Oli miten oli, tähän asiaan varmaan palataan vielä tänään..
Sitten muuta. Tilastoja selaamalla meidän selvästi suurin ongelma on maalin teko:
Pelattuja pelejä 1202. Tehtyjä maaleja 2096. eli peliä kohti 1.76 Esim top 10 vaan 3 joukkuetta alle 3 ka:lla. Laukomis % 10.2 Top kympin joukkueilla se on 20% molemmin puolin. Läpiajo % 10, sekin vois olla parempi mut kuitenkiin ihan kohtuullinen. Suoraan syotostä tehtyjä maaleja VAIN 299 ja prosentti 8.9%. Top 10 joukkueilla taas siellä 20% tuntumassa. Eli tähän on paneuduttava ja näitä vois jokainen myös harjoitella. Itse esim harjoittelin tossa muutama viikko sitten varmaan noin 400 läpiajoo ja sen jälkeen oon niistä jopa saanut välillä maalin, aikasemmin ei onnistunut millään.
Myös tuo suoraan syötöstä harjoittelu olisi kannattavaa varsinkin muutamalle pelaajalle ketkä tuntuu aina vetävän kiekosta huti, ja vaikka ite niistä olenkin aika hyvin onnistunut niin kyllä minä niitä harjoittelen harvasen päivä. Toinen seikka missä pitää parantaa on jäähyt. Niitä otetaan ihan liikaa (myös itse välillä enemmän ja välillä vähemmän). Sillo jos on vaarallinen tilanne niin lyökää vaikka sillä mailalla päähän mutta ne turhat estämis ja poikittais jäähyt on vaan karsittava. Ne on saatava pois. Samoin purkukiekoissa tarkkuutta että se kiekko ei leijaile sinne katsomoon. Vahinkoja sattuu ja sattuu vielä tämän jälkeenkin mutta toivottavasti jokainen vähän miettii et millo kannatta ajella mies ja millo ei. Sen äijän voi myös tuupata kun tattia ei väännä tappiin asti, silloin ei juuri jäähyjä tule.
Mikin taidan laittaa tilaukseen samantien play.comista kun taitaa suomen julkasu vaan venyä ja venyä...
Ja vielä puolustaminen onetimereita vastaan, silloin toinen pakki tai kuka onkaan lähellä niin ajaa sen maalilla olevan kaverin katuun. Niistä harvoin tulee jäähyjä ja sillä estää aika varman maalin jokatapauksessa että silloin ei se jäähykään haittaa... Et pelataan se ennemmin pois kuin kiekollinen mies. Jos se kiekollinen sit tekeekin maalin ni ei voi mitään mut eipähän ainakaan ole niin varma kuin tuo ot.
Siinä nyt alkuun vähän avautumista, muutkin saa osallistua...
Tuolta vielä taas hyviä vinkkejä esim. mailan ja luistimen valintaan