Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja tota timppa mä ihmettelen mitä se sua liikuttaaniimpa, mäki jopa ihmettelin et miks haluaa, koska On omakin joukkue no pitäähän pojan päästä jos niin haluaa
Itseä kiinnostaisi myös try-out kokeilu. Olisi kiva päästä näin aktiiviseen joukkoon mukaan.
Ei vois paremmin meikäläisen try out alkaa. Pleikkari meni paskaksi. Noh sitten parin viikon päästä ollaan mukana sata lasissa.
Sitä odotellessa...
En oikein kyl ymmärrä mitä haittaa on yhdestä ylimääräisestä mukana?
Eikö opan try outin tilalle ole mahdollista tulla?
1000. voitto tulossa tiimille ja EA Sports iskee salakavalasti kesken pelin. You have lost your connection blablaa.. THANKS EA 4 PIMPIN MY ICE HOCKEY EXPERIENCE!
No mut onneks oli varmat lukemat jo taululla nii tuskin ne mua siellä tarvii
No kymppitonnii sit mukaaPerhana, ite jouduin porukoiden elukoita vahtimaan niin missaan legendaarisen hetken.
En oikein kyl ymmärrä mitä haittaa on yhdestä ylimääräisestä mukana?
Eikö opan try outin tilalle ole mahdollista tulla?
Johonkin on raja vedettevä. Koko ajan ollu 25-30 pelaajaa.. 4 läks eri syistä, 5 otettiin tilalle. Ja ihan vaan mainitakseni niin eilen tuli 4 hakemusta... Ja ei tosta sun hakemuksesta oikein selvinnyt tasosi, ku ollaan yli 1500 peliä tahkottu ja noustu kohtuu korkeelle niin jostain syystä ei enää alottelijoita huolita mukaan.
1000. voitto tulossa tiimille ja EA Sports iskee salakavalasti kesken pelin. You have lost your connection blablaa.. THANKS EA 4 PIMPIN MY ICE HOCKEY EXPERIENCE!
No mut onneks oli varmat lukemat jo taululla nii tuskin ne mua siellä tarvii
Ja se tuhannes voitto napsahti mukavissa lukemissa 7-0
Ludsonit ja Mikan hattrickeil xD
Ja 2 maalia ohjaamalla.Näitkö, oli ne kauniiita