Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tänään sain tuon demon ladattua(kesti muuten hemmetin kauan :eek: ), kyllä on mahtava peli jälleen. Pelailin reilun kymmenen erää nyt tässä niin ei voi olla kuin tyytyväinen. Pelin pyörittäminen vastustajan päässä on todella hienoja, varsinkin kun pakit ovat viivan oikealla puolella. Luistelu on myös hienon näköistä. Mites pystyykö tuossa tekemään vielä sitä pyörähdys harhautusta mikä oli nhl 07:ssa? Ainakaan samalla tavalla ei tuossa onnistu. Ja pystyykö tuossa tekemään jalkakynää, kun ainakin siinä kun käynnistää sen, niin Staal tekee jalkakynän siinä :P
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Täältä olen lukenut, kuinka kaikki ovat hehkuttaneet tuota 60 fps:ää, mutta kun rupesin pelaamaan tuota 08:a, niin en huomannut mitään, mutta tänään päätin koittaa sitten 07:aa, niin ero on HIRVEÄ, todella kankeaa tuo 50 fps. Ihmettelen ettei sitä ennen ole tajunnut, mutta kun tuota 08:a oli monta kymmentä erää pelannut, niin kyllä ero on hirveä. Hirveää tökkimistä tuo 07:a. Tuossa 08:ssa on yksi sama huono juttu mikä oli 07:ssakin, eli usein kun laukoo plekseihin, niin kiekko lentää katsomoon, mutta se on pikkuvika :) Tulispa jo NHL 08 :P Tuossa 08:ssa on muuten todella hieno juttu se, että pelaajien nopeus erot erottuvat selvästi, eli esim jos niedermayer ja mcgrattan lähtevät samaan aikaan siniseltä hakemaan kulmasta kiekkoa, niin siellä on niedermayer ensin :) Kiekko menee myös todella aidosti kentällä, eli jos vaikka syöttö osuu matkalla jonku luistimeen, niin se kimpoaa aidosti siitä pois jne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

scorn sanoi:
Täältä olen lukenut, kuinka kaikki ovat hehkuttaneet tuota 60 fps:ää, mutta kun rupesin pelaamaan tuota 08:a, niin en huomannut mitään, mutta tänään päätin koittaa sitten 07:aa, niin ero on HIRVEÄ, todella kankeaa tuo 50 fps. Ihmettelen ettei sitä ennen ole tajunnut, mutta kun tuota 08:a oli monta kymmentä erää pelannut, niin kyllä ero on hirveä. Hirveää tökkimistä tuo 07:a. Tuossa 08:ssa on yksi sama huono juttu mikä oli 07:ssakin, eli usein kun laukoo plekseihin, niin kiekko lentää katsomoon, mutta se on pikkuvika :) Tulispa jo NHL 08 :P Tuossa 08:ssa on muuten todella hieno juttu se, että pelaajien nopeus erot erottuvat selvästi, eli esim jos niedermayer ja mcgrattan lähtevät samaan aikaan siniseltä hakemaan kulmasta kiekkoa, niin siellä on niedermayer ensin :) Kiekko menee myös todella aidosti kentällä, eli jos vaikka syöttö osuu matkalla jonku luistimeen, niin se kimpoaa aidosti siitä pois jne.

HD-tv niin saa täyden grafiikan mitä peliin on luotu.. halvimmillaan 400 ja kalleimmilla 4000..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kun tuota demoa olen pelannut, niin olen kiinnittänyt huomiota siihen, että boksi pitää hyvin pientä ääntä, verrattuna jos pelaa jotain kokopelejä, niin onko syynä vain se, että tuo on demo?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

scorn sanoi:
Kun tuota demoa olen pelannut, niin olen kiinnittänyt huomiota siihen, että boksi pitää hyvin pientä ääntä, verrattuna jos pelaa jotain kokopelejä, niin onko syynä vain se, että tuo on demo?

No, DVD-asemahan se on suurin äänentuottaja. Tuo demo kun ladataan kovalevyltä, niin DVD-asema ei siinä pahemmin pyöri.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Olipas mainio tämä 08-versio. Aina yleensä uutta Nhl pelatessa tulee olo, että taas tätä samaa. Nyt joutui hieman jopa mietiskelemään, miten tätä nyt edes pelataan ;). Esim. laukaisu lähtee aina maalista poispäin tatilla ja maaliakohti - siis lämy. Runttaaminenkin on toteutettu velmusti tatilla tapahtuvaksi toimenpiteeksi.

Pelaaminen muuttuu tateilla kikkaillessa aika hauskaksi puuhaksi. Esim rebäyndit on hilpeää tatin kanssa sohimista.

Demossa ainakin lämyt tuntuivat uppoavan aika mukavasti maaliin ja suoraan syötöstä on edelleen aika tehokkaan oloinen tapa toimia hyökkäyspäässä. Varsinkin kun itsellä jäänyt 07-versio välistä, niin tämä oli hilpeä kokemus...ai niin grafiikat ovat melko näyttävät, jos ei oteta huomioon katsomon pökkelöihmisiä. Eivätpä ne katsojat paljoa pelikokemukseen vaikuta ;).
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

sCeNtEd sanoi:
Olipas mainio tämä 08-versio. Aina yleensä uutta Nhl pelatessa tulee olo, että taas tätä samaa. Nyt joutui hieman jopa mietiskelemään, miten tätä nyt edes pelataan ;). Esim. laukaisu lähtee aina maalista poispäin tatilla ja maaliakohti - siis lämy. Runttaaminenkin on toteutettu velmusti tatilla tapahtuvaksi toimenpiteeksi.

Pelaaminen muuttuu tateilla kikkaillessa aika hauskaksi puuhaksi. Esim rebäyndit on hilpeää tatin kanssa sohimista.

Demossa ainakin lämyt tuntuivat uppoavan aika mukavasti maaliin ja suoraan syötöstä on edelleen aika tehokkaan oloinen tapa toimia hyökkäyspäässä. Varsinkin kun itsellä jäänyt 07-versio välistä, niin tämä oli hilpeä kokemus...ai niin grafiikat ovat melko näyttävät, jos ei oteta huomioon katsomon pökkelöihmisiä. Eivätpä ne katsojat paljoa pelikokemukseen vaikuta ;).
Mielestäni graafikoissa on menty taaksepäin 07:sta mutta ruudunpäivityksen parantuessa sen voi antaa anteeksi.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

scorn sanoi:
Täältä olen lukenut, kuinka kaikki ovat hehkuttaneet tuota 60 fps:ää, mutta kun rupesin pelaamaan tuota 08:a, niin en huomannut mitään, mutta tänään päätin koittaa sitten 07:aa, niin ero on HIRVEÄ, todella kankeaa tuo 50 fps.

Eikös NHL 07:n ruudunpäivitys ollut 30fps, ei 50.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Raffi sanoi:
Mielestäni graafikoissa on menty taaksepäin 07:sta mutta ruudunpäivityksen parantuessa sen voi antaa anteeksi.

Taaksepäin? Nyt siellä on polygonien määrää lisätty, laitettu bump mappingit sun muut lisäefektit mukaan. Taitaa herralla olla väärät vahvuudet laseissa, vai likaako vain?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Raffi sanoi:
Mielestäni graafikoissa on menty taaksepäin 07:sta mutta ruudunpäivityksen parantuessa sen voi antaa anteeksi.

Yhdyn Kloeverin sanoihin ja ihmettelen miten niin taakse päin? Vaikka kovin isoa edistystä ei ole varmaan tapahtunut (en ole kokeillut 07:a sitten alkukesän) niin minusta tuo on alusta pitäen näyttänyt paljon tyylikkäämältä kuin mitä 07 oli. Voisin minäkin ihan piruuttani kokeilla tuota viime vuoden versiota, kun kaikki sitä ovat kauhistelleet demon kokeilun jälkeen
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Yllätti kun katsoin gamespotin EA studio showcase 2007 kun Littmann sanoi ettei omia create play kuvioita voi käyttää nettipeleissä, jotenkin sain sellaisen kuvan että niitä pystyy käyttämään mutta ei. Littmannia myös harmitti kiekon käyttäytyminen on kuulemma lueskellut fanien kirjoituksia foorumeilta eli samat asiat pännii sitä kuin meitäkin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

scorn sanoi:
Tänään sain tuon demon ladattua(kesti muuten hemmetin kauan
Tuntu vaa siltä ;)
scorn sanoi:
TJa pystyykö tuossa tekemään jalkakynää, kun ainakin siinä kun käynnistää sen, niin Staal tekee jalkakynän siinä :P
Ja jos voi niin miten?

Pari huonoo puolta pitää nyt 08:sta sanoo ,että kun vetää hirveän pyssyn ylämummoon niin kiekko niinkuin jäätyy sinne tai "pysäähtyy kuin seinään" koskiessaan verkkoon.:eek: .. sekä se että taklaukset(animaatiot) ovat samat kuin neljä vuotta sitten.Se vaan syö miestä kun ne samat taklaukset pyörivät siellä vuodesta toiseen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Lare#30 sanoi:
Ja jos voi niin miten?

Pari huonoo puolta pitää nyt 08:sta sanoo ,että kun vetää hirveän pyssyn ylämummoon niin kiekko niinkuin jäätyy sinne tai "pysäähtyy kuin seinään" koskiessaan verkkoon.:eek: .. sekä se että taklaukset(animaatiot) ovat samat kuin neljä vuotta sitten.Se vaan syö miestä kun ne samat taklaukset pyörivät siellä vuodesta toiseen.
Jalkakynän voi heittää. Tässä videossa näkyy kikka jos toinenkin. Esim. "The Pavel Datsyuk" kikka mukana.

Video
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ai niin grafiikat ovat melko näyttävät, jos ei oteta huomioon katsomon pökkelöihmisiä. Eivätpä ne katsojat paljoa pelikokemukseen vaikuta ;).[/QUOTE]

Juu, joku sano viime vuonna että katsojat katsovat punaviivaa eikä peliä.. jääny tuo homma vaivaamaan siitä lähtien.. olis hyvä jos ne tekis aaltoja, tuulettais maaleja, vilkuttais kameraan kun huomaavat että niitä kuvataan, jotkut itkis kun oma joukkue häviää jonkun ratkaisevan ottelun sekä pitäis jumalatonta meteliä kun kotijoukkue tekee maalin.. nhl2005 oli hyvä tuo yleisön äänet kun kotijoukkue teki maalin ne nousivat pystyyn ja pitivät kovaa ääntä..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Jalkakynän voi heittää. Tässä videossa näkyy kikka jos toinenkin. Esim. "The Pavel Datsyuk" kikka mukana.

Video

Koko ajan alkaa kyllä uusi änäri näyttää paremmalta :) Tulee varmasti hauskoja rankkarikisoja noiden kikkojen kanssa. :cool:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Jalkakynän voi heittää. Tässä videossa näkyy kikka jos toinenkin. Esim. "The Pavel Datsyuk" kikka mukana.

Video

Mä olen edelleen sitä mieltä että tuo ei ole Datsyuk-kikka vaan Getzlaf-kikka jonka mies teki (ainakin) kerran rankekisassa. Se kunnon Datsyuk-kikka on vain 2K8:ssa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Sniper sanoi:
Mä olen edelleen sitä mieltä että tuo ei ole Datsyuk-kikka vaan Getzlaf-kikka jonka mies teki (ainakin) kerran rankekisassa. Se kunnon Datsyuk-kikka on vain 2K8:ssa.
Oikeassa olet. Mutta aika lähellä kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Sniper sanoi:
Mä olen edelleen sitä mieltä että tuo ei ole Datsyuk-kikka vaan Getzlaf-kikka jonka mies teki (ainakin) kerran rankekisassa. Se kunnon Datsyuk-kikka on vain 2K8:ssa.

Totta..mutta kyllä silti vaan tunnelma nousi kattoon ,kun ekalla "datsykilla" vei maalivahdin pihalle ja laitto laatan häkkiin :D
 
Ylös Bottom