Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tuo on kyllä harvinaisen perseestä, puolet nopeemmin pääsee kun katsoo vaan hidastukset. Monta kertaa meillä esim. käynyt niin että tehty maali, vastustaja painaa starttia, kun ei viitsi katsoa hidastuksia, jonka jälkeen tulee alotusbugi ja seuraavaksi kello siirtyykin ajassa muutaman minuutin taaksepäin ja kappas vaan meidän maali menee siinä sitten sen siljän tien mm. teitä vastaan käynyt näin.

ootko tullu ajatelleeks ja muutkin, että välttämättä kaikki ei halua nähdä maaleja mitä omiin on tehty. Se on ihan jokaisen oma asia, että painaako starttia vai kattooko maalin... ja eikä kaikkia haittaa se, että kestääkö peli minuutin tai pari kauemmin, kun kuitenkin aikaa on odottaakin ja jos on kiire, niin eihän sitten tarvitse edes pelatakkaan ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kyl änäristä saa aikamoiset draamat aikaseks.

Noh, jatkakaa vaa. Näitä on ihan hauska lukea ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Täytyy kyllä yhtyä vastustajaan. Turhaa hommaa painella sitä starttia maalien jälkeen. Samaa tehdään meitäkin vastaan ja pattiinhan se ottaa.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

tulen painamaan aina starttia, ihan vaan vastustajan kiusaksi :D

Ootko tullut ajatelleeks, että kun painat startia maalin tullessa; 1. kulutat yhden painamisen teiltä, joita joku saattaa tarvita oikeasti 2. et säästä yhtään aikaa päinvastoin, kun pitää katsoa ensin maali uusinnasta ja sitten maalintekijä ja syöttäjät ottelutilastoista. Näin siinä kuluu 30 sek. kun ilman startia saattaa selvitä pienemmäsäkin ajassa.. Mutta antaa olla jokainen saakoon itse valita.. :/
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Ootko tullut ajatelleeks, että kun painat startia maalin tullessa; 1. kulutat yhden painamisen teiltä, joita joku saattaa tarvita oikeasti 2. et säästä yhtään aikaa päinvastoin, kun pitää katsoa ensin maali uusinnasta ja sitten maalintekijä ja syöttäjät ottelutilastoista. Näin siinä kuluu 30 sek. kun ilman startia saattaa selvitä pienemmäsäkin ajassa.. Mutta antaa olla jokainen saakoon itse valita.. :/

No ihan hölmöä sitä starttia on painaa, mut kuten timppa tos ylempänä sano ni ei sil kyl oo mitään merkitystä et kestääks peli 22 vai 24minuuttia... Mut joo ei paineskella sitä starttii ja lopetetaan taas tämmönen turha paskan jauhaminen tähän... OK??
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kyllä, mutta naurattaa vaan toi teidän toimintanne kun pitää painella starttia että vähän saadaan ärsytettyä vastustajia, minua se ei haittaa yhtään voinhan katsoa ne uusinnasta jos on tarvis.[/QUOTE]

nonni eihän täs sitte mittää ongelmaa olekaan, starttia saa painaa jos haluaa, ja yleensä vastustajan maalin jälkeen vituttaa niin paljon että mieluummin kattoo sitä pysähtynyttä kuvaa kuin vastustajan ilakointia ;)

ja toiseksi, kun muutkin painelee, painelen minäkin, ettekä sille mitään voi :p
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kyllä, mutta naurattaa vaan toi teidän toimintanne kun pitää painella starttia että vähän saadaan ärsytettyä vastustajia, minua se ei haittaa yhtään voinhan katsoa ne uusinnasta jos on tarvis.

nonni eihän täs sitte mittää ongelmaa olekaan, starttia saa painaa jos haluaa, ja yleensä vastustajan maalin jälkeen vituttaa niin paljon että mieluummin kattoo sitä pysähtynyttä kuvaa kuin vastustajan ilakointia ;)

ja toiseksi, kun muutkin painelee, painelen minäkin, ettekä sille mitään voi :p

nii ja salkkarit on melkein yhtä hyvä ku kaunarit......
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

teme44 ja peluri13. Vieläkö pelaatte tätä?? Ei oo paljon ukkoja näkyny...

Joo, pelit ovat jääneet aika vähille viimeaikoina kiireiden takia:eek:. Viikonloput menevät usein pelireissuilla, mutta viikolla tulee ainakin se pari kertaa pelattua pääosin päivisin. Yritän nyt saada hieman enemmän pelejä kun koulukiireitäkään ei niin paljoa ole:).
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Terve, kaikille Kisaveikoissa! Kuten ootte huomannu, mua ei oo hetkeen näkynyt otteluissa.. On oikeastaan parikin syytä. Netti ollu poikki jo jonku tovin, ja toinen on se että olen muuttamassa juuri Tampereelle kuun vaihteessa.. Toivon että Psychozazu antaa minulle vielä aikaa järjestellä asiat kuntoon, niin enköhän tuossa helmikuun alkupuolella taas ilmesty kaukaloon kiekkoa blokkailemaan. :) Kunhan vain saan netit ja muut hommailtua, asunnosta puhumattakaan. :D

Sattuukos muuten kisaveikoista kukaan asustelemaan Tampereen suunnalla?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

nonni eihän täs sitte mittää ongelmaa olekaan, starttia saa painaa jos haluaa, ja yleensä vastustajan maalin jälkeen vituttaa niin paljon että mieluummin kattoo sitä pysähtynyttä kuvaa kuin vastustajan ilakointia ;)

ja toiseksi, kun muutkin painelee, painelen minäkin, ettekä sille mitään voi :p

Olet nopo. :)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Terve, kaikille Kisaveikoissa! Kuten ootte huomannu, mua ei oo hetkeen näkynyt otteluissa.. On oikeastaan parikin syytä. Netti ollu poikki jo jonku tovin, ja toinen on se että olen muuttamassa juuri Tampereelle kuun vaihteessa.. Toivon että Psychozazu antaa minulle vielä aikaa järjestellä asiat kuntoon, niin enköhän tuossa helmikuun alkupuolella taas ilmesty kaukaloon kiekkoa blokkailemaan. :) Kunhan vain saan netit ja muut hommailtua, asunnosta puhumattakaan. :D

Sattuukos muuten kisaveikoista kukaan asustelemaan Tampereen suunnalla?

Onneks et Turkuun. :D
 
Ylös Bottom