskallisemmaksi odottaminen käy tuskalliseksi.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Terve kaikki, jos peliseura kiinnostaa lisäilkää ihmeessä nicci concavelucifer eilen pääsin liven pauloihin!
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onko muilla sama "ongelma" vai teenkö vain jotain väärin kun menen livessä ottamaan matsin niin minun on aina pakko suorittaa rosteripäivitys?

Siis esim. eilen kun otin kaveria vastaan matsin niin juuri ennen lobbyyn menoa olin käynyt lataamassa koneelle uudet rosterit ja tallensin ne levylle. Kun sitten lobbyssa haastoin kaverin matsiin niin eikös tullut taas ilmoitus, että haluatko käydä tarkistamassa jos olisi uudet rosterit tullut, no tuohon ei voi vastata kuin "kyllä" koska muuten peli loppuu siihen. Sitten kun vastasin "kyllä" niin peli ilmoittaa, että kyllähän siellä olisi uutta ladattavaa ja ne on sitten pakko kanssa ladata.

Sama juttu siis joka kerta kun menee pelaamaan ekaa peliä, seuraavat sitten sujuukin ilman turhia päivityksiä:confused: Vaikuttaa siltä, että kun peli suorittaa tuon rostereiden latauksen niin se jää vain ajonaikaiseen muistiin, ei päädy levylle... mutta toisaalta taas.. minne se rosteri katoaa jonka olen erikseen käynyt lataamassa. Varmaan joku täppä jossain on väärinpäin mutta en keksi, että mikä... ja siis ikävin juttu tässä on se, että normisti tuo ensimmäiseen peliin pääsy on työn ja tuskan takana jos serverillä on vähänkin enemmän ruuhkaa niin tuon rosteripäivityksen saa tehdä x kertaa ennen kuin sen saa onnistuneesti läpi.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Joo tuo rosterien lataaminen on kyllä harvinaisen turhauttavaa kun siinä menee vielä kaiken lisäksi jumalattomasti aikaa. Näin itse pääsin "ongelmasta eroon:

Kun olet ladannu tuon rosteripäivityksen niin mene ja tallenna pelin käyttäjäprofiili. Tämän jälkeen ei ole minun ainakaan tarvinnu rostereja ladata enää!!!:D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Joo tuo rosterien lataaminen on kyllä harvinaisen turhauttavaa kun siinä menee vielä kaiken lisäksi jumalattomasti aikaa. Näin itse pääsin "ongelmasta eroon:

Kun olet ladannu tuon rosteripäivityksen niin mene ja tallenna pelin käyttäjäprofiili. Tämän jälkeen ei ole minun ainakaan tarvinnu rostereja ladata enää!!!:D


Kiitos vinkistä! Tuo muuten kuullostaa jopa jotenkin loogiselta. Periaatteessa boksille voisi olla ladattuna useita eri rostereita ja jostain syystä voisi haluta käyttää eri profiililla eri rosteria -> haluttu rosteri pitää liittää profiiliin... nerokasta.

Toinen juttu: minulla on joku hatara muistikuva siitä, että nhl08 julkistuksessa pelissä kehuttiin olevan sellainen ominaisuus, että jos (livessä) vastustaja katoaa kesken pelin niin toinen pelaaja voisi jatkaa peliä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, tekoäly ottaisi joukkueen haltuunsa? No, ei tuo ainakaan kovin luotettavasti toimi kun sunnuntaina kaveria vastaan pelatessa hänellä peli herjasi joitain, että kannattaa pyyhkiä pölyt levynpinnasta tjsp.. ja peli kaatui dashboardiin. Minulle tuli vaan ilmoitus, että yhteys on katkennut ja en minä peliä päässyt jatkamaan. En huomannut katsoa, että tuliko pelistä pisteitä kummallekaan ja tulikohan minullekin merkintä siitä, että peli jäi kesken, no samapa tuo.

Toimiikohan tuo vain jos vastustaja jättää pelin kesken mutta ei silloin jos peli kaatuu alta? Voi olla, ettei tässä edes tuollaista ominaisuutta pitänyt ollakaan ja sekoitan tämän johonkin toiseen peliin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onko tosiaan niin että 08:ssa ei voi pelata kautta? Kavereiden kanssa voisi aloittaa yhteisen kauden eri joukkueilla...
Entä voiko Dynastyn aloittaa monella pelaajalla? Siis sama Dynasty eri joukkueilla...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onko tuo kuinka yleistä tuo Bugi cheattaaminen onlinessa pelatessa?

Eilen pelasin pelin pelaajaa vastaan joka heti pelin alussa sai pelin bugaamaan ja alottamaan alotuksen koko ajan uudestaan. xHammondx oli pelurin nick ja sillä on nyt 39 perättäistä 3-0 voittoa tätä bugia hyväksikäyttämällä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onkos kukaan pelannut tätä viimeaikoina Livessä?

Eilen yritin ja yritykseksi jäi. Kaverin kanssa otettiin matsia ja kaikki toimi hyvin yhden erän ajan. Toisessa erässä peli yhtäkkiä hyppäsi 40 sekunttia taaksepäin ja palasimme keskusaloitukseen. Hetkeä myöhemmin sama juttu. Ja taas. Ja taas.

Aloitimme uuden pelin. Sama juttu jo ekassa erässä. Yhtäkkiä peli vain hyppää "taaksepäin", unohtaa kaikki sinä aikana tehdyt maalit sun muut. Se vain vetää timewarpit.

Cachet tyhjennettiin, koneet buutattiin... Mikään ei auttanut. Joskus peli toimi 30 sekunttia ja sitten sekoili tuolleen, joskus sekoilu alkoi vasta toisessa erässä.

Sama ongelma, kun pelasin jotain tuntematonta vastaan, mutta pienemmissä määrin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onkos kukaan pelannut tätä viimeaikoina Livessä?

Eilen yritin ja yritykseksi jäi. Kaverin kanssa otettiin matsia ja kaikki toimi hyvin yhden erän ajan. Toisessa erässä peli yhtäkkiä hyppäsi 40 sekunttia taaksepäin ja palasimme keskusaloitukseen. Hetkeä myöhemmin sama juttu. Ja taas. Ja taas.

Aloitimme uuden pelin. Sama juttu jo ekassa erässä. Yhtäkkiä peli vain hyppää "taaksepäin", unohtaa kaikki sinä aikana tehdyt maalit sun muut. Se vain vetää timewarpit.

Cachet tyhjennettiin, koneet buutattiin... Mikään ei auttanut. Joskus peli toimi 30 sekunttia ja sitten sekoile tuolleen, joskus sekoilu alkoi vasta toisessa erässä.

Sama ongelma, kun pelasin jotain tuntematonta vastaan...

Minulla ja kaverillanikin ihan sama ongelma..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Minulla ja kaverillanikin ihan sama ongelma..

Huh. Luulin jo hetken, että boksissani on jotain vikaa.

Yksinpeli toimii täysin, mutta Livessä siis nuo ongelmat ovat todella rasittavia. Ja ilmaantuneet yhtäkkiä: tätä ennen peli on toiminut verkossa täysin.

Suomalaista kaveria vastaan ongelmat olivat niin toistuvia, ettei pelaamisesta tullut mitään. Jenkkiläistä vastaan peli pätki vain muutaman kerran ja matsi saatiin pelattua loppuun...
 
Ylös Bottom