Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Moi
Oliks noista jompikumpi joukkue jenkkilästä tai Kanukeista tai ootteko jenkkejä/Kanukkeja vastaa päässy pelaamaa päivityksen jälkee. meillä on vähä funtsittu että päivityksen myötä ilmeisesti kaikki vastustajat on rajattu Euroopan alueelle?

Voi hyvin olla et ois rajattu, koska ainakin nykyään kestää vastustajan löytyminen huomattavasti pidempään kuin ennen eli ihan ku joukkueita ois vähemmän, mut en sit tiiä... :rolleyes:

TGO on siis ruotsalainen.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Moi
Oliks noista jompikumpi joukkue jenkkilästä tai Kanukeista tai ootteko jenkkejä/Kanukkeja vastaa päässy pelaamaa päivityksen jälkee. meillä on vähä funtsittu että päivityksen myötä ilmeisesti kaikki vastustajat on rajattu Euroopan alueelle?

Eipä oo mun mielestä oo jenkkejä tai kanukkeja vastaan pelailtu ja tosiaan on välillä mennyt vuosi hommata peli.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Voin sanoa etta alkaa!! Oon nyt parin päivän aikana torjunu muutaman tyypin ku ei jaksa edes edellistä sivua lukee. Viittitkö zazu pistää tohon alotusviestiin, et joukkue on täynnä, ku muuten joka toinen viesti on joku hakemus... :rolleyes:

P.S. kattokaa mun upee PSN kortti klikkaamalla psn tunnusta :D

Mite tommosen voi tehä?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

nyt ois taas vissiin vähän skarppauksen paikka... luvattomasti tiputtiin yhessä illassa, eikä nuo yöpelitkään ihan putkeen menny.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu sori pojat ku taas muutama kerta jääny välistä. Tuli toi GHWT ni olihan sitä pakko kavereiden kans hakata ihan himona. Mut laittakaa jatkossakin ahkerasti vaan viestiä mulle jos näyn olevan online ja tarviitte pelaajia. Kyl mä tuun sit taas meininkeihin mukaan. :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Noniin, vaihoin sitte Pleikkaritunnusta, joka on siis nyt Ketunviiksi. Entinen oli Wili357.
Lisäilkää, jos tykkäätte. :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Väärin, ollaan oltu 52 parhaillaan. Joo ja tavoite olisi hyvä ja pelin ollessa parhaillaan ehkä jopa mahdollinen mutta nykymenolla ollaan kohta 3divarin 20... :rolleyes::mad:

pieni pähkinä teidän joukkueellenne, jos haluatte päästä Top-20:neen, vaatii se teiltä reilusti yli 50voittoa putkeen. Yksikin häviö siinä vaiheessa, niin uppistakeikkaa... olettekin taas siellä 30puolella, ne sijat 10-30 on meinaan niin tasaisia, että siellä ei passaa paljoakaan hävitä, esim eilen (maanantaina) kun lopetettiin pelit, olimme sijalla 8 ja tänään kun jatkettiin pelejä, pelattiin varmaan n.20 peliä joista vain n.4 hävittiin, eikä meidän sijoitus muuttunut yhtään.
Ja sitten jos/kun pääsette sijalle 20 jonain iltana ja päätätte mennä nukkumaan... kappas, aamulla sijoituksenne onkin sitten 22 tai huonompi... koska jenkit ovat pelailleet sinä aikana ja parantaneet sijoitusta :p Eli ei siihen sijoitukseen riitä pelkkä oma onnistuminen...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

pieni pähkinä teidän joukkueellenne, jos haluatte päästä Top-20:neen, vaatii se teiltä reilusti yli 50voittoa putkeen. Yksikin häviö siinä vaiheessa, niin uppistakeikkaa... olettekin taas siellä 30puolella, ne sijat 10-30 on meinaan niin tasaisia, että siellä ei passaa paljoakaan hävitä, esim eilen (maanantaina) kun lopetettiin pelit, olimme sijalla 8 ja tänään kun jatkettiin pelejä, pelattiin varmaan n.20 peliä joista vain n.4 hävittiin, eikä meidän sijoitus muuttunut yhtään.
Ja sitten jos/kun pääsette sijalle 20 jonain iltana ja päätätte mennä nukkumaan... kappas, aamulla sijoituksenne onkin sitten 22 tai huonompi... koska jenkit ovat pelailleet sinä aikana ja parantaneet sijoitusta :p Eli ei siihen sijoitukseen riitä pelkkä oma onnistuminen...

Sillä sanoinkin että se voisi ehkä olla mahdollinen jos pystyttais aina pelaamaan sillein kuin JOSKUS parhaimmillaan milloin olaan laitettu esim teidätkin koville...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Väärin, ollaan oltu 52 parhaillaan. Joo ja tavoite olisi hyvä ja pelin ollessa parhaillaan ehkä jopa mahdollinen mutta nykymenolla ollaan kohta 3divarin 20... :rolleyes::mad:

Juu. Sen verran vähän aikaa joukkueessa olen ollut, että tästä en ollut tietoinen. Juurikin sillä parhaalla tasolla pelatessa voidaan voittaa kenet hyvänsä. Se on huomattu monta kertaa ja itse en pidä tuonne Top-20 joukkoon pääsemistä ollenkaan mahdottomana. Sano muut mitä tahansa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu. Sen verran vähän aikaa joukkueessa olen ollut, että tästä en ollut tietoinen. Juurikin sillä parhaalla tasolla pelatessa voidaan voittaa kenet hyvänsä. Se on huomattu monta kertaa ja itse en pidä tuonne Top-20 joukkoon pääsemistä ollenkaan mahdottomana. Sano muut mitä tahansa.

Offtopikkina heitettäköön, että sulla on ainakin avatar ajantasalla. ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Löytyiskö näin aamusta jengiä kasaan jos muutaman matsin vaikka ottais?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Itellä jäänyt pelaaminen viime aikoina hiukan vähemmälle töiden takia, mut älkää potkiko joukkueesta, palaan kyllä geimeihin viikon parin sisällä...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sieltä vaan hattaria iskettiin jotain kikkailijoita vastaan.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jaaha, ahvenkid.kin näköjään hävinnyt vähin äänin ja löytyy veivaajien listoilta :rolleyes:
joten päivittelin ekaa viestiä ja Migho vissiin taas hyökkäilee...
 
Ylös Bottom