Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psychozazu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tänään ainakin Leppävaaran Sellon prismassa oli niitä sonyn headsetteja 45 . En ite viel poistanu ku katon jos löydän halvemmalla, mut huomenna ostan varmaan kuiteski.

Nyt vaan kaikki hankkimaan niin saada kisaveikkojen joukkuepeli uudelle levelille :D:D

Jep, ois mahtavaa jos kaikilla olis mikki. Vois vastata tolle potilaallekki pelin aikana ja muutenki jees. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mikki keskusteluun sen verran että itseltäni löytyy mikki mutta puhun vain hyvässä seurassa :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu, sitä mikkiä on odoteltu. Laiskana en jaksanutkaan sitä apinasaarelta tilata. Mut jos se nyt kaupassa tulee vastaan ni mukaan lähtee heti.

Ja potilas voit mennä oikeelle jos haluat kun tuolla vasemmalla on tunkua.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

edit: perutaanpa pahat puheet...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mikä tiimi tämä KIS on? Vaikuttaa aika nössö porukalta. Valikoivat vastustajatiimit hyvin tarkkaan eivätkä suostu oikein mitenkään pelaamaan vastaan. Sitten kun meiltä lähti tarpeeksi pelaajia niin pelasivat vastaan ja käyttävät vain varmoja maalintekokikkoja.

HÄH?? Mitään ei oo valikoitu, miks oltas tänään muuten pelattu FIB ja KFINiä vastaan useita kertoja, veikkaan että ne ovat kuitenkin hieman kovempia kuin te, ketä lie edes olettekaan??
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Ja edellisellä sivulla olet pyytänyt päästä mukaan porukkaan.. No voit varmaan arvata että nyt on turha kutsua odotella.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sinällään en hauku koko tiimiä mutta 3 teidän pelaajaa hylännyt vaikka kuin monesti meitä vastaan matseja. Lopulta sitten kun oikein anoin niin suostuivat. Voidaan olla paskoja mutta voitettiin just tuo teidän valikoiva porukka 5-2 vajaallakin tiimillä kun 5 vastaan eivät suostuneet.

HC eagles
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mikä tiimi tämä KIS on? Vaikuttaa aika nössö porukalta. Valikoivat vastustajatiimit hyvin tarkkaan eivätkä suostu oikein mitenkään pelaamaan vastaan. Sitten kun meiltä lähti tarpeeksi pelaajia niin pelasivat vastaan ja käyttävät vain varmoja maalintekokikkoja.

Mitään valikoitu, yksi pelaaja yllättäen katosi, niin mentiin katsomaan miksi. Jokainen peli ollaan tähän mennessä pelattu jos kaikki pelaajat on ollu mukana, aivan sama onko siellä vastassa ollut HCK vai the fantastics. varmoja maalintekokikkoja? samanlaillahan tuota tekin jaoitte onetimeria AI(apinaidiootti) pakkien puolustaessa.

BTW. anomisella ei ollu mitään vaikutusta, ei vaan nappaa pelata samanvärisillä paidoilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mitään valikoitu, yksi pelaaja yllättäen katosi, niin mentiin katsomaan miksi. Jokainen peli ollaan tähän mennessä pelattu jos kaikki pelaajat on ollu mukana, aivan sama onko siellä vastassa ollut HCK vai the fantastics. varmoja maalintekokikkoja? samanlaillahan tuota tekin jaoitte onetimeria AI(apinaidiootti) pakkien puolustaessa.

Juu myönnettäköön käyttihän nuo meidänkin noita varmoja turhan paljon. Ite pelaan pakkeja niin en ota vastuuta siitä. Jokatapauksessa jos oli vain kerrasta kyse niin pahoittelut sillä olin varma että näin 3 kertaa putkeen tuon tilanteen. Vai onko teillä yksi mätä omena joka luovuttaa vai pätkiikö sillä netti? Nohh ei tartte minulle selitellä. Jos pelaatte kaikkia vastaan niin hyvä. Ärsyttää vaan kun noita tulee kokoajan vastaan jotka luovuttavat. Yhtään matsia en luovuta odotustilassa tahi pelissä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu myönnettäköön käyttihän nuo meidänkin noita varmoja turhan paljon. Ite pelaan pakkeja niin en ota vastuuta siitä. Jokatapauksessa jos oli vain kerrasta kyse niin pahoittelut sillä olin varma että näin 3 kertaa putkeen tuon tilanteen. Vai onko teillä yksi mätä omena joka luovuttaa vai pätkiikö sillä netti? Nohh ei tartte minulle selitellä. Jos pelaatte kaikkia vastaan niin hyvä. Ärsyttää vaan kun noita tulee kokoajan vastaan jotka luovuttavat. Yhtään matsia en luovuta odotustilassa tahi pelissä.

Yhden kerran lähdettiin. Otti vaan vähän päähän tuo avautuminen sillä ainakaan niissä peleissä missä minä olen ollut ei ole koskaan valikoitu vastustajaa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Yhden kerran lähdettiin. Otti vaan vähän päähän tuo avautuminen sillä ainakaan niissä peleissä missä minä olen ollut ei ole koskaan valikoitu vastustajaa.

Ok. Ottaahan se päähän jos paskaa jauhan. Anteeksi. Sitten se on varmaan joku muu tiimi ennen teitä 2x hylännyt jossa oli 3 pelaajaa. Rillit pitää hommata.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sen verran on pakko kommentoida, että niin kauan kun pelaa HC Eagles - joukkueessa, ei kannata vastustajien valikoimisesta tai hylkäämisestä puhua yhtään mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sen verran on pakko kommentoida, että niin kauan kun pelaa HC Eagles - joukkueessa, ei kannata vastustajien valikoimisesta tai hylkäämisestä puhua yhtään mitään.

Edelleen joudun puhumaan vain omasta puolestani, mutta en ole yhtään peliä valikoinut enkä ole yhtään peliä nähnyt valikoitavan. Tosin vasta 15 peliä alla.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Ok. Ottaahan se päähän jos paskaa jauhan. Anteeksi. Sitten se on varmaan joku muu tiimi ennen teitä 2x hylännyt jossa oli 3 pelaajaa. Rillit pitää hommata.

Sen muistan kun pelattiin teitä vastaan sinä N kuka lie HAUKUIT MUN NIMEE, OMA NIMES ON TARKOTTAA VARMAA = RAISKAAN ÄITIÄNI 24/7 ARABIAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! et tommotti on turha tänne tulla sitte.. ja sitten viel ku tehtii maali niin: "munkki", vaikka se oli taidolla lämästy yllä mummoon metrin päästä mokkea!


Ps. kiva kuva psy :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oottelen vielä virallista päätöstä zazulta tuosta paikan vaihdosta puolustukseen nyt kun potilas meni oikeeseen laitaan niin luulis tulivoimaa riittävän. Niin eli pelasin eilisen päivän oikeestaan pakkina ja hyvinhän se meni. :D Vai onko jollain pelitoverilla jotain muuta sanottavaa :D
Oli muuten nyt zazulla ja potilaalla hienot kuvat, täyttyy varmaan alkaa matkijaks....
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sen muistan kun pelattiin teitä vastaan sinä N kuka lie HAUKUIT MUN NIMEE, OMA NIMES ON TARKOTTAA VARMAA = RAISKAAN ÄITIÄNI 24/7 ARABIAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! et tommotti on turha tänne tulla sitte.. ja sitten viel ku tehtii maali niin: "munkki", vaikka se oli taidolla lämästy yllä mummoon metrin päästä mokkea!


Ps. kiva kuva psy :)

Öööö... En todellakaan kommentoinut kenenkään nimeä. Enkä kuullut, että olisi kukaan muukaan kommentoinut. Onko potilas saanut pillerinsä? :D
Ja missä ja milloin minä munkki sanoin?


EDIT: Nyt chill pillit käyttöön muillekkin. Pyysin jo erehdystäni anteeksi. Nyt täällä näköjään muutkin rupeaa erehtymään.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

öööö... En todellakaan kommentoinut kenenkään nimeä. Enkä kuullut, että olisi kukaan muukaan kommentoinut. Onko potilas saanut pillerinsä? :d
ja missä ja milloin minä munkki sanoin?


Edit: Nyt chill pillit käyttöön muillekkin. Pyysin jo erehdystäni anteeksi. Nyt täällä näköjään muutkin rupeaa erehtymään.

Älä selitä lähetit yksityisviestin, kyl sä muistat ja sun ne muisti pillerit pitäis ootaa freak!:mad:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Oottelen vielä virallista päätöstä zazulta tuosta paikan vaihdosta puolustukseen nyt kun potilas meni oikeeseen laitaan niin luulis tulivoimaa riittävän. Niin eli pelasin eilisen päivän oikeestaan pakkina ja hyvinhän se meni. :D Vai onko jollain pelitoverilla jotain muuta sanottavaa :D
Oli muuten nyt zazulla ja potilaalla hienot kuvat, täyttyy varmaan alkaa matkijaks....

Juu, mee vaan pakiks...
 
Ylös Bottom