Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Kyllä mahtuu hyvin vielä pelaajia.
Eilen just mietittiin miten paljon joukkueessa on pelaajia jotka ovat pelanneet kerhossa muutaman pelin joskus tai sitten ei yhtään peliä.

Eli ainakin joukkueen ''siivouksella'' järjestynee tilaa kaikille halukkaille. :)

Juu, tuo on kyllä täysin totta eli "jonkun" verran on tuota ns. täyteporukkaa mukana joukkuessa. Eli jos muuten ei halukkaille löydy tilaa, niin joutunee "hieman" siivoilemaan.

Mites pelit on muuten sujuneet viimeaikoina? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun itselläkin alkais ollemaan jo pieni hinku päästä takaisin lätkäkaukaloon. Kinkut alkaa olla jo kohtuu hyvin sulateltuna:). Harmi vaan ettei Boxista tota W-lan ominaisuutta löydy vakiona eikä viitti kalliita lisäpalikoita alkaa ostelemaan.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Mites pelit on muuten sujuneet viimeaikoina?

Enemmän voittoja kuin tappioita, näin lyhyesti sanottuna :rolleyes:

Mieleen jäi peli, kun jopa johdettiin ensimmäisen divisioonan joukkuetta nimeltä Finnish..... ja jotain.. :D
Tappio tuli kuitenkin parin jatkoerän jälkeen 2-1
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

gamertag: TaZka

pelipaikka: maalivahti tai hyökkääjä ennemmin maalissa oon :)
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Basanderille, TaZkalle ja Jyrkeleelle kutsut laitettu...
Tervetuloa vaan mukaan ja positiivinen yllätys oli tuo TaZkan halu pelailla maalissa!!!:D
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Enemmän voittoja kuin tappioita, näin lyhyesti sanottuna

Mieleen jäi peli, kun jopa johdettiin ensimmäisen divisioonan joukkuetta nimeltä Finnish..... ja jotain.. :D
Tappio tuli kuitenkin parin jatkoerän jälkeen 2-1

Eli siis ihan mukavasti on mennyt. Toi mieleen jäänyt peli saattoi tosin "hieman" ketuttaa:D. Niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Noh, ehkäpä sitten seuraavalla kohtaamiskerralla:).
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Vaikka oonkin vähän pelejä pelannu niin joka päivä olen pukuhuoneessa käyny kattelee että oisko ketään niin eipä ole ollut. Pääsisinkö takaisin kerhoon kun olin näköjään siivouksen alle joutunut.

GT: SethC0hen
#61 KH
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Halukkaita näköjään riittää yllinkyllin. Pitäisikö perustaa oma ketju mihin voisi laittaa joukkueitten hakuja, olis mukavaa saada Konsolifinistä useampi joukkue!?
Vaikka näitä ketjuja on jo joillakin joukkueilla, voisi tehdä yhden ketjun johon listataan vain avoimena olevat joukkueet ja niiden yhteyshenkilöt. Elikkäs tyyliin näin:

Joukkueet joissa tilaa:

Jokerit: 3 paikkaa auki ja mahdolliset paikat
Ässät: 1 paikka maalivahdille


jne... Helpottaisi huomattavasti pelaajia löytämään joukkueen jos intoa löytyy mutta ei niinkään peliseuraa.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Halukkaita näköjään riittää yllinkyllin. Pitäisikö perustaa oma ketju mihin voisi laittaa joukkueitten hakuja, olis mukavaa saada Konsolifinistä useampi joukkue!?
Vaikka näitä ketjuja on jo joillakin joukkueilla, voisi tehdä yhden ketjun johon listataan vain avoimena olevat joukkueet ja niiden yhteyshenkilöt. Elikkäs tyyliin näin:

Joukkueet joissa tilaa:

Jokerit: 3 paikkaa auki ja mahdolliset paikat
Ässät: 1 paikka maalivahdille


jne... Helpottaisi huomattavasti pelaajia löytämään joukkueen jos intoa löytyy mutta ei niinkään peliseuraa.

No vastaava systeemi on jo olemassa. Ei tosin tällä foorumilla, mutta Fhr.fi sivustolla on oma eashl- keskusteluosionsa, jossa on oma topic joukkuetta etsiville pelaajille.

Se löytyy täältä: http://keskustelu.fhr.fi/viewforum.php?f=28

IRCnetistä löytyy myös aktiivinen keskustelukanava #eashl.fi, jossa puidaan jälkipelejä ja kanavalta voi löytää peliseuraa vaikkapa publamatseihin.
 
Etsin nhl 09 (xbox360) jengiä.

Terve, 17 vuotias jäbä etsis nyt jengiä tuonne eashl:ään xbox360:lle. Temetos18 on nimimerkkini ja pelailin tuossa konsolifinis parikymmentä peliä, mutta joukkue sitten lopetettiin. olen vasen laitahyökkääjä, ja pelinumero #18. Omistan mikin ja olen kyllä aktiivinen. Joten pistelkää privaviestiä jos olette kiinnostuneita tai kutsukaa joukkueeseen temetos18. Kiitos.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Meikä taas vailla jengiä, tuossa konsolifinissä olin, mutta lopetettiin. Temetos nimimerkki, vasenlaitahyökkääjä #8
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Terve!

Sellaisella asialla olen, että toivottavasti minua ei ole siivottu pois tästä joukkueesta, sillä minulla on live aika loppunut ja olen sellaista parhaillaan hankkimassa, olisi pitänyt kyllä ilmoittaa asiasta, mutta enpä tajunnut! mutta sellaista!
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Terve!

Sellaisella asialla olen, että toivottavasti minua ei ole siivottu pois tästä joukkueesta, sillä minulla on live aika loppunut ja olen sellaista parhaillaan hankkimassa, olisi pitänyt kyllä ilmoittaa asiasta, mutta enpä tajunnut! mutta sellaista!

Ei ole Gunnaria siivottu... Tervetuloa vaan takaisin kuhan saat live aikaa hommattua!!!
Ja jos joku huomaa joutuneensa "siivouksen" kohteeksi, mutta halua olisi vielä pelata niin pyytäkää vaan uutta kutsua!!!

Ja uusille neuvo: Jos tuntuu että ketään ei ole ikinä pelaamassa niin kannattaa käydä katsomassa ketkä joukkueesta on esim. pelannut eniten ja laittaa kaverikutsua tulemaan!!!
Helpottaa huomattavasti pelaamista jos kaikki on toistensa kaverilistalla niin näkee ketkä on onlinessa jne....

PS. Laitoin muuten SethC0henille uuden kutsun!!
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Kaikilla halukkailla ei varmaan vieläkään ole EASHL joukkuetta ja täällä olisi nyt sellainen tarjolla.
Tilaa alkaa olla nyt tosiaan aika niukasti enkä ole itsekään aivan varma pitääkö alla oleva kokoonpano
täysin paikkaansa kun on porukkaa tullut joukkueeseen muualtakin kuin foorumeiden kautta, mutta
aika paikkaansapitävä sen pitäisi olla.

Joukkueen tämänhetkinen tilanne:

HC Failure

KH:
Lihakirves [Deadringerz]
vellamo [vellamo]
cchaou [cchaou]
maagiset [maagiset]
Prince [krutz0r]
maheiska [maheiska]
akihan [aGiH]
superconsultant [Juhnis]
Yarbba [yarbba]
jazin [Jaska41]
Manticorester [Manticorester]

OLH:
deeku12 [Deeku 83]
Tmbe [TMBE]
Teh Hege [Teh Hege]
MoonMan [daMoonMan]
ilvesfani [ilvesfani]
Nikö [Nikzibit]
KelmiFIN [KelmiFIN]
juiccerazze [anusonpop]
[HenQ]
Aksu [Aku79]
törppö [nikssu]
Xels [Xels FIN]

VLH:
aCIH [aCIH]
saunis [saunis29]
[Juide85]
[Arze84]
Kretiini [Kretiini]
[eatm81]
SethCohen [SethC0hen]
[nikoperse]
[wishee]
Lepuff [Lepuff]


OP:
xboxjoni [jomppa22]
hawkroad18 [hawkroad18]
tuosa [IsoTuoppi]
pebblo [morjakki]
Oizi [Oizi]
Yargo [Yargo]

VP:
japa85 [japa85]
laksu1 [koppalakki]
Pecon [Pecon]
Gunnar_84 [Gunnar84]
kloever [masis]
sawe [sawe]

MV:

Kutsu vahvistamatta:
[Nikssu]
[Manticorester]

Joukkueessa tilaa 6/50

Jos listasta löytyy jotain huomauttamista niin ilmoitelkaa.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Make_Anttila: Puolustava puolustaja kumpi laita tahansa!!
number: #17
joonas.paatiala@pp.inet.fi
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Make_Anttila:lla näyttääpi olevan väärä konsoli meidän joukuetta silmälläpitäen:). Kannattaa siis mennä PS- puolelle joukkuetta hakemaan.

Gunnarille ja muillekin tiedoksi, että emme tosiaan noin aktiivisia pelaajia ala joukkueesta pois siivoilemaan. Tarkoitus oli ilmeisesti siivota vain niitä, jotka eivät muutamaa peliä enempää ole joukkueen mukana pelailleet. Ei tässä siis vielä mitään hirveän korkeita aktiivisuus paineita aleta jäsenille asettamaan. Rentoa pelailua tämän on kuitenkin tarkoitus perimmillään olla:). Aktiivisuus on tietenkin aina plussaa, koska näin pelitkin pyörivät tasaisemmin eri kellonaikoina.

Itsekin olen tässä koko joulunajan ollut muissa maisemissa ja useamman viikon tauko on päässyt pelaamisen kohdalle syntymään. Nyt kuitenkin huomenna (tänään) matkustelen loppiaisen kunniaksi takaisin etelän suunnalle, joten sapattivapaa omalta osaltani päättyy ja hokkarit voi noukkia taas naulasta jalkoihin. Juna lähtee huomenna joskus puol neljän aikaan iltapäivällä täältä Kajaanista ja Stadissa sen pitäis olla joskus kybän aikoihin. Olis siis aikaa tossa ti-ke välisenä yönä ottaa joukkueen mukana matsia, jos jotakuta kiinnostaa:D.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Meikäläinenkin sai NHL:n kaverilta takaisin 2kk "lyhyen" lainan jälkeen, joten tulen olemaan mestoilla. :)

Kyllä kieltämättä tämän päivän pelit maistuivat pitkän tauon jälkeen, oliko 8 vai 9 ottelun voittoputki kunnes se katkesi. Ootteko ruvennu Nikzibitille motkottaa sen kiekottomien ajeluista, kun pelasi niin siivosti? :cool:
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Meikäläinenkin sai NHL:n kaverilta takaisin 2kk "lyhyen" lainan jälkeen, joten tulen olemaan mestoilla. :)

Kyllä kieltämättä tämän päivän pelit maistuivat pitkän tauon jälkeen, oliko 8 vai 9 ottelun voittoputki kunnes se katkesi. Ootteko ruvennu Nikzibitille motkottaa sen kiekottomien ajeluista, kun pelasi niin siivosti? :cool:

Ei ole ole tarvinnut motkottaa ollenkaan. Ruvennut pelaamaan siivommin parempien arvosanojen toivossa:D.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Olisko tänään porukkaa linjoilla vielä tossa kybän tai yhdentoista aikoihin? Vois nimittäin lyödä pelejä pystyyn.
 
Ylös Bottom