Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - EASHL joukkue!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aCIH
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 - EASHL joukkue!!!

En ole vielä yhtään EASHL-matsia pelannut omalla ukolla, mutta BaP single playeriä takana Superstar tasolla hieman päälle 100 matsia.

Sentterinä pelailen pääasiallisesti, mutta muutkin hyökkäyspaikat kelpaavat, miksei puolustus? (Kaiketi nuo pelipaikat ovat valittavissa? :)

GT: masis
Pelinro #88

Varasin nyt tilaa joukkueesta gamertageille: SethC0hen, anusonpop ja masis. En tosiaan nyt ainakaan itse pääse xboxiin käsiiksi, jotta saisin kutsut lähetettyä, mutta teen sen heti kun saan siihen tilaisuuden.

Nyt alkaa joukkueesta tila loppumaan ja etenkin pakeista olisi huutava pula. Vielä otetaan ilmoittautumisia vastaan ja kohta onkin jo sitten tiimi täynnä.

Varasin nyt tilaa joukkueesta gamertageille: SethC0hen, anusonpop ja masis. En tosiaan nyt ainakaan itse pääse xboxiin käsiiksi, jotta saisin kutsut lähetettyä, mutta teen sen heti kun saan siihen tilaisuuden.

Nyt alkaa joukkueesta tila loppumaan ja etenkin pakeista olisi huutava pula. Vielä otetaan ilmoittautumisia vastaan ja kohta onkin jo sitten tiimi täynnä.

Käyn tässä laittamassa kavereille kutsua, kun vielä hereillä ollaan:). Eli tervetuloa meikäläisenkin puolesta joukkueeseen.

Edit: Niin ja pakkeja kyllä kaivattaisiin ihan tosissaan joukkueemme vahvistukseksi. Näyttävät nimittäin tällä hetkellä olevan selvässä vähemmistössä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mihis aikaan porukka yleensä pelailee? Itte pelailen aika aktiivisesti viikolla 18-22 välillä, ja viikonloppusin. Pääasiassa communityn puolella, kun kerholla ei ole porukkaa. Oon harvoin parikertaa nähnyt kaks tyyppiä pukkarissa (yleensä ilman mikkiä), ja silloinkin toinen hannaa viimestään pelipaikan valinnan kohdalla (näin viimeksi eilen). Kolme on IMO minimi joukkuepeleihin. Eli en oo nähnyt pakeille juurikaan tarvetta.

Mut mielellään voin kyllä pakin paikkaakin pelailla oikean laidan sijaan, jos on osaavia hyökkääjiä pelissä. Eli syötellään siellä hyökkäyspäässä, myös pakeille, ja rakennetaan se maalipaikka joukkueena.

Oon harvoin parikertaa nähnyt kaks tyyppiä pukkarissa (yleensä ilman mikkiä), ja silloinkin toinen hannaa viimestään pelipaikan valinnan kohdalla (näin viimeksi eilen). Kolme on IMO minimi joukkuepeleihin..
Taisimpa olla minä joka lähti eilen :o

Taisimpa olla minä joka lähti eilen :o
No, ei se mitään. Tänään olikin sitten pelit ihan toista mitä oon tässä klubissa nähnyt. Hyvät matsit viidestään ja neljästään, ja läppäkin lensi. Kaadettiinpa KFINin virallinen tiimikin.
:D

Nii ja tietenki sillon kun en päässy pelaamaan :mad:. Kuinkahan monta joukkuetta pääsee keväällä Playoffseihin?

No, ei se mitään. Tänään olikin sitten pelit ihan toista mitä oon tässä klubissa nähnyt. Hyvät matsit viidestään ja neljästään, ja läppäkin lensi. Kaadettiinpa KFINin virallinen tiimikin.
:D

Jeps, ajattelinkin juuri postailla, että tänään tossa porukassa oli ainakin kaikilla mikit ja juttu lensi erittäin hyvin. Harmi vaan, että itselle tuli menoa siinä parin kunnon pelin jälkeen. Ehkäpä hyvä vaan, kun sen verran tukkoista meinasi ainakin omalta osalta olla toi pelaaminen. Pelisuorituksetkin lähtivät näköjään sen jälkeen nousuun, kun Kfinin possenkin saitte kaadettua. Hienosti vedetty jätkät!:)

Edit: Sen verran vielä, että kyllä itse ainakin olen tässä klubissa päässyt useaan otteeseen osallistumaan erittäin hyviin peleihin ja useimmiten porukalla on ollut myös tuo mikki käytössä. Saitteko muuten paljon pönkitettyä meikäläisten asemaa tuolla rankissa?:D

Vieläkö mahtuu jengiin? sentteriä pelaan =)
Aikas alottelija vielä, mutta eiköhän se tästä on nää EA:n lätkäpelit kuiteski niin tuttuja mulle

ainiin gamertag on Kytis
Mites muuten tuo tiimiin liittyminen onnistuu? Joukkue lähettää kutsun?

Tutut jannut perusti tiimin, ja mä loikkasin siihen. Mut voip poistella listoilta. Tsemiä HC Failurelle jatkossa.

GT: masis voi siirtää pois sentterin paikalta puolustukseen, LD - siitä se ura urkenee.

Ajattelin pakiksi ryhtyä, kun sentterinä tuli pyörittyä vähän liikaakin puolustuksen apuna. Parempi siis puolustaa ja pommittaa viivalta.

Olisin kiinnostunut liittymään johonkin EASHL joukkueeseen, mitenkäs tämä tapahtuu? En ole vielä tuota livessä hakannut, be a pro moodissa jonkun 30 peliä. Pelaan ODF:ää eli hyökkäävänä puolustajana, NHL:ssä yli maali per peli saldolla tällä hetkellä.

Eli olisin erittäin kiinnostunut pelaamaan iltaisin jossakin tiimissä :)

joo olisin myös kiinnostunut pelaamaan joukkueeesa... gamertag: nikssu ja pelipaikkana mieluiten olh, mutta myös muut käy (lukuunottamatta maalivahtia)..

Oisin halukas liitymään joukkueeseen. pelipaikka mieluiten olh, mutta myös muu paikka käy. gamertag on Aku79

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mites olis tänään porukoita linjoilla, jos pääsisi pitkästä pelaamaan täydellä kentällisellä? :rolleyes:

Mites olis tänään porukoita linjoilla, jos pääsisi pitkästä pelaamaan täydellä kentällisellä? :rolleyes:

Eilen oli kyllä todella hyvät pelit viidellä miehellä:). Et vaan sattunut juuri silloin paikalle. Silloihan olis ollu mahdollisuus hyödyntää ihan täyttä kentällistäkin. Todella tiukkoja matseja oli, joista sitten useimmat saimme voitoksi käännettyä. Hauskaa oli ja aika pitkään tuli illalla/yöllä pelailtua. Siinä sai sitten silmät sikkurassa suunnata tänä aamuna koululle. Oli vielä työpajatyöskentelyä luvassa projektin kohdeyrityksen pohjalta, joten joutui vähän aivojakin rasittamaan:D.

Tänäänkin vois koittaa joissain vaiheessa ottaa matsia.

Eilen oli kyllä todella hyvät pelit viidellä miehellä:). Et vaan sattunut juuri silloin paikalle. Silloihan olis ollu mahdollisuus hyödyntää ihan täyttä kentällistäkin. Todella tiukkoja matseja oli, joista sitten useimmat saimme voitoksi käännettyä. Hauskaa oli ja aika pitkään tuli illalla/yöllä pelailtua. Siinä sai sitten silmät sikkurassa suunnata tänä aamuna koululle. Oli vielä työpajatyöskentelyä luvassa projektin kohdeyrityksen pohjalta, joten joutui vähän aivojakin rasittamaan:D.

Tänäänkin vois koittaa joissain vaiheessa ottaa matsia.

Hyvät väännöt oli juu, tänään vois katsella lisää. Yritän olla onlinessa jossain vaiheessa iltaa.

Niin on se erimukavaa pelailla, varsinkin jos vastustajallakin on se viisi tai kuusi pelaajaa. :)

Niin on se erimukavaa pelailla, varsinkin jos vastustajallakin on se viisi tai kuusi pelaajaa. :)

Jees, juurikin näin. Parempia pelejä saa aikaiseksi, kun kummallakin joukkueella on suht iso miehitys. Mietittiin just tossa eilen illalla pelaillessa, että tollasella isommalla possella ei varmaan kannata edes lähteä pelaamaan tollasen kahden pelaajan tiimejä vastaan. Vaikuttaa kuitenkin noin yleisesti aika kärkkymismeiningiltä.

Ylös Bottom