Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Pakkina täytyy myös huomauttaa, että avaussyöttöjä on varsin hankala antaa mikäli omat ovat siinä vastustajan siniviivan tuntumassa ja syöttölinjat blokattuna. Esim. sentteri voisi koittaa avustaa hieman ja etsiä jonkinlaista paikkaa mihin syöttää(miksei myös laituritkin välillä), sillä itsellekkin tulee varsin paljon kiekonmenetyksiä kun "helppoa" syöttöpaikkaa ei ole.


Tuollahan se tosiaan olikin jo aikasemmin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tulkaahan joku kolmanneksi pukuhuoneeseen niin saadaan pelit käyntiin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Zaaani numerolla 9 kutsuttu maalivahdiksi. Paikkoja vapautunee muutenkin kohtapuoliin, kun tilastot taas toimivat. Joukkueessa tällä hetkellä viisi pelaajaa joilla alle kymmenen peliä takana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joukkueeseen on tulossa lähiaikoina muutoksia, kymmenkunta uutta pelaajaa lähtee mukaan ja nyt rupean kyselemään noilta vähiten aktiivisilta syitä miks ei ole pelannut. Sieltä varmaan muutama tippuu pois. Jos tällä muutoksella saatas sit useammin ja enemmän sakkia sinne pukkariin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joukkueeseen on tulossa lähiaikoina muutoksia, kymmenkunta uutta pelaajaa lähtee mukaan ja nyt rupean kyselemään noilta vähiten aktiivisilta syitä miks ei ole pelannut. Sieltä varmaan muutama tippuu pois. Jos tällä muutoksella saatas sit useammin ja enemmän sakkia sinne pukkariin.

Kuulunko mä mahtaa noihin kymmeneen? :confused: Oon ollu vähä epäaktiivinen viimisen viikon mut ens viikol pitäis olla enemmän aikaa pelaa...:)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kuulunko mä mahtaa noihin kymmeneen? :confused: Oon ollu vähä epäaktiivinen viimisen viikon mut ens viikol pitäis olla enemmän aikaa pelaa...:)

Kyllä sää oot minun mielestä kohtuuaktiivinen ollu viime aikoina. Dont worry =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joukkueeseen on tulossa lähiaikoina muutoksia, kymmenkunta uutta pelaajaa lähtee mukaan ja nyt rupean kyselemään noilta vähiten aktiivisilta syitä miks ei ole pelannut. Sieltä varmaan muutama tippuu pois. Jos tällä muutoksella saatas sit useammin ja enemmän sakkia sinne pukkariin.

No jos mukaan mahtuu,pakkina enimmäkseen koittanu luutia. #77
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Todella hyvin pelasitte meitä vastaan ! Me pelattiin kyllä kieltämättä paskasti mutta jätkät on kehittyny hyvin, ja arvaa kuka teki jatkoaika maalin ;) Meillä oli kyllä tosi huonoa tuuria mutta silti voitettiin tiukasti 3-2 jatkoajalla. Hyvin toimi toi teidän puolustuspeli ja hyökkäyspeli. Tästä on hyvä jatkaa, toivottavasti kohtaamme taas lähi-aikoina. Harmi vaan että ei päästy pelaileen 6vs6 kun teiltä taisi lähteä joku jätkä pois :confused:.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Todella hyvin pelasitte meitä vastaan ! Me pelattiin kyllä kieltämättä paskasti mutta jätkät on kehittyny hyvin, ja arvaa kuka teki jatkoaika maalin ;) Meillä oli kyllä tosi huonoa tuuria mutta silti voitettiin tiukasti 3-2 jatkoajalla. Hyvin toimi toi teidän puolustuspeli ja hyökkäyspeli. Tästä on hyvä jatkaa, toivottavasti kohtaamme taas lähi-aikoina. Harmi vaan että ei päästy pelaileen 6vs6 kun teiltä taisi lähteä joku jätkä pois :confused:.

Hiton hyvin toimii teillä joukkuepeli, puolustuksesta oli kyllä lähes mahdotonta avata peliä, mutta eiköhän me vielä joskus löydetä keinot teidän kaatamiseksi =). Hyvä peli oli ja näitä toivottavasti lisää jatkossakin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Todella hyvin pelasitte meitä vastaan ! Me pelattiin kyllä kieltämättä paskasti mutta jätkät on kehittyny hyvin, ja arvaa kuka teki jatkoaika maalin ;) Meillä oli kyllä tosi huonoa tuuria mutta silti voitettiin tiukasti 3-2 jatkoajalla. Hyvin toimi toi teidän puolustuspeli ja hyökkäyspeli. Tästä on hyvä jatkaa, toivottavasti kohtaamme taas lähi-aikoina. Harmi vaan että ei päästy pelaileen 6vs6 kun teiltä taisi lähteä joku jätkä pois :confused:.


ois ollu kaikki ens kertalaisia maalissa, ei toinna alottaa sitä uraa teitä vastaan. ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Hiton hyvin toimii teillä joukkuepeli, puolustuksesta oli kyllä lähes mahdotonta avata peliä, mutta eiköhän me vielä joskus löydetä keinot teidän kaatamiseksi =). Hyvä peli oli ja näitä toivottavasti lisää jatkossakin.

Kyllä meillä on semmonen porukka jotka tietää toisensa kun omat taskunsa, meillä on selvät taktiikat tai jos ei ole niin tehdään kesken pelin sitten semmoinen. Mennään perus rento asenteella mutta joskus tulee aina pientä valitusta, ne on kylläkin aina asiallisia eikä mitään lapsellista luokkaa. Mitä nyt olen teidän kanssa pelannut niin tältä näyttää :

Ensinmäinen peli : 9 - 2 Meille.
Toinen peli : 6 - 0 Meille.
Kolmas peli : 3 - 2 Jatko-ajalla.

Huomaatteko kehityksen? :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tämmöset kaverit kuin hannuu, Wessu, Nulli69, alzu, jtuuti, Ganiye ja hemppa ovat liipasimella tällä hetkellä. Eli jos ei aika/mielenkiinto tälle joukkueelle riitä niin voitte etsiä vähemmän aktiivisen porukan. Jos on joku hyvää syy minkä takia ollu hiljasta ja aktiivisuus nousee jatkossa niin sit saa paikkansa pitää eli "selityksiä" odotellessa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Ensinmäinen peli : 9 - 2 Meille.
Toinen peli : 6 - 0 Meille.
Kolmas peli : 3 - 2 Jatko-ajalla.

eli seuraavat
3-2 ot meille
6-0 meille
9-2 meille

:);)

Oli kyllä tänään mukava pelata vaikka välillä pyörititte meitä miten sattuu mut kun ette saanut sitä 5-0 johtoo niin mekin jaksoimme taistella ja tuntu että lopussa saatiin jopa vähän painetta teidän päätyyn.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joo, sorry vaan pelaamattomuudesta mutta on ollu niin paljon duunii ja ne kerrat mitä sit on ehtiny pleikkarin käynnistää on menny sit Fifan parissa mutta kyl tää tästä......
Ens viikolla kun alkaa uudet (päivä)duunit niin sit pääsee linjoille samoihin aikoihin kun muutkin eli aktiivisuuden pitäis lisääntyä mut jos ei niin sit kenkää vaan:eek:....
Elikkä jos nyt sais viel jatkaa niin olis hyvä...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Todella hyvin pelasitte meitä vastaan ! Me pelattiin kyllä kieltämättä paskasti mutta jätkät on kehittyny hyvin, ja arvaa kuka teki jatkoaika maalin ;) Meillä oli kyllä tosi huonoa tuuria mutta silti voitettiin tiukasti 3-2 jatkoajalla. Hyvin toimi toi teidän puolustuspeli ja hyökkäyspeli. Tästä on hyvä jatkaa, toivottavasti kohtaamme taas lähi-aikoina. Harmi vaan että ei päästy pelaileen 6vs6 kun teiltä taisi lähteä joku jätkä pois :confused:.

Hyökkäys ois varmasti toiminnu paremmin, JOS mä en olis ollu siellä säätämässä laiturina. :)
Kyl tota puolustajan tonttia on mukavempi hoitaa ku laituria.
Monestikkohan tästäki oon jo tilittännu pukuhuoneessa :p

Hyvä vääntö oli kyl, annettii vaa vähä turhan paljon siimaa alussa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joo itekkää taas pariin päivään oo ollu kun laneilla olin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

No jos mukaan mahtuu,pakkina enimmäkseen koittanu luutia. #77

Sori, en vielä uskalla kutsua laittaa ennen kuin varmistuu tuo "fuusio" että kuinka monta jannua sieltä nyt tulee, ettei ihan nyt räjähä älyttömäks tää joukkue koko.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Minulta hajosi modeemi tuossa viime torstaina ja sen takia en ole päässyt pariin päivään pelaamaan. Luonnollisesti DNA:lla on joku ***un huoltokatko juuri nyt eikä he saa uutta MAC-osoitetta rekisteröityä ennen kuin aikaisintaan maanantaina.

Täällä on tullut paljon hyviä kehitysehdotuksia peliin ja toivon että kaikki joukkueen jäsenet ottavat nämä tosissaan ja pyrkivät toteuttamaan niitä pelissä. Itse ainakin pyrin siihen. Joukkueessa on kokoajan tullut selvää kehitystä ja aina vaan mukavampi pelata teidän kanssa. Varsinkin nämä aktiivisimmat pelaajat alkaa tuntea jo kohtalaisesti ja se vaikuttaa peliin.

Pelityylistäkin oli kyselyjä. Itse pelaan siis power forwardia. Eli fyysistä peliä ja mahdollisimman hyvin kahteen suuntaan. Pelinrakennustaidot on itselläni vielä vähän heikot, mutta yritetään kehittyä ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kysäsen vaa et tarkoittaako tuomareitten keltaiset kypärät mitää ku välil on keltaset ja välil ei? :)
 
Ylös Bottom