Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

paulus sanoi:
Hiukan kuulostaa mahtavalta tuo Create-a-play tool. Pelaajalle luodut yksittäiset kuviot toimivat vielä joukkuesiirronkin jälkeen. Tänä kautena saa leikkiä ihan tosissaan rostereita luodessa! :)

Itsehän olen usein pettynyt siihen, kuinka kuviot ovat usein täysin mielikuvituksettomia ja identtisiä. Että ainoa, joka voi muuttaa itseääntoistavaa kaavaa, on pelaaja itse, ja muu joukkue vaan junnaa eikä reagoi asioihin niinkuin toivoisi. Hyvältähän tuo sikäli kuulostaa. Sääli että geneeriset kuviot tuskin sen enempää elävät, mutta sijoittuvatpa ainakin sitten paremmin miten itse toivon.

Mutta muistetaan nyt kuitenkin että tuokin asia kustaan, ja että kyseessä on huonoin peli jota en ole vielä pelannut.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

IGN on julkassut taas uuden typerän trailerin. Lähettäisivät jo niitä peli videoita.:mad:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tempura sanoi:
Mutta muistetaan nyt kuitenkin että tuokin asia kustaan, ja että kyseessä on huonoin peli jota en ole vielä pelannut.

Kuinka kauan pystyt vielä pitämään peliä noin paskana? :) Etkä edes oikeasti ajattele noin ja petyt jos peli oikeasti kusee. Tänä vuonna tulee kuningaslätkäpeli, sano minun sanoneen!

Eikö tuo "toinen traileri" ole ihan sama kuin ensimmäinen?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
Kuinka kauan pystyt vielä pitämään peliä noin paskana? :) Etkä edes oikeasti ajattele noin ja petyt jos peli oikeasti kusee. Tänä vuonna tulee kuningaslätkäpeli, sano minun sanoneen!

Eikö tuo "toinen traileri" ole ihan sama kuin ensimmäinen?
Minusta NHL08 näyttää erittäin lupaavalta. On uusi luistelumoottori, taktiikkaa ja 07:n kämmejä on korjailtu. 07 oli pitkästä aikaa hyvä lätkäpeli, jota jaksoi pelata koko kauden ympäri ja kun hyvää parannellaan, ei voi valittaa.

Tuo toinen video on täysin sama kuin aiempi, en ymmärrä mitä IGN sillä hakee. Saisivat julkaista gameplay-videota, sillä noilla introvideoilla ei juurikaan tee yhtään mitään.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
Kuinka kauan pystyt vielä pitämään peliä noin paskana? :) Etkä edes oikeasti ajattele noin ja petyt jos peli oikeasti kusee. Tänä vuonna tulee kuningaslätkäpeli, sano minun sanoneen!

Kyllä mä luulen että mä pystyn pitämään tämän asenteen tässä aika kauan. Mun on pakko ajatella näin. En kestä enää pettymyksiä tässä asiassa. Siperia opettaa!

Eräässä videossa muuten Dean puheli vähän juttuja ja hehkutti. Aika käsittämätön lapsenomainen innostus miehellä peliinsä, mikä on tietysti hieno asia. Tosin oli se sama homma viime vuonnakin, ja haukkasin paskaa (vaikka kyseisestä paskasta moni pitääkin).

JOS NHL08 on hyvä, niin mä myönnän sen kyllä. Pyydän jokaiselta kirjallisesti anteeksi ja huudan seuraavat 23 vuotta pelin erinomaisuutta joka paikassa, se on varma.

2k8:sta ei vieläkään (en ole tämän päivän mahdollisia tiedonjyviä vielä katsonut) kuulu oikein mitään, muutakuin että pelaajia yritetään vissiin saada mahdollisimman paljon esikuviensa mukaisiksi muutenkin kuin graafisesti. Kokoerojen ja massankin pitäisi vissiin erottua kunnolla, ehkä pelityylitkin. Tiedä sitten.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Ite oon tyytyväinen jos 08:ssa on parannettu 07:sen viat (dynasty-bugi,luistelu paremmaks ja tekoälyäkin)..ja kyllähä uudet liigatkin lisää mielenkiintoa.

Oispa jo syksy tulis muitakin erittäin kiinnostavia pelejä..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tempura sanoi:
Kyllä mä luulen että mä pystyn pitämään tämän asenteen tässä aika kauan. Mun on pakko ajatella näin. En kestä enää pettymyksiä tässä asiassa. Siperia opettaa!

Eräässä videossa muuten Dean puheli vähän juttuja ja hehkutti. Aika käsittämätön lapsenomainen innostus miehellä peliinsä, mikä on tietysti hieno asia. Tosin oli se sama homma viime vuonnakin, ja haukkasin paskaa (vaikka kyseisestä paskasta moni pitääkin).

JOS NHL08 on hyvä, niin mä myönnän sen kyllä. Pyydän jokaiselta kirjallisesti anteeksi ja huudan seuraavat 23 vuotta pelin erinomaisuutta joka paikassa, se on varma.

2k8:sta ei vieläkään (en ole tämän päivän mahdollisia tiedonjyviä vielä katsonut) kuulu oikein mitään, muutakuin että pelaajia yritetään vissiin saada mahdollisimman paljon esikuviensa mukaisiksi muutenkin kuin graafisesti. Kokoerojen ja massankin pitäisi vissiin erottua kunnolla, ehkä pelityylitkin. Tiedä sitten.

En ihmettele asennettasi. NHL 07 oli ensimmäinen NHL, joka paransi pitkään suossa tarponutta sarjaa. Huom! Ja tämkin vain X360 puolella, muut olivat samaa paskaa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Ois aivan unelmajuttu jos SM-liigan lisäks ois mukana Elitserien, Russian Superliga ja Tshekkien liiga. Saksan DEL hiuksista vittuun...

Sielt takuulla löytyis noista neljästä liigasta niitä lupauksia joita siirrellä NHL:ään...esim.Grigorenko Detroitiin, Bäckström Elitserinstä Capitalsiin, Suomesta Viuhkola ja Kontiola sekä Lindgren kans änäriin. Tshekeistä ehkä Jakub Voracek.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Ois aivan unelmajuttu jos SM-liigan lisäks ois mukana Elitserien, Russian Superliga ja Tshekkien liiga. Saksan DEL hiuksista vittuun...

Sielt takuulla löytyis noista neljästä liigasta niitä lupauksia joita siirrellä NHL:ään...esim.Grigorenko Detroitiin, Bäckström Elitserinstä Capitalsiin, Suomesta Viuhkola ja Kontiola sekä Lindgren kans änäriin. Tshekeistä ehkä Jakub Voracek.

Venäläiset tod.näk.pyytää liikaa rahaa... :p

Saahan noi pelaajat ekan Roster updaten myötä. Tosin niiden nimiä tuskin kuulee selostajien lausumana, toisin kuin 2K-sarjassa, jossa on laaja selostustietokanta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Q: Will there be a superstar mode?
A: No, we dedicated an incredible amount of resources to get gameplay where everyone wants it to be. We have authentic depth including 30 different practice types, AHL, Dynasty improvements, created plays, goalie mode, where you play from the goalie's perspective, interactive create player, and many other new features that you'll learn about soon. We've laid the groundwork for the feature with goalie mode as a starting point. Just so you know, we also think it is a great idea
Peliin ei siis tule sitä täälläkin spekuloitua Superstar-pelimuotoa: http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?sls=2&tstart=0&threadID=237407&start=105 (eacrazylegsin viesti).

Ainakaan itseäni ei paljoa haittaa jos peli muuten on niin hyvä miltä kuulostaa. Olisihan se ollut ihan hauska ja virkistävä pelimuoto, mutta ehtiihän sen lisätä myöhemminkin - perusasiat kuntoon ensin! Sivulla neljä myös jotain jo aiemmin julkaistua infoa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onneks on sentään AHL,SM-Liiga ja kai Elitserien. Niistä löytyy näitä tulevaisuuden NHL-lupauksia, liekö jopa Ruotsin nykynen junnuhelmi Bäckström Elitserien-rostereissa.

Saksan DEL liiga on kyl naurettava ja sen tilal sais olla Tshekin liiga, jos Venäjän liigaa ei raha-asioiden takia saada!
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Onneks on sentään AHL,SM-Liiga ja kai Elitserien. Niistä löytyy näitä tulevaisuuden NHL-lupauksia, liekö jopa Ruotsin nykynen junnuhelmi Bäckström Elitserien-rostereissa

et taida olla tietonen että bäckströmillä on washington capitalssien kanssa sopimus ja pelaa siellä tulevalla kaudella
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anrii sanoi:
käkikotka sanoi:
Onneks on sentään AHL,SM-Liiga ja kai Elitserien. Niistä löytyy näitä tulevaisuuden NHL-lupauksia, liekö jopa Ruotsin nykynen junnuhelmi Bäckström Elitserien-rostereissa

et taida olla tietonen että bäckströmillä on washington capitalssien kanssa sopimus ja pelaa siellä tulevalla kaudella

Sitte taitaaki kyseinen superjunnu olla poissa 08:sta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Sitte taitaaki kyseinen superjunnu olla poissa 08:sta.
Eiköhän Bäckström löydy pelistä joko edellisestä seurastaan tai sitten Capitalseista/farmiseurasta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

paulus sanoi:
Eiköhän Bäckström löydy pelistä joko edellisestä seurastaan tai sitten Capitalseista/farmiseurasta.
Tuossa taitaa olla aina ongelmana se että NHLPAn lisenssointisopimus kattaa vain pelaajat jotka ovat jo pelanneet edes yhden pelin NHLssä. Eli EAlla ei ole lupa käyttää sellaisia esim. Capitalsin pelaajia joilla on sopimus mutta eivät ole vielä joukkueessa pelanneet.

En sitten tiedä miten noiden farmiseurojen kanssa on..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nibbl3r89 sanoi:
Itse vihaan Selännettä ja teinki omaan NHL07 ite AO kannet. Toivon mukaan suomeen tulee vain Staal kansi eikä mitään suomalaisia kun kerran eivät varmaa uudestaan pistä Jokista. Jos ny joku olisi pakko pistää ketä ei vielä ollut kannessa niin laittaisivat Niklas Hagmanin :)

Halleluja :D joku muukin, joka on samaa mieltä :D onneks sain itse Ruotsi-version Henke Lundqvistilla. Mutta pelistä itsessään, jos edes puoliksi hypetys pitää paikkansa, niin varmaan tuele viihdyttävä hokipeli = pakko-ostos.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

paulus sanoi:
Eiköhän Bäckström löydy pelistä joko edellisestä seurastaan tai sitten Capitalseista/farmiseurasta.

Ei löydy ainakaan Brynäsistä koska euroopalaisissa seuroissa pitäisi olla aika ajankohtaiset rosterit ja Bäckström tuskin farmissa pelaa. Mutta ekan roster updaten myötä pitäsi olla pelissä, tosin varmaan ilman kuvaa. En tiedä saavatko selostajat sanomaan nimen kun pelissä on jo yksi Niklas Bäckström. ;)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Sniper sanoi:
Ei löydy ainakaan Brynäsistä koska euroopalaisissa seuroissa pitäisi olla aika ajankohtaiset rosterit ja Bäckström tuskin farmissa pelaa. Mutta ekan roster updaten myötä pitäsi olla pelissä, tosin varmaan ilman kuvaa. En tiedä saavatko selostajat sanomaan nimen kun pelissä on jo yksi Niklas Bäckström. ;)
Eikös tässä ne rosterit juuri ole ajankohtaiset myös euroopan liigoissa? :confused: Mielestäni niin luin jostain.
 
Ylös Bottom