Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psychozazu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Moro,

Mahtuuko Kisaveikkoihin pelailee yks pelle lisää? Tullu änäriä pelailtua pienestä pitäen. Pelipaikalla ei niin väliä kuhan sentterinä saa sillon tällön pelata ;)


Pelipaikalla on sen verta väliä että hyökkääjiä riittä. Eli pakiks voit tulla tryoutille jos kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Paidoista sen verran että ne on mikä sillä hetkellä sattuu itseäni mielyttämään. Niitä kuten myös lyhennettä vaihdellaan aika ajoin että saatais pelejä aikaseks kun moni poistuu aina kun näkee kuka tulee vastaan niin jos tällä vaihtelulla sais niitä vähän "huijattua"
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Bloodywork tulee testiin mokeks/pakiks ja iMikko pakiks että jos en ite ole näkemässä niin ilmoitelkaahan että sopivatko nämä kaverit joukkueeseemme.

Ja mahdollisesta noususta 20 sakkiin olen ruvennut vähän miettimään 6 edustajaa ja jotakuinkin olen mielipiiteeni jo tehnyt. Toki tulevat pelit voi vielä vaikuttaa mutta toivon että jos joudun sen päätöksen julkaisemaan niin se ei aiheuta mitään kyräilyä. Valinnoissa painaa taidot ja aktiivisuus ja yhteispeli. Maalivahdin paikka on yksi kyskymysmerkki niin nyt olisi saumas itä ruveta jonkun tosissaan treenaaman mutta ei kerhopeleissa. Sitä voi treenata bapissa sekä tuolla joukkuepeli huoneissa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Bloodywork tulee testiin mokeks/pakiks ja iMikko pakiks että jos en ite ole näkemässä niin ilmoitelkaahan että sopivatko nämä kaverit joukkueeseemme.

Ja mahdollisesta noususta 20 sakkiin olen ruvennut vähän miettimään 6 edustajaa ja jotakuinkin olen mielipiiteeni jo tehnyt. Toki tulevat pelit voi vielä vaikuttaa mutta toivon että jos joudun sen päätöksen julkaisemaan niin se ei aiheuta mitään kyräilyä. Valinnoissa painaa taidot ja aktiivisuus ja yhteispeli. Maalivahdin paikka on yksi kyskymysmerkki niin nyt olisi saumas itä ruveta jonkun tosissaan treenaaman mutta ei kerhopeleissa. Sitä voi treenata bapissa sekä tuolla joukkuepeli huoneissa.

Jep, eli tulen tähän testiin viikon kuluttua. Erinnäisistä syistä mitkä jo kerroin psycholle :cool:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Bloodywork tulee testiin mokeks/pakiks ja iMikko pakiks että jos en ite ole näkemässä niin ilmoitelkaahan että sopivatko nämä kaverit joukkueeseemme.

Ja mahdollisesta noususta 20 sakkiin olen ruvennut vähän miettimään 6 edustajaa ja jotakuinkin olen mielipiiteeni jo tehnyt. Toki tulevat pelit voi vielä vaikuttaa mutta toivon että jos joudun sen päätöksen julkaisemaan niin se ei aiheuta mitään kyräilyä. Valinnoissa painaa taidot ja aktiivisuus ja yhteispeli. Maalivahdin paikka on yksi kyskymysmerkki niin nyt olisi saumas itä ruveta jonkun tosissaan treenaaman mutta ei kerhopeleissa. Sitä voi treenata bapissa sekä tuolla joukkuepeli huoneissa.

minä voin kyllä moken paikkaa.... alottaisin harjottelemaan toista kertaa be a pro:ta vaikka silloin kun paikalla ei ole muita joukkueen pelaajia ja välillä muutenkin...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Bloodywork tulee testiin mokeks/pakiks ja iMikko pakiks että jos en ite ole näkemässä niin ilmoitelkaahan että sopivatko nämä kaverit joukkueeseemme.

Ja mahdollisesta noususta 20 sakkiin olen ruvennut vähän miettimään 6 edustajaa ja jotakuinkin olen mielipiiteeni jo tehnyt. Toki tulevat pelit voi vielä vaikuttaa mutta toivon että jos joudun sen päätöksen julkaisemaan niin se ei aiheuta mitään kyräilyä. Valinnoissa painaa taidot ja aktiivisuus ja yhteispeli. Maalivahdin paikka on yksi kyskymysmerkki niin nyt olisi saumas itä ruveta jonkun tosissaan treenaaman mutta ei kerhopeleissa. Sitä voi treenata bapissa sekä tuolla joukkuepeli huoneissa.

tajusinko nyt oikein eli 6 jätkää on lentämässä pihalle tiimistä vai?? Jos kuulun niihin ni voit kyl sanoa (menny viime aikoina pelit kyl iha reisil mun osalta) Voisin kans siirtyy pakiks jos niistä vielä pulaa... Ja huomenna en pääse pelaa ku meen frendille yöks...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Käsitit väärin, tässä oli kyseessä kokoonpano jolla pelataan jos päästään tOP20 sakkiin. "playoff" pelejä siis


tajusinko nyt oikein eli 6 jätkää on lentämässä pihalle tiimistä vai?? Jos kuulun niihin ni voit kyl sanoa (menny viime aikoina pelit kyl iha reisil mun osalta) Voisin kans siirtyy pakiks jos niistä vielä pulaa... Ja huomenna en pääse pelaa ku meen frendille yöks...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juurikin näin. Nyt kiire töihin niin päivitän ton ekan viestin huomenna, mutta joo.. Muutama siirtynyt pakiks ja nyt sit mikeFIN voi siirtyä kokonaan ol:ks mut kuten sanoin, päivitän sen huomenna. Jatkakaahan nousua.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Hieno on ollut tiimillä nousu viime aikoina. Tänään yöllä, kun lopeteltiin oli sijoitus 45:s, eli ei muuta kuin lisää hanaa ja suunta sinne top-20 ennen tammikuuta. Tätä menoa se ei ole mikään mahdottosuus, vaan realistinen tavoite.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tosiaan, 5 pelin voittoputkeen päättyi yön pelit, ja matkalla pieksettiin finntrooppersitkin, kun niiden maalintekokikkahan on vain se yksi ja ainoa joka on aika helppo puolustaa pois :D

poikien kanssa (kuksa, hardy ja isto) kanssa pelit sujui kuin rasvattu ja koko joukkue puolusti kuten top-20 haluavan joukkueen kuuluukin :cool:

Jatketaanhan samaa rataa

Konsolifin oli sijalla 28??:eek:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Minnekkäs mahtuisi pari 3 tason pian 4 tason pelaajaa. Kaverin kanssa oltas vaihtamassa hyytyneestä murotiimistä aktiivisempaan tiimiin. Mielellään sellaiseen joka organisoi matsin ajankohdat jonkin (irc, skype?) avulla tmv. Itse pelailen mieluiten pakilla ja kaveri hyökkääjällä. yli 100 matsia alla. Myös pelimikki löytyy minulta. Me kyllä pelataan tiimin puolesta ja voittaaksemme jotta varmasti oltaisiin eduksi.

Kutsua nimellä Noddactius ja purukumi jos ylläolevat täsmää. Purukumi vielä kohta vääntää oman viestinsä :)

EDIT paikka D, #5
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jep, moro.

Joo meikältä löytyy myös usb-mikki. pelaan mieluiten hyökkääjällä ja maaleja tullut kohtuu hyvin mätettyä. pleikalla tullut kohtuullisesti hakattua änäriä. xboxilla kuitenkin pelasin aiemmin heti kun nhl suomessa julkastiin. Eli kokemusta ite pelistä on ja pelityyliltä puhdas maalintekijä. Ps3-nick on purukumi.

EDIT: paikka rw, #8

- Purkka
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tosiaan, 5 pelin voittoputkeen päättyi yön pelit, ja matkalla pieksettiin finntrooppersitkin, kun niiden maalintekokikkahan on vain se yksi ja ainoa joka on aika helppo puolustaa pois :D

poikien kanssa (kuksa, hardy ja isto) kanssa pelit sujui kuin rasvattu ja koko joukkue puolusti kuten top-20 haluavan joukkueen kuuluukin :cool:

Jatketaanhan samaa rataa

Konsolifin oli sijalla 28??:eek:


Onnee ekasta voitosta, mutta eiköhän toi pullistelu ole nyt pikkasen turhaa tilastolla 1/30. Kehitystä on kyllä tapahtanu ja katsellaan kuhan ootte saanu muutaman voiton lisää-
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

voitto mikä voitto... ;) ja millä pelillä

niin ja ei se ole pullistelua kun kertoo asian niin kuin se on, joten herneet sieltä nenän sopukoista pois vain h-mies
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

voitto mikä voitto... ;) ja millä pelillä

niin ja ei se ole pullistelua kun kertoo asian niin kuin se on, joten herneet sieltä nenän sopukoista pois vain h-mies

Aha no oot netin paras pelaaja varmasti sitä en kiistä! Kyllähän toi voittaminen o sulle niin jokapäivästä et yhtä voittoa täällä kannattaa jauhaa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Meikäläinen olisi nyt paikalla itse NHL:ssä. Minua voi pyytää ystäväksi ken tahtoo, sama psn id kuin oma nimenikin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Aha no oot netin paras pelaaja varmasti sitä en kiistä! Kyllähän toi voittaminen o sulle niin jokapäivästä et yhtä voittoa täällä kannattaa jauhaa.

Sinähän se sitä jauhat , ja tulet tänne toisen joukkueen palstalle vinkumaan kun kerroin vain miten pelissä kävi ja millainen vastustaja oli :confused:

ja en todellakaan ole mikään paras pelaaja, pelaan aina joukkueen puolesta, voitto on tärkein, omista tehoista viis :rolleyes:

Jätähän nuo kiistelemiset sinne kentälle, ei jaksaisi kuluttaa aikaa katkeroituneen ihmisen kanssa väittelyyn...kentällä nähdään:D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Käsitit väärin, tässä oli kyseessä kokoonpano jolla pelataan jos päästään tOP20 sakkiin. "playoff" pelejä siis

No huh hetken jo pelkäsin :) Hyvä vaan et noihin mahollisiin pleijareihin valittais 6-8 kovaa pelaajaa jotka menestyis. Ite en ees haluais joutuu pelaa ratkasu pelejä ku sit vituttais jos kämmäis... Pelatkaa hyvin huomenna koitan olla taas messis... :D
 
Ylös Bottom