Mullahan olis käytännössä paljon enemmän mahdollisuuksia tulla pelailemaan ja olla useammin mukana. En vaan viitsi koko päivää pleikkaria pitää päällä jotta näkis koska on jengiä paikalla.
Olen vaan monesti sattunu sellasina hetkinä ku porukkaa ei löydy. Mun tiedoista löytyy toi meseosote. Voi lisäillä jos haluaa ja ottaa sitä kautta yhteyttä. Se on päällä melkei 24/7. Kyselyä vaan siitä niin voin liittyä täyttämään pakkivajetta.
Kävipäs kyllä hyvä munkki tuossa eilisissä peleissä kun kahdessa peräkkäisessä matsissa sain uppoamaan lämärin viivalta maaliin. Ja täytyy sanoa että ahvenkidin kanssa peli toimii kuin rasvattu. Vaikkei eilen pelattu ku pari pelii yhdessä mut ainakin juuri toisessa niistä lämärimaaleista napsahti komea syöttö viivalle jota hyvin hyvin harvoin kukaan muu tekee. Ja useasti tuli myös syöttöä taaksepäin, hyökätessä vastustajan maalille. Näissäkin tilanteissa moni yrittää ehkä jopa aika epätoivoisestikin sitä one-timer syöttöä maalille vaikka välissä olis koko vastustajan joukkue. Muutama riparikin uppos komeesti kun sai mahdollisuuksia laukoa viivalta.
Nuo on mun mielestä asioita jotka on unohdettu kokonaan. Puolustajasta voi olla yllättävän suuri apu myös muuallakin kun omassa päässä blokkaamassa laukauksia.
And that concludes my whining pt. 1