Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

***** joo tämmöstä peliä eka ollaa 2-0 johdossa ni 3 jätkää lähtee sitte peli 4-0 PÄÄJEMU psychozazu lähtee pois pelistä ja 5-0 ni 2 viimistä lähtee kans.
Juu ette lähe jos ootte 6-0 häviöllä..... JA PASKAT!!!!!!! Voi ***** MIKÄ JOUKKUE!!

PS. Pelissä mukana oli 6 teijän jätkää ja meitä FIBläisiä oli 4.

Tämmöne joukkue vois laittaa VIT*N päähän ja lähtee norjaan!!!

Läksin juuri sen takia kun nuo kolme lähti. Se rupes vituttaa minuakin ja annoin pojille palautetta. Oisin pelannu vaikka 11-0 asti jos muut olisivat pysyneet mukana, olette sen verta hyviä että ihan turha yrittää kolmella sekoilla sitä peliä loppuun asti.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Läksin juuri sen takia kun nuo kolme lähti. Se rupes vituttaa minuakin ja annoin pojille palautetta. Oisin pelannu vaikka 11-0 asti jos muut olisivat pysyneet mukana, olette sen verta hyviä että ihan turha yrittää kolmella sekoilla sitä peliä loppuun asti.

Korjaan sen verran että en kyllä tahallani lähtenyt eli tuli tämä klassinen ilmoitus yhteys vastustajaan katkennut, eli en vapaasta tahdosta lähtenyt. Enkä ikinä lähde pelistä oli tilanne mikä hyvänsä, monet kerrat olen 10-0 tilanteessakin vetänyt loppuun asti ja se näkyy +/- tilastoissa... Ei muuta tällä erää....
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

LOL, aika draamaa pitäny viimiset päivät :D! Just hyvä. Tunteella kaikki vaa mukaan, harmi vaan ettei tosta poistumisesta tuu mitään sanktiota. FFF-rivi ratingeissa pelin jälkee vois olla semmone fiksu rangaistus tosta ennen aikasesta poistumisesta..

Mutjoo, nyt alko mullakin joululoma ni alkaa aikaa riittää änärille. Ja hankein muuten Sonyn mikin paikallisesta! Joten ehkä jotain paskaa läppääki luvassa :(?! Mut hei, lopettakaa nyt tää paskan jauhanta.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Minäkin kävin juuri sen mikin hakemassa. Latautukoot nyt hetken tossa niin sit pääsee testaamaan. Ja yleisesti sit tosta mikin käytöstä niin pelienaikana vois käyttää armeijasta tuttua termiä "linjakuri". Eli ei höpistä turhia siellä. Ja toiseks, itellä tuo mikin käyttö kuitenkin hieman rajoittunutta ton juniorin takia että se saa nukuttuttua, eli jos mulla ei oo mikki päällä niin siihen on syy et sillo en voi sitä käyttää...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

LOL, aika draamaa pitäny viimiset päivät :D! Just hyvä. Tunteella kaikki vaa mukaan, harmi vaan ettei tosta poistumisesta tuu mitään sanktiota. FFF-rivi ratingeissa pelin jälkee vois olla semmone fiksu rangaistus tosta ennen aikasesta poistumisesta..

Samaa mieltä vaikka voin myöntää että muutaman kerran olen lähtenyt kesken. Toinen ois se että siita ekasta valikosta poistumisesta pitäis rankaista koko joukkuetta vaikka -50 pisteellä. Tai ainakin olisi joku rajoitus monta kertaa siitä voi poistua, joskushan joku saattaa jäädä vahingossa ulos pelistä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Fin potilas...miksi lähet aina pelistä ku pelaatte meitä vastaan? Nytkin matsi menossa kisaveikkoja vastaan ja potilas lähti ku johetaan 2-0..

EDIT: Nyt lähti toinen teidän pelaajista.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Fin potilas...miksi lähet aina pelistä ku pelaatte meitä vastaan? Nytkin matsi menossa kisaveikkoja vastaan ja potilas lähti ku johetaan 2-0..

EDIT: Nyt lähti toinen teidän pelaajista.

Mutta tälläkertaa saatiin peli loppuun asti pelattua, ja kyllä me sadanpäämiehen kanssa saatiin sentään hiukan tasaisemmaksi ottelua vaikka meitä olikin vain kaksi. Mutta ei mitään onnea voitosta, parempi voitti!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mutta tälläkertaa saatiin peli loppuun asti pelattua, ja kyllä me sadanpäämiehen kanssa saatiin sentään hiukan tasaisemmaksi ottelua vaikka meitä olikin vain kaksi. Mutta ei mitään onnea voitosta, parempi voitti!

Niin koneitten kanssa saa sitä syöttelyä harrastettua paljon helpommin, mut tosiaan pisteet teille kun pelasitte loppuun asti.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sen verran pitää omiakin puolustaa, että potilaalta katkes yhteys eli ei tahallaan lähteny... (ainakin se niin mulle sano ja minä uskon) :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Sen verran pitää omiakin puolustaa, että potilaalta katkes yhteys eli ei tahallaan lähteny... (ainakin se niin mulle sano ja minä uskon) :)
On kyllä vähän ihmeellistä, että heti 2-3 maalin jälkeen "katkee" yhteys. Hankkikaa paremmat yhteydet.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

On kyllä vähän ihmeellistä, että heti 2-3 maalin jälkeen "katkee" yhteys. Hankkikaa paremmat yhteydet.

Joo ainakin mulla vois olla parempi yhteys, jos ois piuha kiinni, mutta kun wlanilla pelailee ni aika useesti katkeilee, eli noin kerran päivässä... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mulla on helvetin paska 2M, joka on jaettu koko kerrostalolle. Päivisin monesti lagaa, mutta jotenkin yritän porskuttaa silti.

Edit. Niin ja ei ole kuin kerran katkennu yhteys ottelun aikana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom