Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

eilisen yön peleissä tuli yksi asia selväksi; meillä on yksi taitojaan piilotellut Hasek pakkikalustossa. Mikek :)

2 nollapeliä 4 pelissä ja monta haamukoppia :cool:

ja konsolifin 1 voitettiin kertaalleen ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

eilisen yön peleissä tuli yksi asia selväksi; meillä on yksi taitojaan piilotellut Hasek pakkikalustossa. Mikek

2 nollapeliä 4 pelissä ja monta haamukoppia :cool:

ja konsolifin 1 voitettiin kertaalleen

Noniin! Mikek sit maaliin :) Ja olishan se kiva sen 20 peliä saada täyteen ihmismokella. Eikös siitä saanut kehityspisteitä vai miten se meni?

Anyways, tulkaas jotku joutilaat pelailemaan nyt?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Noniin! Mikek sit maaliin :) Ja olishan se kiva sen 20 peliä saada täyteen ihmismokella. Eikös siitä saanut kehityspisteitä vai miten se meni?

Anyways, tulkaas jotku joutilaat pelailemaan nyt?

20 on jo menni aikoja sitten ohi, mul on jo 42...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

eilisen yön peleissä tuli yksi asia selväksi; meillä on yksi taitojaan piilotellut Hasek pakkikalustossa. Mikek :)

2 nollapeliä 4 pelissä ja monta haamukoppia

ja konsolifin 1 voitettiin kertaalleen ;)
Heheee, kiitoksia kehuista! Meinas kyllä tulla lusikalline housuihi ko eka matsi molarina oli Konsolifin ykköstä vastaa. Mutta komijasti pojat paukutti maalit ja meikä tosiaa aika haamukoppeja tuurilla veteli, joutu repeemää muutamaa otteesee niitä :D. Vois kyllä reenaa vähän enemmänkin tota molarihommaa ni ei menis aina niitä perushelppoja maaleja mitä cpu-mokelle menee.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Heheee, kiitoksia kehuista! Meinas kyllä tulla lusikalline housuihi ko eka matsi molarina oli Konsolifin ykköstä vastaa. Mutta komijasti pojat paukutti maalit ja meikä tosiaa aika haamukoppeja tuurilla veteli, joutu repeemää muutamaa otteesee niitä :D. Vois kyllä reenaa vähän enemmänkin tota molarihommaa ni ei menis aina niitä perushelppoja maaleja mitä cpu-mokelle menee.

Itsekin olen tuossa nyt parin päivän ajan pelaillu mokella be a pro:ta supertähdellä.. Kyllä tuntuu muutama helppo menevän vieläkin, mutta aion harjotella ihan tosissaan. Voisin sit joskus tulla myös joukkuepelejä pelailemaan maaliin kun on täys jengi kasassa. :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Itsekin olen tuossa nyt parin päivän ajan pelaillu mokella be a pro:ta supertähdellä.. Kyllä tuntuu muutama helppo menevän vieläkin, mutta aion harjotella ihan tosissaan. Voisin sit joskus tulla myös joukkuepelejä pelailemaan maaliin kun on täys jengi kasassa. :)

Ois kyllä kiva nähdä jätkä maalissa :D ja BTW muakin kiinnostais ainakin kokeilu maalivahtina.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

by the way...minkätyyppiset äijät teil on? ite sompailen voimahyökkääjän ja tarkan laukojan välillä.
jäähyjä tulee vain aika helposti kun voimahyökkääjänä taklailee avojäällä :D

paljo parannuspisteitä on 105 pelin jälkeen?
eile yöllä meil meni hardyn ja kumppaneiden kans pelit aika reisille :mad:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

by the way...minkätyyppiset äijät teil on? ite sompailen voimahyökkääjän ja tarkan laukojan välillä.
jäähyjä tulee vain aika helposti kun voimahyökkääjänä taklailee avojäällä :D

paljo parannuspisteitä on 105 pelin jälkeen?
eile yöllä meil meni hardyn ja kumppaneiden kans pelit aika reisille :mad:

Pelinrakentajana pelailen, koska pelipaikkani on keskuhyökkääjä. Pelirakentajalla alussa jo parempi aloittaminen, joten siinä yks syy. Omasta mielestä paras pelityyppi tuohon pelipaikkaan, koska tulee voitettua alotukset, syötöt napsahtaa lapaan ja maalintekokin onnistuu vallan mainiosti.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Nyt ei tarttekkaan ketään sentteriks kun karbaasi92 poistaa sen pulman. Nyt ei sit uusia kavereita enää mukaan. Näillä mennään. Ja ite kyllä jossain vaiheessa siirryn takas tonne oikeelle, rupee tuo A- olee iha kielen pällä :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Eli morjesta vaan, oon teidän uusi vahvistus (toivottavasti) :p
Pelailu jääny vähän väliin, mutta nyt taas aloitetaan

Pari kyssärii vielä tähän alkuun...
Tarviinko liittyä johonkin yhteisöön jos semmoista edes on?
Kuinka moni käyttää mikkiä? Itsellä on käytössä, mutten käytä sit jos oon yksin...
Eli toivotaan toivotaan että pelit lähtevät rullaamaan ja sisäistän mahdollisimman nopeasti joukkueen sisäisen taktiikasta... jos sellaista edes on :p
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Huh huh olihan taas huono nollanolla tasapeli Manchester Unitedilta äsken Villarealia vastaan..

Piti vain ilmoittaa ku olen aika uusi jäsen joukkuueessa ja aktivisuus on tuolla tärkeintä, että mua ei välttämättä viikon aikana paljoa näe pelailemassa. Samoin kuin en ollut peleissä koko viikonloppuna ku on aika hektinen loppupuristus koulussa. Ettei vaan tule heitettyä pihalle tuolta. Olen siis aktiivisesti tulossa pelailemaan kuhan kerkeän.

Ja mitä tulee tuohon mikkii niin ite ainakin aattelin hankkia kuhan se virallinen sonyn headset nyt vaan ilmestyis. Eli siis todellakin mikkiä käyttöön vaan, et saadaan paremmat pelit ku pystyy kommunikoimaan. Toi onkin ainoa asia mitä xboxilt kadehdin ku mikki tulee paketin mukana ja sen käyttökulttuuri on silloin ihan eri ku ps3 käyttäjillä.

Mites on pelit muuten menny joukkuueelta?? Viimeks ku pelailin niin oltiin jossain 2 divarin 20 joukossa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Eli morjesta vaan, oon teidän uusi vahvistus (toivottavasti)
Pelailu jääny vähän väliin, mutta nyt taas aloitetaan

Pari kyssärii vielä tähän alkuun...
Tarviinko liittyä johonkin yhteisöön jos semmoista edes on?
Kuinka moni käyttää mikkiä? Itsellä on käytössä, mutten käytä sit jos oon yksin...

Eli toivotaan toivotaan että pelit lähtevät rullaamaan ja sisäistän mahdollisimman nopeasti joukkueen sisäisen taktiikasta... jos sellaista edes on

Tervetuloa vaan munki puolesta! :D
Ei meillä kaiketi mitään yhteisöä ole (korjatkaa jo oon väärässä) :)
Ja mikkejä alkaa jo joillain olee ja kai aikamoni on ostamassa sitä PS3 headsettii...

Ja mikeistä puheen ollen joku eräs nimeltämainitsematon henkilö voisi lopettaa sen mikkiin lauleskelemisen!! :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

¨Mul olisi ehdotus tohon ensimmäisee viestii et vois laittaa mikki-sanan niiden nimien viereen joilla on mikki, oisko mahdollista ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Huh huh olihan taas huono nollanolla tasapeli Manchester Unitedilta äsken Villarealia vastaan..

Piti vain ilmoittaa ku olen aika uusi jäsen joukkuueessa ja aktivisuus on tuolla tärkeintä, että mua ei välttämättä viikon aikana paljoa näe pelailemassa. Samoin kuin en ollut peleissä koko viikonloppuna ku on aika hektinen loppupuristus koulussa. Ettei vaan tule heitettyä pihalle tuolta. Olen siis aktiivisesti tulossa pelailemaan kuhan kerkeän.

Ja mitä tulee tuohon mikkii niin ite ainakin aattelin hankkia kuhan se virallinen sonyn headset nyt vaan ilmestyis. Eli siis todellakin mikkiä käyttöön vaan, et saadaan paremmat pelit ku pystyy kommunikoimaan. Toi onkin ainoa asia mitä xboxilt kadehdin ku mikki tulee paketin mukana ja sen käyttökulttuuri on silloin ihan eri ku ps3 käyttäjillä.

Mites on pelit muuten menny joukkuueelta?? Viimeks ku pelailin niin oltiin jossain 2 divarin 20 joukossa.

Joo o itekkin oon hankkimassa tota ps3 official langatonta mikkiä, kuhan ilmestyy.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tervetuloa vaan munki puolesta! :D
Ei meillä kaiketi mitään yhteisöä ole (korjatkaa jo oon väärässä)
Ja mikkejä alkaa jo joillain olee ja kai aikamoni on ostamassa sitä PS3 headsettii...

Ja mikeistä puheen ollen joku eräs nimeltämainitsematon henkilö voisi lopettaa sen mikkiin lauleskelemisen!! :D

Jep, häiritsee vähäsen toi sun helari äänes ku laulelet :(
 
Ylös Bottom