Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Käyks teil välil sillee ku on pelannu pelin loppuun ja sitten kun poistuu pelistä, sit tulee se valikko mis ilmotetaan ansaitut komeuspisteet ja tulos ja maalivahdit niin mul käy ainakin silleen et maalivahtien kohdil on joko - tai ihan eri joukkueen maalivahdit ja kokemuspisteitä ei oo ketään saannu lukee vaan "- on ansainnut 0 kokemuspistettä"?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Käyks teil välil sillee ku on pelannu pelin loppuun ja sitten kun poistuu pelistä, sit tulee se valikko mis ilmotetaan ansaitut komeuspisteet ja tulos ja maalivahdit niin mul käy ainakin silleen et maalivahtien kohdil on joko - tai ihan eri joukkueen maalivahdit ja kokemuspisteitä ei oo ketään saannu lukee vaan "- on ansainnut 0 kokemuspistettä"?


Kyllä käy ja sekös v*tuttaa. Muutenkin noi kokemuspisteet on rankan työn takana. Sitten kun harvoin onnistuu vaikka hattutempin nuorella pelaajalla tekemään, niin se palkitaan 0-kokemuspisteillä. En ymmärrä, eikö tätä voisi päivityksellä korvata. Ou jea.

Se on kyllä uskomatonta, miten EA onnistuu ryssimään näitä NHL-sarjan pelejä vuosi toisensa jälkeen, ainaki joissakin osa-alueissa. On raastava kokemus yrittää kattoa koko NHL:n pistepörssiä valikoista. Scrollaaminen on tahmeaa ja kankeaa, menee n. minuutti että pääsee oikeaan kohtaan. Olispa ihanaa kun käyttöliittymä olisi yhtä käytännöllinen ja sulava kun vaikka Nhl 96 -pelissä.

Kai se on taas vain toivottava että Nhl 09 tulee korjaamaan pelin ongelmat.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

mites tuol lives menee noi kokemusluokat? Nouseeko leveli sitä mukaa mitä enempi pisteitä esim. 200 pistettä --> 2leveli vaiko voitoista vai vai vai????
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kyllä käy ja sekös v*tuttaa. Muutenkin noi kokemuspisteet on rankan työn takana. Sitten kun harvoin onnistuu vaikka hattutempin nuorella pelaajalla tekemään, niin se palkitaan 0-kokemuspisteillä. En ymmärrä, eikö tätä voisi päivityksellä korvata. Ou jea.

Se on kyllä uskomatonta, miten EA onnistuu ryssimään näitä NHL-sarjan pelejä vuosi toisensa jälkeen, ainaki joissakin osa-alueissa. On raastava kokemus yrittää kattoa koko NHL:n pistepörssiä valikoista. Scrollaaminen on tahmeaa ja kankeaa, menee n. minuutti että pääsee oikeaan kohtaan. Olispa ihanaa kun käyttöliittymä olisi yhtä käytännöllinen ja sulava kun vaikka Nhl 96 -pelissä.

Kai se on taas vain toivottava että Nhl 09 tulee korjaamaan pelin ongelmat.

Ja eihän noita kokemuspisteitä pysty edes käyttämään missään, ne vaan taitaa nostaa pelaajan omaa uskottavuutta
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Ja eihän noita kokemuspisteitä pysty edes käyttämään missään, ne vaan taitaa nostaa pelaajan omaa uskottavuutta


Kokemuspisteiden pitäisi ainakin periaatteessa nostaa pelaajien taitoja. Mutta esim. mulla joku 2. kentän nuori hyökkääjä, 40 pelissä tehot joku 15+15=30p ja pelaajana potential on 80, eli keskitasoa kovempi. Silti ainoa taito mikä on kasvanut on balance, sekin jopa hurjasti kahdella. Eli homma toimii hädin tuskin ja todella epäloogisesti.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mitäköhän teen väärin kun en saa rantellaa kiekkoa nouseemaan kun hyökkään alaspäin?:confused:. Taitaa olla vika vain itsessä, mutta tuntuu että kiekko ei nouse kuten ylöspäin hyökätessä...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mitäköhän teen väärin kun en saa rantellaa kiekkoa nouseemaan kun hyökkään alaspäin?:confused:. Taitaa olla vika vain itsessä, mutta tuntuu että kiekko ei nouse kuten ylöspäin hyökätessä...

Automaatti- vai manuaalitähtäys käytössä? Jos manuaalitähtäys niin jos muistan oikein sinun täytyy tähdätä vasemmalla tatilla se veto sinne minne sen haluat lähtevän. Itse en yhtään tykkää pelata alaspäin, joten aina kun pelaan Livessä tai tekoälyä vastaan, niin pelaan itse koko matsin ylöspäin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Alaspäin pelatessa pitää tähdätä vasemmalla tatilla omaan päätyyn päin/ylös, että saa laukaukset kohoamaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Pari mahtavaa "chicken shittiä" löytyny mihin törmänny enempi ku pari kertaa lives.

1. Keskipisteen alotuksessa vastustaja kun voittaa alotuksen ja aloittaa pakille kiekon ja pakki lämää maata pitkin mun maalia kohti ni menee pyyriin. Ottaa päähän aiva törkeesti.:mad:

2. johtoasemas kun itse olen ja saan rankkarin niin vastustaja karkaa kesken rankkarin pois pelistä. Peli menee juntturaan ja joudun boottaa pasken. Meen kattoo statseihin ni voitto menee vastustajalle. :mad:


Sit ihan peruskaurakysymys. Voiko tota onlinerosterien latausta jotenki ohittaa? ainaku alotan pelit lives haluaa lataa ne rosterit ja vaik on 10/2 meganen liittymä ni menee vuos ennenku tämä sessio o hoidettu.:mad::mad:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Sit ihan peruskaurakysymys. Voiko tota onlinerosterien latausta jotenki ohittaa? ainaku alotan pelit lives haluaa lataa ne rosterit ja vaik on 10/2 meganen liittymä ni menee vuos ennenku tämä sessio o hoidettu.:mad::mad:
Itsellä lähti tuo ainainen lataus pois kun tallensin profiilin latauksen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nonnih, torstaina laitoin änärin postiin menemään. Nyt vaa innol oottaa ens viikkoon että tulee takas :D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mistä johtuu, että en ole saanut noita achievementteja, mitkä saadaan livessä? Esimerkiksi äsken tein alivoimamaalin, eikä tullut mitään, pelaan ihan normaalia online ranked gamea.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mistä johtuu, että en ole saanut noita achievementteja, mitkä saadaan livessä? Esimerkiksi äsken tein alivoimamaalin, eikä tullut mitään, pelaan ihan normaalia online ranked gamea.

Jos sulla on monta gamertagia, niin katsos että pelaat oikeella tagilla. ; )

Itellä tuli tänää pokattua Washingtonilla Stanley cup. Chicago kaatu 4-3.
Semin ja Ovechkin tehomiehinä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onko näin, että rosteripäivitykset voi tehdä ainoastaan Live Gold-jäsenyydellä? Jos näin, niin onko muita vaihtoehtoja päivittää ne?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tietääkö kukaan miten saa Playing as a team -achievementin. Tässä on nyt kaverin kanssa pelailtu ja voittoja tullut livessä Ranked matcheissa niin että olen itse pääprofiili ja kaveri on guestina. Ei vaan saavutusta tule :confused: Vai onko siinä joku ihme jippo mitä pitää tehdä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tietääkö kukaan miten saa Playing as a team -achievementin. Tässä on nyt kaverin kanssa pelailtu ja voittoja tullut livessä Ranked matcheissa niin että olen itse pääprofiili ja kaveri on guestina. Ei vaan saavutusta tule :confused: Vai onko siinä joku ihme jippo mitä pitää tehdä?

kumpiki live gold, uskosin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Pitkästyin tolla Washingtonilla pelaamiseen, vaihoin ankkoihin. Kingsiä vastaan eka vierais voitto 3-1, sit häviö jatkoajal 3-2, ja viime pelis voitto Detroitista aika selvin lukemin 6-2. All-Staril pelailen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Saakos tässä jotenki filtteröityä että miltä alueelta (maantieteellisesti, siis) etsiskelee peliseuraa? Meno takkuaa kuin Hitlerin idänretket jos vastaan asettuu pelaaja rapakon takaa...vähän turhan paljon antaa tasoitusta muutenkin niin kovin taitaville kanadalaisille tai jenkeille... ;)
 
Ylös Bottom