Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jaa meitsi on sitte vasenlaitahyökkääjä
Hyvä, että pistit mut laitahyökkääjäks, kun oon pelannyt sentterinä, ja ei oikein kiekot tipu omalle joukkueelle...
Ja mulla on kans mikki, että mulle ainakin sopii tuo keskustelu pelin aikana..
Joskus en vaan viitsi käyttää sitä, vaikka mikki onkin aina paikalla, koska samassa huoneessa (olohuoneessa) muitaki joskus... Niin et siinä sitten viitsi "itsekseni" jutella..
Mikki on ja se socomin kaa tuleva ei oo kovin hyvä.
Jäähypenkiltä kirjottelua, taas tuli otettua turpaan tappelussa .. Eli voisin siirtyä pakiksi jos tämä on OK GM:ille?
Mikä numero niin laitan sen toho ekalle sivulle.
Numeroni on 10.
Saanko kysyä että mistäs ton päättelit? Tietääkseni tota ei vielä myydä suomessa, mut jos myydään ni kertokaas mullekki
Moro! Kiitti ku kutsuitte mut joukkueeseen, oon ettinykki jo jonkun aikaa joukkuetta En kerkee paljoo pelaa mut koitan pelata niin paljon ku mahollista, jos ei riitä ni kickit vaan . Pelaisin mileussti vasenpana laiturina ja numerolla 34 (tais olla vapaa). Siinä tärkeimmät.
Katsos ku se on sama mikki joka tuli tos warhawk-pelis ja mul oli se ni mikki on ok, mut se ääni ei oikee kuulu hyvi. Eikä kovin mukava korvas.
Onkos tässä tiimissä vielä tilaa? Näyttäis pärjäävän porukka paremmin kuin HCK 2 tiimi
Pelipaikkana käy ihan mikä vain.