Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Laittelen kans hakemuksen, jos joskus kaivataan pelaajia..

Elikkäs iältäni olen 17v (-91) ja melko aktiivisesti olen NHL09 pelaillut sen ilmestymisestä asti, mutta nyt aattelin siirtyä Liven puolelle..

Pelipaikkani on oikea laituri, mutta muutkin hyökkäyspään paikat hoituu.
Aktiivisuutta löytyy aina tarvittaessa, kunhan vain yhteydenpito jutut on kunnossa.
Kokemusta ei löydy vielä Liven puolelta (..jollei yhtä "kokeilu" peliä lasketa), mutta Be A Pro:ssa meneillään ensimmäinen kausi NHL:ässä. (Nousin toisen AHL kauden jälkeen(joo-o aika vähän kausia takana)) NHL:ssä pelattuna 8 ottelua tehoin 12+4 +/- 8.
Minun vahvuudet on ehkäpä pelisilmä ja puhdas peli. Maalintekokin onnistuu aikas hyvällä prosentilla.
Minun heikkouksia on varmaankin itsepäisyys. Joskus sitä vain haluaa kynätä koko kentän syöttämättä kenellekkään, mutta eiköhän sekin asia muutu, kun siirrytään Liven puolelle pelaamaan. Ja tosiaan joskus maalinteosta ei meinaa tulla mitään, eli sekin voisi olla minun heikkous.

Muita asioita joita voisin mainita. En odota joukkueen "valmentajalta/kapteenilta/perustajalta" paljoakaan vastuuta näin alussa (..joka tietenkin on ilmiselvää), joten penkinlämmittäjän paikka ei ketuta minua yhtään. Uusia pelipaikkojakin voin kokeilla tarpeen tullen.

Toivottavasti hakemukseni edes vähäsen nostatti mielenkiinnostusta..
Vastauksia odotellessa ^^

~Potta~

(Kirjoitusvirheitä voi löytyä. Kirjottelin aika kiireellä tämän.)
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

no tässä olis puolustukseen oiva mies lämäri kuin shea weber konsanaan ja taklausvoimaa kuin charalla. No asiaan haluaisin liittyä teidän joukkueeseen puolustukseen mieluiten hyökkäävä. minulle ei näin alussa ole tuolla pelia ajalla niin väliä. Olen live:ssä usemman joukkuepelin pelannut mutta en ole vakaituista seuraa löytänyt. Itsellä nyt aikaa on riittämiin jos ei itsellä peliä tai harjoituksia jotka toden näköisesti jo aamupäivästä eli aktiivisuutta riittää.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Moro!

Onko homma vielä pystyssä vai menikö kaikki NHL 10 hakkaamaan? Kiinnostunut olisin! Sentterin paikka onnistuu parhaiten, myös oikeana laiturina pelaillut.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Kiinnostusta löytyy 2 pelaajan voimin. Voitte lisätä GT. Hubbezu ja yazmat82 Molemmat jälkijunaan ostettiin vasta kolmisen viikkoa sitten. Pelaan yleensä hyökkääjänä.Ps voitaisiin vaikka tehdä uusi ketju.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Juu, mukavaa että edes joku vielä pelaa tätä vanhempaa versiota :)

Pitääpä lisäillä heti kun saan ostettua live aikaa!
 
Ylös Bottom