Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sori, en vielä uskalla kutsua laittaa ennen kuin varmistuu tuo "fuusio" että kuinka monta jannua sieltä nyt tulee, ettei ihan nyt räjähä älyttömäks tää joukkue koko.

Sopimusta odotellessa,pitää jatkaa aktiivista harjoittelua.Kyllä tuo laiturin hommakin luonnistuu:confused:,enemmän syöttelijä kuin maalintekijä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sopimusta odotellessa,pitää jatkaa aktiivista harjoittelua.Kyllä tuo laiturin hommakin luonnistuu:confused:,enemmän syöttelijä kuin maalintekijä.

Pistin nyt kuitenkin kutsua, sanotaan "sopimusta" vaikka tryoutiks. Tervetuloa. Pääasia että on aktiivinen, itekkään mikään selänne ole, edes tässä pelissä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joo ne on parempia tuomareita, ne viheltää kovempaa!

Joo, ja sit ne antaa huonot arvostelut jos pelis ei syöttele tarpeeks. Ne ei tykkää sooloilijoista.
Ja sit ne yleensä antaa 5min jäähyi, kun muut antaa kakkosia.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Hei!

Minulla on ongelma: En saa ladattua pelin uusia rostereita ja tästä syystä en pääse online tilaan.
Voisiko joku kopioida PS3n (saved data utility) kohdasta nuo lataamansa uudet rosterit ja lähettää ne maililla osoitteeseen
niko.peltola@gmail.com

Olisin äärimäisen kiitollinen tästä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

No mitäs mitäs, satuin huomaamaan että mut on kutsuttu joukkueeseen..? Oonkos mä jossain vaiheessa pyytäny päästä pelaamaan vai onko joku huomannut mun taitoni? :D Mä kyllä pelaan jo yhdessä seurassa, ja tässä ei kai voi pelata kahdessa seurassa samaan aikaan, vai voiko..? Joten en taida sitten joukkueeseen liittyä, ainakaan näillä näkymin, mutta kiitos kutsusta :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

No mitäs mitäs, satuin huomaamaan että mut on kutsuttu joukkueeseen..? Oonkos mä jossain vaiheessa pyytäny päästä pelaamaan vai onko joku huomannut mun taitoni? :D Mä kyllä pelaan jo yhdessä seurassa, ja tässä ei kai voi pelata kahdessa seurassa samaan aikaan, vai voiko..? Joten en taida sitten joukkueeseen liittyä, ainakaan näillä näkymin, mutta kiitos kutsusta :)

Sain sun tiedot kun me päätettiin yhdistyä HC Black Eaglesin kanssa, mut huomasin kyllä kutsun lähetettyä että olit liitynyt jo toiseen tiimin joten se siitä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu mulla tulee nyt joksiki aikaa hiljasta ku on netti poikki ollu jo hetken aikaa. Viimeistään kuun lopulla olen taas mukana ellen aiemmin saa maksettua. :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Noniin, en tiiä miks mut saat potilas vielä yhden mahdollisuuden. Ne jonnin joutavat viestit tänne, pukuhuoneessa, mulle yksityisesti ja mihin muualle niitä laitatkaan saa luvan loppua. Vielä ykskin selitys pelissä että olit kaakaolla, ohjain rikki tms. tai moken maalilta ottaminen kesken pelin niin sit se on menoa eikä takaisin tulemista, onko selvä! Tämä ei ole vain minun päässäni pähkäilyä vaan useampi kanssa pelaaja on toivonut sinun erottamista juuri edellä mainituista syistä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Saiskohan bb:n jälkeen porukkaa kasaan täyden kentällisen verran yöllisiä pelejä varten. Meikät löytää ainakin pukkarista 22.30:n jälkeen.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

voisko lähtee mukaa yhteen peliin tai saisko seuraa 1 vs1 peliin? :)
 
Ylös Bottom