Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Pääsiskös mukahan? :p

GT: kasperado23
Pelipaikka: VLH tai puolustaja tarvittaessa
Numero: 23

käyttäjätunnus vaihtumassa Kaszu -> kasperado23 (sama ku GT)

Mukaan pääsee, mut numero 23 on jo mulla käytössä....
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Töissä kiiruksia näin joulun alla. Koitan päästä pelaamaan jossain vaiheessa.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

On ollu kyl aika hiljasta uusien pelaajien osalta. ny on tulllu jotain 120 pelii vyölle ja oon nähny ehkä 15? pelaajaa. ei se mitään haittaa mut ihmetyttää et mis ne 35 pelaajaa on?
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Sattuiskohan joukkueeseen vielä mahtumaan mukaan yksi LH:cool:?

Kyllä mahtuu mukaan.... Sori ei oo tullu käytyä tällä sivulla vähään aikaan! Laitan kutsun tulemaan seuraavan kerran kun käynnistän boxin...
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

eipä oo kutsua tullu

Juu, eli kyllä se kutsu on laitettu tulemaan jo viikonloppuna, kuten Aki kerkesikin tuossa jo mainitsemaan. Sitä täytyy osata etsiä vaan tuolta player hubista. Tervetuloa mukaan joukkoomme kirjavaan:)...
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Täällä olisi vielä yksi innokas, jos vain mahtuu mukaan.

GT: Gnup147
Pelipaikka: Mikä tahansa tarpeen vaatiessa
Pelinumero: #33
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Morjesta kaikille. Olen ollut tässä joulua viettämässä pohjoisen suunnalla ja pääsen näillä näkymin peleihin messiin "pahimmillaan" vasta tuossa uuden vuoden jälkeen. Hyvää Joulua ja iloista Uuttavuotta kuitenkin koko tiimille täältä Kajaanin suunnalta!:)

PS. On tää mokkula aika kätevä systeemi, kun pystyy roikkumaan netissä modeeminopeudella näin jumalan seläntakanakin;).
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Vieläkö pääsee mukaan?

Gamertag: Basanderi
Pelipaikka: OLH

Kyllä tiimistä pitäisi vielä löytyä tilaa. Joku muu tj. voinee laittaa kutsua tulemaan, koska itse en tosiaan pääse Boxilla nettiin vielä ihan lähipäivinä. Tervetuloa kuitenkin porukkaan mukaan:).
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Olisiko vielä tilaa innokkaalle hyökkääjälle?

GT: Jyrkele
Pelipaikka: Mikä tahansa hyökkääjä
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Olisiko vielä tilaa innokkaalle hyökkääjälle?

GT: Jyrkele
Pelipaikka: Mikä tahansa hyökkääjä

Juu, eiköhän sitä mukaan vielä mahdu. Aki laittaa varmaankin jossain vaiheessa kutsua tulemaan.

Pelipaikasta sen verran, että ei kannata pettyä, jos aina välillä joutuu pelaamaan pakkia. Hyökkääjät ovat kuitenkin sen verran enemmistössä, että välillä on melkein pakostikin viisikin hyökkääjää yhtäaikaa pelaamassa. Tällöin pelipaikoista sovitaan ennen pelin alkua pukkarissa, jotta jokaisella on mahdollisuus käydä muokkaamassa pelaajansa omalle pelipaikalleen parhaiten sopivaksi.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Kyllä mahtuu hyvin vielä pelaajia.
Eilen just mietittiin miten paljon joukkueessa on pelaajia jotka ovat pelanneet kerhossa muutaman pelin joskus tai sitten ei yhtään peliä.

Eli ainakin joukkueen ''siivouksella'' järjestynee tilaa kaikille halukkaille. :)
 
Ylös Bottom