Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kantsyuk #10 sanoi:
Sitten asiaa psychozazulle.. Eli jos kuitenkin saan olla joukkuelistassa mukana, sillä tulen vielä ainakin olemaan epäaktiivinen, koska pelaan COD4 onlinepelin läpi ( kaikki 10 prestigeä, nyt oon 9 prestige..)

Joo, näin ymmärsin jo silloin alunperinkin... Rupeen sitte huutelee jos sua ei näy siellä mielestäni tarpeeksi.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Ymmärrät varmaan, että hakemuksesi meidän tiimeihin (sis. HCK ja HCK2) kosahti lopullisesti tähän viestiin. Kisaveikot saanevat miehestä oivan vahvistuksen, siis ainakin siihen asti, kunnes löytyy rankeissa korkeammalla oleva joukkue...

Anteeksi ketjuvierailuni, mutta Yonzza piti saattaa ajan tasalle hakemuksensa suhteen. Nähdään virtuaalikaukaloissa!

Niin että useammalta kerholta ei voi kysyä samanaikaisesti ja päätit sitten potkia minut pois konsolifin 2 joukkueesta? :D Olipas taas perustelut.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Niin että useammalta kerholta ei voi kysyä samanaikaisesti ja päätit sitten potkia minut pois konsolifin 2 joukkueesta? :D Olipas taas perustelut.

Ei Peoh sua sieltä mihinkään potkinut. Päätettiin kyllä ihan yhdessä, ja tamä on väärä ketju tälle!!!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tällänen mielipide kysely. Pidetäänkö vaan hauskaa ja pelaillaan kuudella millo kukaki maalilla yrittämässä "varman" tappionkin uhalla, vai ruvetaanko pelaamaan koko ajan cpu maalivahdilla tavoitteena ykköslohko?? Tuli vain tällänen mieleen kun katoin noita tilastoja josta ilmenee että käyttäjä mv:llä ollaan saatu 20 voittoo ja 50 tappioo... Tosin eilisen kilpikonna puolustuksen ja sadanpäämiehen torjuntojen avulla otettiin kyllä 6 jätkällä hienot taisteluvoitot mikä tuntuu hienommalta kuin cpu moken kanssa otettu voitto.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tällänen mielipide kysely. Pidetäänkö vaan hauskaa ja pelaillaan kuudella millo kukaki maalilla yrittämässä "varman" tappionkin uhalla, vai ruvetaanko pelaamaan koko ajan cpu maalivahdilla tavoitteena ykköslohko?? Tuli vain tällänen mieleen kun katoin noita tilastoja josta ilmenee että käyttäjä mv:llä ollaan saatu 20 voittoo ja 50 tappioo... Tosin eilisen kilpikonna puolustuksen ja sadanpäämiehen torjuntojen avulla otettiin kyllä 6 jätkällä hienot taisteluvoitot mikä tuntuu hienommalta kuin cpu moken kanssa otettu voitto.

Johan pahan pistit.

No mun mielestä kyllä voitaisiin pelata kuudella. SIinä saa moket paljon kokemusta ja kun moket kehittyy tarpeeksi he olisivat paljon parempia kuin cpu moket? Ja tosiaan voitot tuntuisi paremmilta.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Noo itselleni ei niin tärkeää ole ollaanko lohkossa numero yksi vai ei. Kuhan on mukavaa.

Jos vain pukkarista porukkaa löytyy niin omasta puolestani ilman muuta voidaan pelata kuudella. Sehän on tämän pelimuodon suola. On varmasti ensikertaisella vaikeaa maalissa mutta itseänikin kiinnostaisi kyllä joskus kokeilla veskana oloa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tällänen mielipide kysely. Pidetäänkö vaan hauskaa ja pelaillaan kuudella millo kukaki maalilla yrittämässä "varman" tappionkin uhalla, vai ruvetaanko pelaamaan koko ajan cpu maalivahdilla tavoitteena ykköslohko?? Tuli vain tällänen mieleen kun katoin noita tilastoja josta ilmenee että käyttäjä mv:llä ollaan saatu 20 voittoo ja 50 tappioo... Tosin eilisen kilpikonna puolustuksen ja sadanpäämiehen torjuntojen avulla otettiin kyllä 6 jätkällä hienot taisteluvoitot mikä tuntuu hienommalta kuin cpu moken kanssa otettu voitto.
Kyllä ykkös lohko kuulostaa herkulliselta, mut mitä mulle sit kävis ku mielelläni menen välillä maalin ja nyt oon ollu hieman enemmän?:rolleyes:

Johan pahan pistit.

No mun mielestä kyllä voitaisiin pelata kuudella. SIinä saa moket paljon kokemusta ja kun moket kehittyy tarpeeksi he olisivat paljon parempia kuin cpu moket? Ja tosiaan voitot tuntuisi paremmilta.
ja CPU moket ki on alkanu päästellä oudon helposti.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tällänen mielipide kysely. Pidetäänkö vaan hauskaa ja pelaillaan kuudella millo kukaki maalilla yrittämässä "varman" tappionkin uhalla, vai ruvetaanko pelaamaan koko ajan cpu maalivahdilla tavoitteena ykköslohko?? Tuli vain tällänen mieleen kun katoin noita tilastoja josta ilmenee että käyttäjä mv:llä ollaan saatu 20 voittoo ja 50 tappioo... Tosin eilisen kilpikonna puolustuksen ja sadanpäämiehen torjuntojen avulla otettiin kyllä 6 jätkällä hienot taisteluvoitot mikä tuntuu hienommalta kuin cpu moken kanssa otettu voitto.

Joo kyllä aina parempi mitä vähemmä cpu miehiä kentällä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kyllä ykkös lohko kuulostaa herkulliselta, mut mitä mulle sit kävis ku mielelläni menen välillä maalin ja nyt oon ollu hieman enemmän?:rolleyes:


ja CPU moket ki on alkanu päästellä oudon helposti.

Joo tänää oliko nyt ainakin yks tai jopa kaks nollakulmasta imua :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tällänen mielipide kysely. Pidetäänkö vaan hauskaa ja pelaillaan kuudella millo kukaki maalilla yrittämässä "varman" tappionkin uhalla, vai ruvetaanko pelaamaan koko ajan cpu maalivahdilla tavoitteena ykköslohko?? Tuli vain tällänen mieleen kun katoin noita tilastoja josta ilmenee että käyttäjä mv:llä ollaan saatu 20 voittoo ja 50 tappioo... Tosin eilisen kilpikonna puolustuksen ja sadanpäämiehen torjuntojen avulla otettiin kyllä 6 jätkällä hienot taisteluvoitot mikä tuntuu hienommalta kuin cpu moken kanssa otettu voitto.

Pelaillaan vaan ihmismaalivahdilla,jos siis joku haluaa tai suostuu siihen hommaan. Ite en ehkä yhden pelin kokemuksella vielä viitsi mennä maalille. Tai voihan sieltä häipyä jos peli eka erän jälkeen 0-5:)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

joo, itekkin kyllä aion sitä kokeilla mutta kyllä käyn eka reenaa pelin tai kaks ihan tietsikkaa vastaan että olis ees jotain hajua miten siellä toimitaan. Ja onhan tuo joukkue pelikin parantununut niin ei sen moken tartte enää siellä yksin olla niin kuin 3 viikkoa sitten... Kuhan vaan halusin kuulla muitten mielipiteitä, eli jatketaan samaan malliin kuin ennekin.

Ja tänään keskityn vähän perheeseen ja katon jonkun leffan tässä kohta mutta yöllisissä peleissä olen mukana jos vaan on sakkia.

edittiä: hitosti typoja, taitaa alkaa olee patterit loppu (joko minusta tai näppiksestä)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

juu ilman muuta kuudella aina kun on mahdollisuus, fiilis aina parempi jos voitto tulee ihmismaalivahdilla!!! Ja kyllä 1 lohko silti tavoitteena on...:D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

kuudella vain aina kun mahdollista!
itellä ärsyttää CPU-vahdissa se ainainen kiekonkatkominen, kun JOSKUS vois jatkaa nopeesti peliä, josta on monesti saatu vastaiskumaaleja :)

Ja eihän CPU-pelaajat tule puolustamaan omia pelaajia vastustajan törkeyksien jälkeen..:mad:

23 jälkeen minä ainakin porhallan pukuhuoneeseen, sitä ennen pizzaa+leffaa ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Hyviä pelejä oli tänään ja samaa rataa ni olla jo huipulla niin kuin TELETAPPIVAARILLA ON TAPANA SANOA:"kyllä me kisaveikot osataan"!:D...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Samaa mieltä aikaisempien kanssa eli kuudella vaan. Tuo CPU mokke nyt ei oo muussa parempi ku one-timereissä, mutta sekin nyt on vaan harjoittelusta kiinni. Itsekkin pari kertaa kokeillut ja hauskaa hommaa sekin on, tosin hieman stressaavaa =). BTW joukkuepeli on alkanut toimimaan todella hyvin, siitä kiitosta kaikille.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tän päivän kokemuksien mukaan niin olisi hyvä että sillon kun ihmismokke niin olis molemmat pakit kans pelaajia, tänään tuli niitä one-timer maaleja turhan paljon ku kukaan ei ollu katkomassa syöttöjä.

muutenkin tännä meni muutama peli penkin alle mutta ei kun uuteen nousuun. ja ensviikolla mulla av joten elkää ihmetelkö kun en pääse niihin yö peleihin mukaan.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Terve! Onko joukkueessa vielä tilaa? :p Pelipaikaltani olen OL, mutta kyllä muutkin paikat kelpaa jos on täyttä edellämainitulle paikalle. Pelailen nickillä Forck ja numerolla #2

Eli onko tilaa yhdelle pelaajalle vai onko täyttä?

EDIT: Täällä oltas jo iha valmiita pelaamaan :p Piti vanhasta kerhosta lähteä pois epäaktiivisuuden vuoksi. Ei oikein pelejä saatu, kun porukka ei niin paljon pelaillut siellä. Ja käsittääkseni tämä tiimi on suht aktiivinen? :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom