Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Hiukan tein ovelan allekirjotuksen :D Sain muuten tilastot päiviteltyy osittain...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tohon nettisivujen pelaajat kohtaan on kirjotettu mun nimi väärin, et jos joku vois korjailla. :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Meikälä vasta 356 online peliä pelattu ja 617 pistetä mul.. :D vähä yllätyin kun katoin :D:D

Madolla ei ees paljo oo pisteitä : D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Hetkinen :confused: olisitte siis voittaneet, jos vastustaja ei olisi tehnyt teitä enemmän maaleja :p

Niin juuri.. :p Oma vikahan kun ei saa niitä puolustettua pois mutta kyllä ton pelin sisu maalit lähti saman kaverin lavasta taas siitä b-pisteen kaarelta niin kun kaikissa sisupeleissä missä olen mukanan viime aikoina ollut. Se on vaan jonkun opeteltava meiltä tuo sama kikka niin sit vaan pidetään kisat kumpi onnistuu ueammin...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Niin juuri.. :p Oma vikahan kun ei saa niitä puolustettua pois mutta kyllä ton pelin sisu maalit lähti saman kaverin lavasta taas siitä b-pisteen kaarelta niin kun kaikissa sisupeleissä missä olen mukanan viime aikoina ollut. Se on vaan jonkun opeteltava meiltä tuo sama kikka niin sit vaan pidetään kisat kumpi onnistuu ueammin...

Ehkapa pelataan ihan vain oma peliämme :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Nyt saattas taas löytyä parille PELImiehelle tilaa... yv:llä voi ottaa yhteyttä. Niin ja kiitos, ei ihan aloittelijoille...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Todella hyvää vääntöä tuo 5vs5-matsi. Kun kaksi noin hyvin pelaavaa joukkuetta pelaa vastakkain, niin kämmenet tuppaa jo vähän hikoamaan, vaikka menosta täysin siemauksin nauttiikin. Pelissä ei montaa laukausta tainut olla ja ainoastaan yksi maali nähtiin. On teillä vähän eri meininki nykyään, kun vertaa niihin alkuaikoihin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

löytyykö tästä porukasta vielä tähän aikaan peliseuraa? en ole porukassa ainakaan vielä, mutta olis mukava kokeilla normipeliä jotakin vastaan. ilmotelkaa..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

teme44 ja peluri13. Vieläkö pelaatte tätä?? Ei oo paljon ukkoja näkyny...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

teme44 ja peluri13. Vieläkö pelaatte tätä?? Ei oo paljon ukkoja näkyny...

Just olin perjantaina vääntämässä about 5 peliä ja tonne yhteisöönkin hehkuttelin sitä yhtä huippumatsia. Ja yhessä pelissä oltiin sunkin kanssa samaan aikaan mutta EA heitti sut pihalle...

Mut joo totta on se et mun viikkotahti peleissä on ollu viimeisen kuukauden aikana vaan noin 5-10 matsii per viikko mut eipä tässä paljon joululomalla ole tullu kotona oltua.

Joten vastaus kysymyksees: Vielä pelaan.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Just olin perjantaina vääntämässä about 5 peliä ja tonne yhteisöönkin hehkuttelin sitä yhtä huippumatsia. Ja yhessä pelissä oltiin sunkin kanssa samaan aikaan mutta EA heitti sut pihalle...

Mut joo totta on se et mun viikkotahti peleissä on ollu viimeisen kuukauden aikana vaan noin 5-10 matsii per viikko mut eipä tässä paljon joululomalla ole tullu kotona oltua.

Joten vastaus kysymyksees: Vielä pelaan.

Kyllä peluri vielä pelaa oon sen kanssa aina päivisin lähimmäkseen pelaillu...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

miten ois priva puolelle hyväksyntää? ;)


hyvä, kiitän
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom