Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - EASHL joukkue!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aCIH
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

olisiko mahdollista päästä vielä joukkueeseen? entinen joukkueeni kuihtu aikalailla kokoon.. :( mun nimi näytti olevan vieläkin tuola tän ketjun avausviestissä, joten jos kutsun vielä saisi? aktiivisuutta löytyy todella paljon ja pelipaikaksi käyvät kaikki hyökkäyspään paikat, toki tarvittaessa puolustajanakin pelaan! :)

Oletko missä seurassa pelaillut aikaisemmin? Ollaan vaan tässä viime aikoina hiukan tiukennettu tätä joukkueeseen otettavien seulaa. Aika harva uusista halukkaista pelaajista on alkanut pelaamaan aktiivisesti joukkueen mukana. Akihan ja muu joukkue saa myös vapaasti ilmaista mielipiteensä joukkueen uusista vahvistuksista ennen kuin alan paikkaa tarjoamaan.

Oletko missä seurassa pelaillut aikaisemmin? Ollaan vaan tässä viime aikoina hiukan tiukennettu tätä joukkueeseen otettavien seulaa. Aika harva uusista halukkaista pelaajista on alkanut pelaamaan aktiivisesti joukkueen mukana. Akihan ja muu joukkue saa myös vapaasti ilmaista mielipiteensä joukkueen uusista vahvistuksista ennen kuin alan paikkaa tarjoamaan.

Kyllä pelikokemusta saisi olla mielellään, ettei muun tiimin peli siitä kärsi. Tällä kärsimisellä tarkoitan sitä, ettei peli-ilo katoaisi muilta kanssapelaajilta. Eli pysyy pelin sisällä mukana jne. Se on jalo taito pysyä pelin sisällä ja jauhaa paskaa samaan aikaan.

Myös suostuminen pelaamaan kaikilla pelipaikoilla on tärkeää, sillä hyökkäyspää on lähestulkoon aina miehitetty. Rotaatiota pyritään kuitenkin pitämään (itsekin tästä kärsinyt :p), jotta kaikilla olisi kivaa.

Ja mikä tärkeintä, pelaat rehdisti (ei bugimaaleja) ja halveksut niitä, jotka niitä tekee. ;) On sitä itsekin joskus ajatuksissa heittänyt muutaman bugimaalin (kostomielessä), mutta siihen me emme pyri. Ei se ole kivaa vastustajalle, eikä loppupeleissä itsellekään.

Iällä ei mielestäni ole sikäli mitään väliä, kunhan tulee toimeen. Kyllä meidän tiimissä vanhatkin vertyy hihittämään kuin pikkulapset (kuten banned eilen mutakuono-episodin jälkeen) :rolleyes:

Tässä omat näkemykset, jotkin niistä edustanee myös joukkueen yleistä mielpidettä. Onnea hakijoille.

joo elikkä pelasin ennen tossa Finnish Ice Hockey Club 2008 (FIHC2008). Mutta sieltä ei näytä oiken kenelläkään enään olevan kinnostusta/aikaa pelailla, niin mielelläni haluaisin "hieman" aktiivisempaan jengiin! joo ja noista pugimaaleista, todellaki vihaan niitä yli kaiken! Vituttaa jos kaveri on muuten paska ku mikä, mutta joka paikasta täräyttää maalin samalla huijauspaskalla!:mad:

Semmonen ilmoitusasia vielä, että saamme pian oman privaatti/klaanialueen jonne on siis pääsy vain joukkueen jäsenillä. Sivuston Webmaster XShava laittaa sen meille pystyyn kunhan kiireiltään kerkiää. Siellä voi keskustella vapaasti kaikista joukkueeseen liittyvistä asioista ihan joukkueen kesken. Mielestäni tarpeellinen lisä joukkueen toimintaan. Laitan kutsuja kun alue on pystyssä. Vaihtoehtoisesti jos en ole muistanut laittaa kutsua, niin hakemusta alueelle voi myös laittaa tulemaan.

Niin ja ne ns. klaanin johtajan oikeudet laitetaan mulle ja akihanille. Akillekin voi siis laittaa hakemusta alueelle pääsemiseksi. Alue avautuu tonne KonsoliFIN BBS kohdan alimmaksi otsikoksi.

Edit: Nyt on tuo privapuoli avattuna. Tällä hetkellä sinne ei ole oikeuksia kuin mulla ja akihanilla. Muiden klaanin jäsenien pitää käydä laittamassa hakemus Yhteisöt (Käyttäjän OP ja vasemmasta laidasta löytyy linkki) -sivulla. Tuossa myös suora linkki tuonne yhteisöt alueelle: http://www.konsolifin.net/bbs/profile.php?do=editusergroups. Samasta paikasta saamme sitten hakemukset hyväksyttyä, ja sieltä kukin jäsen pystyy myös hyväksymisen jälkeen käydä laittamassa sivustolla näkyväksi jäsenryhmäkseen "Jäsen / [HCF]" normaalin "Jäsen":n sijaan.

Eli eikun HC Failurelaiset hakemuksia vetämään, jotta saadaan uusi alueemme korkattua:).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Laitoin hakemusta, että käykäähän hyväksymässä se :) (Jos on vielä asiaa joukkueeseen veskari-esitysten jälkeen :rolleyes: )

Laitoin hakemusta, että käykäähän hyväksymässä se :) (Jos on vielä asiaa joukkueeseen veskari-esitysten jälkeen :rolleyes: )

Aki tais keretä hyväksyä teikäläisen hakemuksen. Meikäläinen hyväksy Aksun ja Bannedin tuonne mukaan. Yksi ketju tonne on saatukin jo aikaiseksi.

Näillä näkymin joukkueella ei ole tarvetta hyökkäyspään vahvistuksille. Hyviä puolustuspään pelaajia tosin saatamme harkita try out- sopimuksen kautta.

Semmonen ilmoitusasia vielä, että saamme pian oman privaatti/klaanialueen jonne on siis pääsy vain joukkueen jäsenillä. Sivuston Webmaster XShava laittaa sen meille pystyyn kunhan kiireiltään kerkiää. Siellä voi keskustella vapaasti kaikista joukkueeseen liittyvistä asioista ihan joukkueen kesken. Mielestäni tarpeellinen lisä joukkueen toimintaan. Laitan kutsuja kun alue on pystyssä. Vaihtoehtoisesti jos en ole muistanut laittaa kutsua, niin hakemusta alueelle voi myös laittaa tulemaan.

Niin ja ne ns. klaanin johtajan oikeudet laitetaan mulle ja akihanille. Akillekin voi siis laittaa hakemusta alueelle pääsemiseksi. Alue avautuu tonne KonsoliFIN BBS kohdan alimmaksi otsikoksi.

Edit: Nyt on tuo privapuoli avattuna. Tällä hetkellä sinne ei ole oikeuksia kuin mulla ja akihanilla. Muiden klaanin jäsenien pitää käydä laittamassa hakemus Yhteisöt (Käyttäjän OP ja vasemmasta laidasta löytyy linkki) -sivulla. Tuossa myös suora linkki tuonne yhteisöt alueelle: http://www.konsolifin.net/bbs/profile.php?do=editusergroups. Samasta paikasta saamme sitten hakemukset hyväksyttyä, ja sieltä kukin jäsen pystyy myös hyväksymisen jälkeen käydä laittamassa sivustolla näkyväksi jäsenryhmäkseen "Jäsen / [HCF]" normaalin "Jäsen":n sijaan.

Eli eikun HC Failurelaiset hakemuksia vetämään, jotta saadaan uusi alueemme korkattua:).

Halusin vielä muistuttaa kaikkia joukkueen jäseniä tuosta priva-alueesta. Eli jos olet joukkueessa mukana, mutta et ole vielä liittynyt priva-alueelle niin ei muuta kuin tuumasta toimeen.

Kuuluttelen vielä erikseen joukkueemme paljon kaivattua takalinjojen jättiläistä, eli Gunnaria. Käyhän ihmeessä liittymässä tuonne yhteisöön. Siellä tulee nykyään käytyä kaikki HC Failureen liittyvä keskustelu. Ohjeet sinne pääsemiseksi löytyvät tuosta ylempää. Finnish Cuppikin alkaa lähestyä ja teikäläinen on merkattu rosteriin mukaan:).

Terve Kaikille! ! !

Olen tässä ollut pois jonkin aikaan, aivan sairauteni vuoksi, sillä sairastan epilepsiaa, olisi pitänyt ilmoittaa etten ole päässyt, mutta ilmoitan nyt, parempi myöhään, kuin ei milloinkaan!
Kuten huomaatte olen aika hukassa, että missä mennään, kävin jotain tekemässä siellä klaani jutussa, mut en tiedä mitä :) Mutta sori vielä kun en ole ollut paikalla ja jos olette nähneet minua viime aikoina livessä, niin se on ollut veljeni jokaa pelaa profiilillani, koska siinä on live aika, mutta palaan piahkoin, joten katsellaan sitten! Mutta näyttäkää mistä meidät on tehty ja pieskää kaikki vastaan tulijat :D

T: Big G :cool:

Terve Kaikille! ! !

Olen tässä ollut pois jonkin aikaan, aivan sairauteni vuoksi, sillä sairastan epilepsiaa, olisi pitänyt ilmoittaa etten ole päässyt, mutta ilmoitan nyt, parempi myöhään, kuin ei milloinkaan!
Kuten huomaatte olen aika hukassa, että missä mennään, kävin jotain tekemässä siellä klaani jutussa, mut en tiedä mitä :) Mutta sori vielä kun en ole ollut paikalla ja jos olette nähneet minua viime aikoina livessä, niin se on ollut veljeni jokaa pelaa profiilillani, koska siinä on live aika, mutta palaan piahkoin, joten katsellaan sitten! Mutta näyttäkää mistä meidät on tehty ja pieskää kaikki vastaan tulijat

T: Big G :cool:

Juu, selvä homma:). Tee comebäkki ihan rauhalliseen tahtiin sitten kun siltä tuntuu. Kovasti toivottelemme koko joukkueen voimin paranemisia sille suunnalle. Hyväksyin tuon hakemuksesi tuonne meidän priva foorumeillekin, joten jatkossa voit tulla keskustelemaan myös sinne. Olemme muuten tässä viime aikoina majailleet viitos divarissa, joten ihan mukavasti on siinä suhteessa kulkenut.

ey yo! Miten olis, pääsiskö try-outille? Joskus alku aikoina olin messissä, mutta lähdin kaverin tiimiin messii mikä nyt sitten kuihtui kasaan. Whats the deal.
Puolustavana pakkina pelailen mielelläni.

ey yo! Miten olis, pääsiskö try-outille? Joskus alku aikoina olin messissä, mutta lähdin kaverin tiimiin messii mikä nyt sitten kuihtui kasaan. Whats the deal.
Puolustavana pakkina pelailen mielelläni.

Kyllähän tuota try-outtia voidaan kokeilla. Sovitaan vaikka parinkymmen pelin try-out ja katsellaan sen jälkeen, että mikä on tilanne:). Laitan kutsua joukkueeseen.

OOiskos tähän vielä mahdollista päästä?
Mieluiten pelaisin jonkin hyökkääjän paikalla mutta sinne kun ei (kait?) ainakaan oo porukalle tilaa niin kumman tahansa puoleinen pakkikin käy ihan hyvin..

EDIT:Maalimahtikin käy mainiosti, jos tarvetta

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voisin kärkkyä Try-Out paikkaa maalivahdiksi tahi puolustajaksi. Jos mahtuu mukaan?

haluaisin joukkueeseen. olen "mäkiaho" tyylinen peluri. taklaan ja lauon. puolustan ja syötän myös. jonni verra nyt pelannu be a pro ja muuten vaan. aikaa riittää:eek:

Pääseekö vielä mukaan? Täällä olis puolustava hyökkääjä tai puolustaja joka etsii pelipaikkaa!

Halukas maalivahti täällä! Viides kausi nyt menossa Be A Pro:ssa ja torjuntaprosentit viimeisillä kahdella kaudella ollut 93 % kieppeillä, sekä päästetyt reippaasti alta 1,5 per peli. Tuloksena kolme Stanley Cupia ja kaksi kertaa valittu Jennings palkinnon saajaksi. Nyt kuitenkin kokeilin ensimmäistä kertaa liveä ja tuntui sen verta rennolta puuhalta, että ehdottomasti halukkuutta olisi jatkossakin pelailla ja nimenomaan jonkun porukan veskana.

Ottajia?

Ylös Bottom