Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Mihinkä aikoihin ne ukot on oikein aina pelaamassa, kun tuntuu että itse on aina väärään aikaan linjoilla...:mad:
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Minutkin voisitte vaikka lisäillä tiimiinne :) koeviikko alkaa olemaan ohi.

GT: krutz0r (0=nolla)
Pelipaikka Keskushyökkääjä.
Pelinumero 9 jos vain mahdollista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Mihinkä aikoihin ne ukot on oikein aina pelaamassa, kun tuntuu että itse on aina väärään aikaan linjoilla...:mad:

Samalta minustakin tuntuu... Suht paljon tuolla Livessä olen ja Änäriä pelailen, mutta en yhtäään ottelua ole vielä pelannut... Välillä ajattelen, että tämä tiimi ei ole ollenkaan aktiivinen, mutta kun tulen katsomaan tät keskustelua niin kaikki kehuvat miten kivat pelit on olleet... Ilmotelkaas jos pelailette..
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Kyllähän tuota tulee aika usein pelailtua ja yleensä on kenttä melkein täynnäkin... lähes aina on pukuhuoneessa joku venailemassa muita pelaamaan... Sieltä kannattaa käydä aina välillä kattelemassa tai katsoa "My Club"(oma kerho tai jotain vastaavaa) valikon kautta tiimiläisten profiileista onko ketkä online ja laittaa sitten viestiä... näin ainakin itse olen saanut peliseuraa lähes aina... oma-aloitteisuutta siis vain...
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Niin ja tosiaan vielä tuosta peli ajoista.. Itse olen usein illat/yöt töissä joten pelailen lähinnä aamupäivisin/päivisin silloin kun en ole koulussa... Ja jos joku ei tiennyt niin silloin kun jollain näkyy profiilissa "Playing OTP" ja tähti lyhenteen "LIT" kohdalla niin kyseinen henkilö on pelaamassa joukkueen kanssa... silloin kannattaa laittaa viestiä tai mennä pukuhuoneeseen odottelemaan edellisen pelin päättymistä jonka jälkeen kaikki pelaajat ilmestyvät sinne...
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

hawkroad18 ja krutz0r ovat kutsunsa saaneet... Tervetuloa tiimiin!
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Lähden tässä juuri töihin mutta näyttihän tuolla olevan porukkaa vaikka kuinka pelailemassa... Hyviä pelejä vaan muille! :D
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Oletteko nyt siellä speelailemassa? Pääsen varmaan tossa kohtapuoliin itsekin tulemaan, jos nyt siellä olette.

Juu nyt juuri muutama kaveri pelaamassa.. Mun eka peli äsken ja hävittii 8-1 ( Tein sen ainoon maalin :cool: ) Vedot 16 -18 eli ehkä ei mitään custim veskoja... ( Ei siis millään pahalla :) )
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Mä voin ottaa minkä tahansa paikan (ei MV), saan pelin huomenna ;) ja GT on DoomedGlint : )
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Joo, mun takia häivisit niin reilusti sen pelin, että oli vasta toka kerta netti maalivahtina =) jotenkin se on niin helpompaa pelata mokena siinä yksinpelimuodossa be a prota, kun siinä näkyy se nuoli, niin kuin pelaajalla, että missä pitäs seisoa, mut kun nettiin menin, niin sitä ei ollu siinä...Mut jos porukalle käy, voin sitten vasta yrittää olla maalissa jos meitä on kuusi tai sit unohdan sen kokonaan! ja tossa yhden pelin pelasin keskushyökkääjänä, niin het tuli voitto, että voin pelata ihan mitä paikkaa vain, jos se vain teille sopii! :D
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

tänään illalla sit kunnon pelit pystyyn ja joukkueen rankki nousuun kohti 1 divaria! kaikki kynnelle kykenevät siis pelailemaan, kun itsekkin paikalle pääsen siisnä 15 vaille yhdeksän :)
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Moi,

Vieläkö jengiin mahtuisi yksi hyökkääjä lisää?

gamertag: maheiska

-Marko
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Joo, mun takia häivisit niin reilusti sen pelin, että oli vasta toka kerta netti maalivahtina =) jotenkin se on niin helpompaa pelata mokena siinä yksinpelimuodossa be a prota, kun siinä näkyy se nuoli, niin kuin pelaajalla, että missä pitäs seisoa, mut kun nettiin menin, niin sitä ei ollu siinä...Mut jos porukalle käy, voin sitten vasta yrittää olla maalissa jos meitä on kuusi tai sit unohdan sen kokonaan! ja tossa yhden pelin pelasin keskushyökkääjänä, niin het tuli voitto, että voin pelata ihan mitä paikkaa vain, jos se vain teille sopii! :D

Juu, ei tuolla ole pakko maalivahtina olla, vaan ihan kenttäpelaajankin rooli käy kun näyttääpi luonnistuvan:). Joissain 6 vs. 6 matseissa sitten voi mennä maaliin "kokeilemaan" kunhan sitä peliä on vielä vähän harjoiteltu offlinessa;). No juu, leikki leikkinä... Toi maalivahdin paikka on kuitenkin varmasti se vaikein paikka pelata, joten siinä ei ihan hetkessä tolle huipputasolle kivutakaan. Maalivahdin paikka on siinä mielessä myös aika epäkiitollinen, että virheet näkyvät todella helposti tulostaululla asti. Muilla paikoilla on varaa "perseillä" hieman enemmän.

Niin ja siitä piti kysellä, että kaikilla ei ilmeisesti ole mikkiä käytössä? On kuitenkin ihan hyödyllinen härpäke ja onhan siinä pelin lomassa ihan mukava jauhaa juttua noin muutenkin. Eli jos vaan toimiva mikki löytyy, niin ottakaa ihmeessä se käyttöön:)

Juu ja itsekin varmasti pääsen tossa illemmalla vielä peleihin mukaan. Joskus ysin tai puol kybän paikkeilla varmaan ihan jees. Täytyy vielä kattella, että missä vaiheessa sitä kerkeää. Aloitelkaa vaan ihan rauhassa jo ennen meikäläistä, jos en heti paikalle ilmaannu.
 
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

Koska KonsoliFin -peliseura on jo kovastikin täynnä, voisin liittyä tänne VLH:ksi. Gamertag on Artieficial, joten kutsua vain kehiin. :)
 
Ylös Bottom