Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oli, ja ilman bugi maaleja oltais viety...olipas taas jännät pelit veikkoja vastaan
tohon nettisivujen pelaajat kohtaan on kirjotettu mun nimi väärin, et jos joku vois korjailla.
Oli, ja ilman bugi maaleja oltais viety...
Hetkinen olisitte siis voittaneet, jos vastustaja ei olisi tehnyt teitä enemmän maaleja
Niin juuri.. Oma vikahan kun ei saa niitä puolustettua pois mutta kyllä ton pelin sisu maalit lähti saman kaverin lavasta taas siitä b-pisteen kaarelta niin kun kaikissa sisupeleissä missä olen mukanan viime aikoina ollut. Se on vaan jonkun opeteltava meiltä tuo sama kikka niin sit vaan pidetään kisat kumpi onnistuu ueammin...
Joo, tuo olikin sarkasmia vai mitä se nyt oli!Ehkapa pelataan ihan vain oma peliämme
koppiin...
teme44 ja peluri13. Vieläkö pelaatte tätä?? Ei oo paljon ukkoja näkyny...
Just olin perjantaina vääntämässä about 5 peliä ja tonne yhteisöönkin hehkuttelin sitä yhtä huippumatsia. Ja yhessä pelissä oltiin sunkin kanssa samaan aikaan mutta EA heitti sut pihalle...
Mut joo totta on se et mun viikkotahti peleissä on ollu viimeisen kuukauden aikana vaan noin 5-10 matsii per viikko mut eipä tässä paljon joululomalla ole tullu kotona oltua.
Joten vastaus kysymyksees: Vielä pelaan.