Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joukkue on jotakuinkin täynnä ja ei ainakaan tämmösellä "hakemuksella". Ollaan jo sen verta pelattu että ei mitään alottelijoita enää oteta vaan sit jos joku uus tulee niin sen olisi oltava meille vahvistus.

Huh.
Mäpäs ehdin vielä livahtaa tänne poppoon mukaan:p
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Forck sai mennä ku ei oo näkyny eikä kuulunu aikoihin eikä pelejä montaa kertyny. Ja sit saimme tänää pari kunnon vahvistusta kun ahvenkid ja sekunda siirtyivät sisusta meille. tänään oli kyllä hyvät peli sessiot, kiitos siitä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tulisko joku pelailemaa näin aamusin? saale ku sä oot online ni tuutko?

Pichburgh paidat! (<-- vääri kirjotettu kait)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Meikä tulee! Onki ollu tässä pari viikkoa taukoa lomamatkan ja koeviikon takia.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Pidättekös teidän BAP online peleissä teidän ''oikeita'' nimiä vai keksittyjä nimiä?

Itse koneen (PS3) ja pelin (NHL 09) saan omakseni 27-29.12

Ps. Olisiko tilaa tässä joukkueessa kun olen treenaillut BAP pelimuotoa 3-4vko?

Kokemusta EA:n NHL peleistä on noin 8-9v.

T. NM. Tuskainen pelin odottaja..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jotkut käyttää omia, toiset keksittyjä tai esim. omaa PSN nickkiä nimenä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

oliskos tiimissä tilaa? kaikki paikat paitsi mokke kelpaa (ette haluu ees nähä ku meikäläinen on tolppien välissä ;)) online-tunnus ois sapko69
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

oliskos tiimissä tilaa? kaikki paikat paitsi mokke kelpaa (ette haluu ees nähä ku meikäläinen on tolppien välissä ;)) online-tunnus ois sapko69

Joukkueeseen ei oteta nyt uusia pelaajia, edelliseltä sivulta olisit voinut sen lukea jos olisit hiukan nähnyt vaivaa:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Alkaako jo pinna palamaan näitten uusien kavereiiten kanssa?:p

Voin sanoa etta alkaa!! Oon nyt parin päivän aikana torjunu muutaman tyypin ku ei jaksa edes edellistä sivua lukee. Viittitkö zazu pistää tohon alotusviestiin, et joukkue on täynnä, ku muuten joka toinen viesti on joku hakemus... :rolleyes:

P.S. kattokaa mun upee PSN kortti klikkaamalla psn tunnusta :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Eilen oli todella makea peli mikekin ja mikan kanssa.:rolleyes: Pelattiin 1 lohkon New York Rangers:ia vastaan (tiedättekö) ne ovat aika kovi, mut silti voitettiin 6-3.

Mikek pelasi tosi hyvin pakkina vaikka tuli vähän pahoja paikkoja ja jäähyjä mikek tais ottaa 2-3:D (0+2-3 tehot kai)

Ja sitten Mika kun peliä oli pelattu vaivaset puol minuuttii ni mika rupes heti tappelee:p
Hienosti pelattu (0+4)

Aluksi me oltiin 1-3 tappiolla ja sit alko verkot soimaa yhtäkkiä me oltiin 4-3 johdossa kiitos CPU ja sitten minä munkeilla tuli lämästyä siniviivalta sisään(5+1 mun tehot)

1 lohko! sija 86!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Eilen oli todella makea peli mikekin ja mikan kanssa.. Pelattiin 1 lohkon New York Rangers:ia vastaan (tiedättekö) ne ovat aika kovi, mut silti voitettiin 6-3.

Mikek pelasi tosi hyvin pakkina vaikka tuli vähän pahoja paikkoja ja jäähyjä mikek tais ottaa 2-3 (0+2-3 tehot kai)

Ja sitten Mika kun peliä oli pelattu vaivaset puol minuuttii ni mika rupes heti tappelee:p
Hienosti pelattu (0+4)

Aluksi me oltiin 1-3 tappiolla ja sit alko verkot soimaa yhtäkkiä me oltiin 4-3 johdossa kiitos CPU ja sitten minä munkeilla tuli lämästyä siniviivalta sisään(5+1 mun tehot)

1 lohko! sija 86!

Tarkotat varmaan TGO:ta eli The Great Onesia (tais olla sen niminen). Pelattiin kans eilen yöllä niitä vastaan (siy ku sä olit jo lähtenyt) ja voittohan siitä tuli myös otettuu... :D Omalta osaltani peli oli huono, tais tehot olla joku 0+1 ja hävisin tappelunki pitkäst aikaa... :(

edit: ei muuten hassummat tehot...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tarkotat varmaan TGO:ta eli Team Great Onesia (tais olla sen niminen). Pelattiin kans eilen yöllä niitä vastaan (siy ku sä olit jo lähtenyt) ja voittohan siitä tuli myös otettuu... :D Omalta osaltani peli oli huono, tais tehot olla joku 0+1 ja hävisin tappelunki pitkäst aikaa... :(

edit: ei muuten hassummat tehot...

Juuri tuo....
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Moi
Oliks noista jompikumpi joukkue jenkkilästä tai Kanukeista tai ootteko jenkkejä/Kanukkeja vastaa päässy pelaamaa päivityksen jälkee. meillä on vähä funtsittu että päivityksen myötä ilmeisesti kaikki vastustajat on rajattu Euroopan alueelle?
 
Ylös Bottom