Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jaaha, ahvenkid.kin näköjään hävinnyt vähin äänin ja löytyy veivaajien listoilta :rolleyes:
joten päivittelin ekaa viestiä ja Migho vissiin taas hyökkäilee...

Jaha...ihan mukavalta tyypiltä vaikutti osas pelaakin, mutta harmi. Mikko jälleen hyökkääjä, saa nähä koska vaihat taas pakiksi :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

ahven läks kun porukka ei antanut sen pelata hyökkääjänä vaikka se oli sen paikka. :mad:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

En minäkään oo sitä ikinä pakkina nähny, vähän tekosyyltä tai diivailulta kuulostaa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

kuin myös, hyökkääjänä oli kaikis peleis missä olin sen kans yhtäaikaa..
no hyökätköön sitte veivaajissa kun veikot ei kelvannu...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Minun kanssa joutui pelaamaan useasti pakkina. Vitutti tuo itseäkin pyöriä pakkina, kun ei ottanut onnistuakseen ja paskoilla vedoilla ei ole pelkoa, että saisi mitään aikaan.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oli miten oli, tähän asiaan varmaan palataan vielä tänään.. ;)

Sitten muuta. Tilastoja selaamalla meidän selvästi suurin ongelma on maalin teko:
Pelattuja pelejä 1202. Tehtyjä maaleja 2096. eli peliä kohti 1.76 Esim top 10 vaan 3 joukkuetta alle 3 ka:lla. Laukomis % 10.2 Top kympin joukkueilla se on 20% molemmin puolin. Läpiajo % 10, sekin vois olla parempi mut kuitenkiin ihan kohtuullinen. Suoraan syotostä tehtyjä maaleja VAIN 299 ja prosentti 8.9%. Top 10 joukkueilla taas siellä 20% tuntumassa. Eli tähän on paneuduttava ja näitä vois jokainen myös harjoitella. Itse esim harjoittelin tossa muutama viikko sitten varmaan noin 400 läpiajoo ja sen jälkeen oon niistä jopa saanut välillä maalin, aikasemmin ei onnistunut millään.

Myös tuo suoraan syötöstä harjoittelu olisi kannattavaa varsinkin muutamalle pelaajalle ketkä tuntuu aina vetävän kiekosta huti, ja vaikka ite niistä olenkin aika hyvin onnistunut niin kyllä minä niitä harjoittelen harvasen päivä. Toinen seikka missä pitää parantaa on jäähyt. Niitä otetaan ihan liikaa (myös itse välillä enemmän ja välillä vähemmän). Sillo jos on vaarallinen tilanne niin lyökää vaikka sillä mailalla päähän mutta ne turhat estämis ja poikittais jäähyt on vaan karsittava. Ne on saatava pois. Samoin purkukiekoissa tarkkuutta että se kiekko ei leijaile sinne katsomoon. Vahinkoja sattuu ja sattuu vielä tämän jälkeenkin mutta toivottavasti jokainen vähän miettii et millo kannatta ajella mies ja millo ei. Sen äijän voi myös tuupata kun tattia ei väännä tappiin asti, silloin ei juuri jäähyjä tule.

Mikin taidan laittaa tilaukseen samantien play.comista kun taitaa suomen julkasu vaan venyä ja venyä...

Ja vielä puolustaminen onetimereita vastaan, silloin toinen pakki tai kuka onkaan lähellä niin ajaa sen maalilla olevan kaverin katuun. Niistä harvoin tulee jäähyjä ja sillä estää aika varman maalin jokatapauksessa että silloin ei se jäähykään haittaa... Et pelataan se ennemmin pois kuin kiekollinen mies. Jos se kiekollinen sit tekeekin maalin ni ei voi mitään mut eipähän ainakaan ole niin varma kuin tuo ot.

Siinä nyt alkuun vähän avautumista, muutkin saa osallistua...

Tuolta vielä taas hyviä vinkkejä esim. mailan ja luistimen valintaan
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oli miten oli, tähän asiaan varmaan palataan vielä tänään.. ;)

Sitten muuta. Tilastoja selaamalla meidän selvästi suurin ongelma on maalin teko:
Pelattuja pelejä 1202. Tehtyjä maaleja 2096. eli peliä kohti 1.76 Esim top 10 vaan 3 joukkuetta alle 3 ka:lla. Laukomis % 10.2 Top kympin joukkueilla se on 20% molemmin puolin. Läpiajo % 10, sekin vois olla parempi mut kuitenkiin ihan kohtuullinen. Suoraan syotostä tehtyjä maaleja VAIN 299 ja prosentti 8.9%. Top 10 joukkueilla taas siellä 20% tuntumassa. Eli tähän on paneuduttava ja näitä vois jokainen myös harjoitella. Itse esim harjoittelin tossa muutama viikko sitten varmaan noin 400 läpiajoo ja sen jälkeen oon niistä jopa saanut välillä maalin, aikasemmin ei onnistunut millään.

Myös tuo suoraan syötöstä harjoittelu olisi kannattavaa varsinkin muutamalle pelaajalle ketkä tuntuu aina vetävän kiekosta huti, ja vaikka ite niistä olenkin aika hyvin onnistunut niin kyllä minä niitä harjoittelen harvasen päivä. Toinen seikka missä pitää parantaa on jäähyt. Niitä otetaan ihan liikaa (myös itse välillä enemmän ja välillä vähemmän). Sillo jos on vaarallinen tilanne niin lyökää vaikka sillä mailalla päähän mutta ne turhat estämis ja poikittais jäähyt on vaan karsittava. Ne on saatava pois. Samoin purkukiekoissa tarkkuutta että se kiekko ei leijaile sinne katsomoon. Vahinkoja sattuu ja sattuu vielä tämän jälkeenkin mutta toivottavasti jokainen vähän miettii et millo kannatta ajella mies ja millo ei. Sen äijän voi myös tuupata kun tattia ei väännä tappiin asti, silloin ei juuri jäähyjä tule.

Mikin taidan laittaa tilaukseen samantien play.comista kun taitaa suomen julkasu vaan venyä ja venyä...

Ja vielä puolustaminen onetimereita vastaan, silloin toinen pakki tai kuka onkaan lähellä niin ajaa sen maalilla olevan kaverin katuun. Niistä harvoin tulee jäähyjä ja sillä estää aika varman maalin jokatapauksessa että silloin ei se jäähykään haittaa... Et pelataan se ennemmin pois kuin kiekollinen mies. Jos se kiekollinen sit tekeekin maalin ni ei voi mitään mut eipähän ainakaan ole niin varma kuin tuo ot.

Siinä nyt alkuun vähän avautumista, muutkin saa osallistua...

Tuolta vielä taas hyviä vinkkejä esim. mailan ja luistimen valintaan

Hyviä perusneuvoja. Usein kun potilaan kanssa tulee pelattua niin tehdään lähes joka maali onetimerilla, tai ainakin haetaan niillä.

Tilaat siis tuon mikin? Tuleeko suomeenkin 25e ilman postikuluja vaikka on isompi paketti?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

kiitokset zazu hyvistä pointeista :p
itse olen yksi noista one-timeri tuhlaajista... olen sitä toki nyt harjoitellu enemmän, nyt osumia tuleekin jo useammin mutta tarkkuus on edelleen aika hukassa suurimmassa osassa one timereita..
liekö sitten tuo mailan vaihto olisi kannattavaa tai sitten sitäkin lienee syytä harjoitella enemmän :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Pakko mainita tuosta päivän ekasta pelistä. Vessaharja otti ohjat käsiin ja täräytti 7 maalia ja siihen päälle vielä 2 syöttöö. Itellä 3+7 joten näin tuli ainakiin tietääkseni ensimmäinen kaksinumeroinen voitto, 10-2 :D Ja ei ollu ihan mikään vastaantulija se vastus mut meillä vaan onnistu kaikki. Tähän malliin vois jatkua koko päivä. :)

Vielä yks pointti lisää.. Silloin kuin porukkaa on enemmän kun yhteen peliin niin jaetaa sitä porukkaa sen mukaan miten kenelläkin peli sujuu muiden kanssa. Siis kyllä minä pelaan mielelläni kenen kanssa tahansa mutta on selvää että kaikilla on ne tutkaparinsa kenen kanssa peli sujuu paremmin kun on oppinut toisen liikeet. Ite esim voin sanoo et pystyn syöttää ihan arviosta mistä vaan millon mihinkin niin kyllä se vessaharja on siellä vastaanottamassa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Nyt tuntuu tosiaan olevan hirvee tunku tonne vasempaan laitaan ja pelipaikan vaihtamiseen ei taida löytyä vapaa ehtoisia. Voitais sit tehä niin, että kun pukkarissa on samanpaikan pelaajia useita ni paikkoja kierrätetään. Joko niin, että jokainen on vuorollaan kyseisellä paikalla tai tyyliin voittavaa kokoonpanoa ei vaihdeta.
Lisäks ärsyttää vielä urputus tyyliin "lähen sit pois ku ei jaksa pakkina" tjsp. Jääkiekko oli vielä viimeksi kun katsoin JOUKKUEpeli!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Nyt tuntuu tosiaan olevan hirvee tunku tonne vasempaan laitaan ja pelipaikan vaihtamiseen ei taida löytyä vapaa ehtoisia. Voitais sit tehä niin, että kun pukkarissa on samanpaikan pelaajia useita ni paikkoja kierrätetään. Joko niin, että jokainen on vuorollaan kyseisellä paikalla tai tyyliin voittavaa kokoonpanoa ei vaihdeta.
Lisäks ärsyttää vielä urputus tyyliin "lähen sit pois ku ei jaksa pakkina" tjsp. Jääkiekko oli vielä viimeksi kun katsoin JOUKKUEpeli!

Olen pahoillani kun en tajunnu et olit Vl mutta vuorotellaan se sopii minulle mainiosti.:eek:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oho, jopas taas venähti. Jep, kierrättämällä niin se on tasapuolista. Sitten tapaus ahven. Tuli tännä takasin kun lupasin että ei tartte paljon pakkina pyöriä, siitä kiitoksena tais pelata 6 peliä ja tehdä jotakuinkin 30 pistettä joten annetaan sen vaan hyökätä. Se tuo meille niitä tarvittavia tehoja kuitenkin niin paljon. Niin, sekin on vlh.

Muutenkin oli taas hyvä päivä ja lopettaessa oltiin taas ykköslohkossa. Nyt kun ei tyydytä siihen vaan pidetään lohko ja ruvetaan kipuamaan ylöspäin. Kiitos tän päivän peleistä kaikille ketkä oli mukana, hyviä vääntöjä oli.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Koppiin porukkaa. Täällä vessaharjan kanssa odotellaan.
 
Ylös Bottom