Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09: 2vs2 Tutkapari -liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lagittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09: 2vs2 Tutkapari -liiga

voisin liittyä liigaan jos vain löydän parin jostain. Kysyn joltain oman kerhoni pelaajalta josko haluis liittyä. Eikö nyt yksi joukkue ole vapaana?

Juu, Philadelphia on vapaana. Tulkaa vaan mukaan liigaan. Voidaan pari päivää joustaa noista ekan viikon peleistä sit :)

Mä lähden tästä liigasta... sori vaan mut ei oo aikaa jos joku haluu anakonnan pariks ni siitä vaan

jooh, saattaa olla parasta että luovutan myös paikan, ens viikko näyttää kiireiseltä ja sitä seuraavan oon reissussa niin luulenpa ettei paljo tuu pelailtua..

No ei se mitään jos jää vähän jälkeen tässä vaiheessa.. Voidaan vähän joustaa kisojen ynnä muiden aikaan :)

Kurhela & Bluefox9 tänään voitas ottaa tuo matsi? Joskus siinä pelie välissä vaikka? Jos siis qolazor on linjoilla.

Keskustelu ircissä olis myös melko suotavaa, että saisi noita pelejä pelattua.

vit*u, mulla tää turnee kusee, koska aikoja on niin vaikea lyödä lukkoon, koska on kisat, koulu, kaverit, harkat ja kaikki muu tekeminen jne. pelaaminen kun sattuu olemaan arvojärjestyksessä aika häntäpäässä... :(

vit*u, mulla tää turnee kusee, koska aikoja on niin vaikea lyödä lukkoon, koska on kisat, koulu, kaverit, harkat ja kaikki muu tekeminen jne. pelaaminen kun sattuu olemaan arvojärjestyksessä aika häntäpäässä... :(
Huoh... Ei näihin liigoihin, kannata osallistua jos ei riitä aikaa sen vertaa. Miettikää aina, ennen ilmottautumista löytyykö aikaa osallistua.

Kurhela & Bluefox9 tänään voitas ottaa tuo matsi? Joskus siinä pelie välissä vaikka? Jos siis qolazor on linjoilla.
Voi kökkö, en tietenkään ollut eilen tuohon aikaan kotona....

Mutta sanon edelleen yleisesti, että itse pyrin aina pompahtamaan tuossa MM-kisapelien välissä (sen koostepelin jälkeen n. 20.20 :) ) kannulle. Silloin voinee varmiten mut ja Bluen bongata. Toki ennen viittäkin käyvät pelit meikäläiselle, mutta en viitsi hillua turhanpäiten siellä kannulla. Tämänkin kautta tosiaan käyvät nämä matsiehdotukset, sillä täällä tulee useasti päivän aikana käytyä.

Joo-o, todella vaikeata näyttäisi olevan matsien sopiminen parin kaverin kanssa, niitä ei näy ircissä, tai jos näkyy niin ne ei vastaa.
Miettikää ennen kun liitytte tämmöiseen liigaan...

Joo-o, todella vaikeata näyttäisi olevan matsien sopiminen parin kaverin kanssa, niitä ei näy ircissä, tai jos näkyy niin ne ei vastaa.
Miettikää ennen kun liitytte tämmöiseen liigaan...

Tänään matsia ? Kipeenä olen ollut ja piti reissuunkin lähteä, joten en olisi pystynyt noita viime viikon pelejä pelata.

Sori jätkät, mutta en pysty viemään tätä liigaa loppuun. Tapahtui niin odottamattomia juttuja viime viikolla, että ei pysty pelailemaan tai ylläpitämään liigaa. Aina ei voi näitäkään hommia ennustaa.

Jos Penguin haluaa viedä liigan loppuun, se käy mulle. Mutta nyt hauskaa vappua vaan kaikille. Lagittaja kiittää ja kuittaa. Kesällä sitten taas pelaillaan.

Sori jätkät, mutta en pysty viemään tätä liigaa loppuun. Tapahtui niin odottamattomia juttuja viime viikolla, että ei pysty pelailemaan tai ylläpitämään liigaa. Aina ei voi näitäkään hommia ennustaa.

Jos Penguin haluaa viedä liigan loppuun, se käy mulle. Mutta nyt hauskaa vappua vaan kaikille. Lagittaja kiittää ja kuittaa. Kesällä sitten taas pelaillaan.

Just.......

No joo, parempi vaan. Hitto, kun pitää aina näihin kaiken maailman liigoihin ilmoittautua. Ja vielä eritoten tähän ajankohtaan vuodesta (MM-kisat). Mutta toisaalta hauskaahan sitä oli Bluen kanssa väkertää. Mutta siis jos jatkaja löytyy liigalle, niin kyllä sitä loppuun asti jatketaan. Mutta eipä haittaa, ellei löydy....

Kyllä meikä voi tän turneen viedä loppuun asti, jos vaan porukalla riittää mielenkiinto oikeasti pelata? Teen sunnuntaina uuden otteluohjelman jota tullaan maanantaista asti noudattamaan.

Ylös Bottom