Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tänään oli GH päivä kun oli bändi kasassa ja nyt mamma kattoo töllöö.. Ei oo vieläkään saanu aikaseks haettua toiseen töllöön digiboxia hajonneen tilalle, mut voisin tulla pari peliä vetäämään täydellisten naisten jälkeen jos löytys muitakin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Niin ja välillä tuntuu et pakeista pulaa niin tarvittais yks tai kaks vahvistusta puolustuspäähän. Ei mitään Lumpeita... Yv:tä jos kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Anon lupaa siirtyä pakista oikeaan laitaan MAALINtekijäksi oi arvon GM-herrat? Tämän päivän pelailuissa tuli huomattua että siellä viihdyn myös aika hyvin.. 6-8 pelin voittoputkessa oltiin kun lopettelin, poijjaat jäi vielä jatkaan putkee :)!

edit: ylläoleva ei lupaa hyvää :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Niin ja välillä tuntuu et pakeista pulaa niin tarvittais yks tai kaks vahvistusta puolustuspäähän. Ei mitään Lumpeita... Yv:tä jos kiinnostaa.

Joo tuntuu usein olevan noista pakeista pulaa matsia etittäessä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Anon lupaa siirtyä pakista oikeaan laitaan MAALINtekijäksi oi arvon GM-herrat? Tämän päivän pelailuissa tuli huomattua että siellä viihdyn myös aika hyvin.. 6-8 pelin voittoputkessa oltiin kun lopettelin, poijjaat jäi vielä jatkaan putkee :)!

edit: ylläoleva ei lupaa hyvää :D

joo, mielään jos jatkaisit pakkina tällä hetkellä mutta jos saatais sinne lisää tai joku hyökkääjistä siirtyy pakiks niin pidetään tämä mielessä jos joskus vaikka siirto onnistuis. ok?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Niin ja pitää taas katsoa että miten on pelejä tullut, esim alzua ja kalliomassivea ei ole näkynyt aikoihin.. että oisko aika luovuttaa paikat pois. Satunnais pelaajissahan ei oo muuta vikaa mut ne ei oikein pääse sisään joukkueen kuvioihin ku mut pelaa päivittäin..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Anon lupaa siirtyä pakista oikeaan laitaan MAALINtekijäksi oi arvon GM-herrat? Tämän päivän pelailuissa tuli huomattua että siellä viihdyn myös aika hyvin.. 6-8 pelin voittoputkessa oltiin kun lopettelin, poijjaat jäi vielä jatkaan putkee :)!

edit: ylläoleva ei lupaa hyvää :D

Putki oli 9, kun lähdin breikille.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Hyvät pelit tänään oli. Meikä oli playmakerinakin yllättävässä vedossa siinä yhden pelin lopussa, kun 15 minuutin aikana leivoin neljä maalia :eek:

Kuksan ja Mikekin kanssa hyökkääminen kyllä sujui loistavasti.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tuntuu et HC Kisaveikot on melkoisessa nosteessa :D mikäs on sijoitus tällä hetkellä? Pakkina ite pelaan mielellään mut se on vaan niin vaikeeta tosiaan jos ei löydy kaveria ja joutuu AI pakin kanssa luutimaan.. siin on meinaan todellinen lumme :D Joten lisää pakkei vaan ja mikek äijähän on pirun hyvä pakki kans, mut ymmärrän kyl jos on klikannu hyvin ja peli luistaa.

Zazu meitsil on yks kaveri ja kyselen siltä jos try-out kiinnostais. Pakki on siis kyseessä ja mielestäni vielä sopiva joukkueeseen. Mut siis jos on ok?

Hyvii pelei ollu kyl, ja muistan ku mun vanha jengi ei ollu kovin aktiivinen ja lueskelin näitä foorumeita ja mietin mihin jengiin kysyisin pääsyä ja vähän tuurilla valitsin tän ja tääl tosiaan pelejä löytyy melkein aina.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Zazu meitsil on yks kaveri ja kyselen siltä jos try-out kiinnostais. Pakki on siis kyseessä ja mielestäni vielä sopiva joukkueeseen. Mut siis jos on ok?

Juu kysy pois niin katotaan oisko hänestä apua meidän ongelmaan...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Niin ja välillä tuntuu et pakeista pulaa niin tarvittais yks tai kaks vahvistusta puolustuspäähän. Ei mitään Lumpeita... Yv:tä jos kiinnostaa.

Mullahan olis käytännössä paljon enemmän mahdollisuuksia tulla pelailemaan ja olla useammin mukana. En vaan viitsi koko päivää pleikkaria pitää päällä jotta näkis koska on jengiä paikalla. :) Olen vaan monesti sattunu sellasina hetkinä ku porukkaa ei löydy. Mun tiedoista löytyy toi meseosote. Voi lisäillä jos haluaa ja ottaa sitä kautta yhteyttä. Se on päällä melkei 24/7. Kyselyä vaan siitä niin voin liittyä täyttämään pakkivajetta. :)

Kävipäs kyllä hyvä munkki tuossa eilisissä peleissä kun kahdessa peräkkäisessä matsissa sain uppoamaan lämärin viivalta maaliin. Ja täytyy sanoa että ahvenkidin kanssa peli toimii kuin rasvattu. Vaikkei eilen pelattu ku pari pelii yhdessä mut ainakin juuri toisessa niistä lämärimaaleista napsahti komea syöttö viivalle jota hyvin hyvin harvoin kukaan muu tekee. Ja useasti tuli myös syöttöä taaksepäin, hyökätessä vastustajan maalille. Näissäkin tilanteissa moni yrittää ehkä jopa aika epätoivoisestikin sitä one-timer syöttöä maalille vaikka välissä olis koko vastustajan joukkue. Muutama riparikin uppos komeesti kun sai mahdollisuuksia laukoa viivalta.

Nuo on mun mielestä asioita jotka on unohdettu kokonaan. Puolustajasta voi olla yllättävän suuri apu myös muuallakin kun omassa päässä blokkaamassa laukauksia.

And that concludes my whining pt. 1 ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kävipäs kyllä hyvä munkki tuossa eilisissä peleissä kun kahdessa peräkkäisessä matsissa sain uppoamaan lämärin viivalta maaliin.
Katoin kans, että aika hyvin lämärit lähti!

Ja täytyy sanoa että ahvenkidin kanssa peli toimii kuin rasvattu. Vaikkei eilen pelattu ku pari pelii yhdessä mut ainakin juuri toisessa niistä lämärimaaleista napsahti komea syöttö viivalle jota hyvin hyvin harvoin kukaan muu tekee. Ja useasti tuli myös syöttöä taaksepäin, hyökätessä vastustajan maalille. Näissäkin tilanteissa moni yrittää ehkä jopa aika epätoivoisestikin sitä one-timer syöttöä maalille vaikka välissä olis koko vastustajan joukkue. Muutama riparikin uppos komeesti kun sai mahdollisuuksia laukoa viivalta.
Joo tätä oon kans ite ihmetelly pakkina pelatessa, että viiva tunnutaan unohtavan kokonaan ja surutta koitetaan sitä yhtä one-timeria. Ite pyrin just viivallekin pelaamaan hyökkääjänä niin saa vähän vastustajan puolustusta auki.. Se on sitten taas toinen juttu, että kannattaako sieltä vetää. Sillon kannattaa kun on omaa porukkaa moken edessä niin menee ohjauksetkin kommeesti sisään! Muuten kyllä kannattaa laidoilta lähteä rakentaan syötöillä.

Hyvin on tosiaan viime aikoina mennyt pelit. Oon kattellu että tosi monella pelaajarosterista alkaa oleen B+ arvosanaakin jo, kun vähän aikaa sitten B/B- oli yleisin!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu kyllähän se peli alkais aukeamaan syötöillä viivaan. Headset auttais paljon niin tietäis aina millon sinne viivaan kannattaa pudottaa kiekko. Jospa tuo sonyn laite julkastais kohtapuoliin täällä Suomessakin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu kyllähän se peli alkais aukeamaan syötöillä viivaan. Headset auttais paljon niin tietäis aina millon sinne viivaan kannattaa pudottaa kiekko. Jospa tuo sonyn laite julkastais kohtapuoliin täällä Suomessakin.

Kokoajan vaa viivästyy toi ilmestyminen...tulis jo.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mullahan olis käytännössä paljon enemmän mahdollisuuksia tulla pelailemaan ja olla useammin mukana. En vaan viitsi koko päivää pleikkaria pitää päällä jotta näkis koska on jengiä paikalla. :) Olen vaan monesti sattunu sellasina hetkinä ku porukkaa ei löydy. Mun tiedoista löytyy toi meseosote. Voi lisäillä jos haluaa ja ottaa sitä kautta yhteyttä. Se on päällä melkei 24/7. Kyselyä vaan siitä niin voin liittyä täyttämään pakkivajetta. :)

Kävipäs kyllä hyvä munkki tuossa eilisissä peleissä kun kahdessa peräkkäisessä matsissa sain uppoamaan lämärin viivalta maaliin. Ja täytyy sanoa että ahvenkidin kanssa peli toimii kuin rasvattu. Vaikkei eilen pelattu ku pari pelii yhdessä mut ainakin juuri toisessa niistä lämärimaaleista napsahti komea syöttö viivalle jota hyvin hyvin harvoin kukaan muu tekee. Ja useasti tuli myös syöttöä taaksepäin, hyökätessä vastustajan maalille. Näissäkin tilanteissa moni yrittää ehkä jopa aika epätoivoisestikin sitä one-timer syöttöä maalille vaikka välissä olis koko vastustajan joukkue. Muutama riparikin uppos komeesti kun sai mahdollisuuksia laukoa viivalta.

Nuo on mun mielestä asioita jotka on unohdettu kokonaan. Puolustajasta voi olla yllättävän suuri apu myös muuallakin kun omassa päässä blokkaamassa laukauksia.

And that concludes my whining pt. 1

Oon yrittäny sulleki tarjoilla noissa peleissä viivalle niinkuin ehkä muistat ;) Jees enää 8 peliä niin Legenda kortti on avattu.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oon yrittäny sulleki tarjoilla noissa peleissä viivalle niinkuin ehkä muistat ;) Jees enää 8 peliä niin Legenda kortti on avattu.

Juu jäi tuosta mainitsematta, että kyllä porukasta löytyy niitä jotka huomaa myös viivalle rakentaa tilannetta. :) Ja juuri niinkuin mikek varsinkin itse pakkina pelanneena tietää tilanteen tosi hyvin niin huomaa että tulee niitä syöttöjä myös sinne.

Tosi on myös se, ettei sieltä viivalta aina kannate laukoa. Mut vinkkinä hyökkääjille, että jos näkyy olevan pakilla paljon tilaa ja maalin edusta tukossa niin pelaa sitä kautta ainaki hetkeksi. Tämä vaatii myös pakilta nopeata tilannekatsausta sen suhteen että syöttääkö viivan kautta toiselle puolelle vai laukoa. Jos homma toimii niinkuin pitäisi, niin parhaimmillaan se johtaa siihen että saadaan pakin kautta ohitettua se pahin vastustajasumppu ja siirrettyä sieltä vapaalle miehelle maalin eteen, tai sit hyvä maskilaukaus joka menee joko maaliin tai kimpoaa onnekkaasti omalle joka sit viimeistelee. :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Katoin kans, että aika hyvin lämärit lähti!


Joo tätä oon kans ite ihmetelly pakkina pelatessa, että viiva tunnutaan unohtavan kokonaan ja surutta koitetaan sitä yhtä one-timeria. Ite pyrin just viivallekin pelaamaan hyökkääjänä niin saa vähän vastustajan puolustusta auki.. Se on sitten taas toinen juttu, että kannattaako sieltä vetää. Sillon kannattaa kun on omaa porukkaa moken edessä niin menee ohjauksetkin kommeesti sisään! Muuten kyllä kannattaa laidoilta lähteä rakentaan syötöillä.

Hyvin on tosiaan viime aikoina mennyt pelit. Oon kattellu että tosi monella pelaajarosterista alkaa oleen B+ arvosanaakin jo, kun vähän aikaa sitten B/B- oli yleisin!

Onko muilla A-? Taidan olla tällä hetkellä ainoo :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mä tuun kohta! Voisin muuten siirtyä tonne pakkiosastolle, alko kuulostaa kivemmalta JohnnyBDeadin puheiden jälkeen. ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

moro! Oisin joukkuetta vailla. Kaikki pelipaikat käy. Pelaaja taustasta vähän sen verran että boxsilla oon pelannu kaikki änärit 07 lähtien puhki...
 
Ylös Bottom