Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

voisin ottaa tuon numeron #18 kun se oli vapaana.
olenkin enemmän puolustava hyökkääjä kuin sniperi :D

niin ja kiitos tuhannesti kutsusta, on ilo ja kunnia liittyä Kisaveikkoihin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

:rolleyes:Jaa meitsi on sitte vasenlaitahyökkääjä :D
Hyvä, että pistit mut laitahyökkääjäks, kun oon pelannyt sentterinä, ja ei oikein kiekot tipu omalle joukkueelle...

Ja mulla on kans mikki, että mulle ainakin sopii tuo keskustelu pelin aikana.. :D
Joskus en vaan viitsi käyttää sitä, vaikka mikki onkin aina paikalla, koska samassa huoneessa (olohuoneessa) muitaki joskus... Niin et siinä sitten viitsi "itsekseni" jutella.. :rolleyes:

Mikä numero niin laitan sen toho ekalle sivulle.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Dodih, saatiinpa nettiyhteys taas tähänkin taloon. Eli back in business ja tänään pelataan :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mulla on kans olemassa joku Nokian Bluetooth headset ja myös singstarin mikit toimii ilmeisesti mitä tuossa kerran testailin. Kovasti alkanut kiinnostamaan se sonyn uusi hieno tuleva headset, että josko sitten joskus sen hankkisin. Mut pointti siis se että voin siis keskustella pelissä. Ja yksin kun asustelee pienessä mummonmökissä niin huutaa saa sielujen syvyyksistä vaikka aamuyöllä. Sitä nyt on kyllä tullu tehtyäkin, tosin ilman headsettiä. :D Joskus on vaan sattunut niin mahtavan intensiivisiä matseja kisaveikkojen kans pelattua että ei siinä auta ku huutaminen, joko ilosta tai vihasta. :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jäähypenkiltä kirjottelua, taas tuli otettua turpaan tappelussa :D.. Eli voisin siirtyä pakiksi jos tämä on OK GM:ille?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jäähypenkiltä kirjottelua, taas tuli otettua turpaan tappelussa :D.. Eli voisin siirtyä pakiksi jos tämä on OK GM:ille?

Mua kiinnostaisi kokeilla hieman peliä hyökkääjänä eli olisiko paikan vaihto mikek:n kanssa mahdollista?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joo mulle käy tuo paikkojen vaihtaminen keskenään kuhan tänne ilmottaa. Eli GM(peluri13) oikeeseen laitaan ja mikekFIN pakiks numerolla #66. Ja näin vapautui #10 Kantsyukille.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mitähän on tapahtunut kun mun EA tili on nollaantunu... Saisko kutsun uudestaan???
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Saanko kysyä että mistäs ton päättelit? Tietääkseni tota ei vielä myydä suomessa, mut jos myydään ni kertokaas mullekki :)

Katsos ku se on sama mikki joka tuli tos warhawk-pelis ja mul oli se ni mikki on ok, mut se ääni ei oikee kuulu hyvi. Eikä kovin mukava korvas.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Moro! Kiitti ku kutsuitte mut joukkueeseen, oon ettinykki jo jonkun aikaa joukkuetta:D En kerkee paljoo pelaa mut koitan pelata niin paljon ku mahollista, jos ei riitä ni kickit vaan :D. Pelaisin mileussti vasenpana laiturina ja numerolla 34 (tais olla vapaa). Siinä tärkeimmät. :)


Ei mitään. Katellaan pariviikkoa miten niitä pelejä alkaa kertymään...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joo kiitoksia mikek:lle numeron vaihdosta.. :D

Sitten asiaa psychozazulle.. Eli jos kuitenkin saan olla joukkuelistassa mukana, sillä tulen vielä ainakin olemaan epäaktiivinen, koska pelaan COD4 onlinepelin läpi ( kaikki 10 prestigeä, nyt oon 9 prestige..) Tosin kaveri osti pari päivää sitten pleikkarin ja nhl09:n, että mua voi kuitenkin nähdä vähän useammin änärissä. :D
Mutta lähettäkää vaan viestiä, jos tarvitte mua kerhopeleihin ( jos oon pelaamassa toista peliä), niin vaihdan pelin ja tuun mukaan. :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tulkaas joku vielä pukkariin, ni saadaan pelit käyntiin!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Onkos tässä tiimissä vielä tilaa? Näyttäis pärjäävän porukka paremmin kuin HCK 2 tiimi :)

Pelipaikkana käy ihan mikä vain.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Onkos tässä tiimissä vielä tilaa? Näyttäis pärjäävän porukka paremmin kuin HCK 2 tiimi :)

Pelipaikkana käy ihan mikä vain.

Ymmärrät varmaan, että hakemuksesi meidän tiimeihin (sis. HCK ja HCK2) kosahti lopullisesti tähän viestiin. Kisaveikot saanevat miehestä oivan vahvistuksen, siis ainakin siihen asti, kunnes löytyy rankeissa korkeammalla oleva joukkue...

Anteeksi ketjuvierailuni, mutta Yonzza piti saattaa ajan tasalle hakemuksensa suhteen. Nähdään virtuaalikaukaloissa!
 
Ylös Bottom