Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Toivottavasti uudistuksen myötä, Kisaveikot nyt saavat uutta elo touhuun... Oli porukkaa karsittu kovalla kädellä mikä onkin ihan oikein :) Hyvät jatkot ja pitäkää lippu korkealla...!!! :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joo, mun seikkailut tuolla kärki tiimeissä on ohi. Molemmissa oli omat hienoudet ja hyvää porukkaa ja kovia pelimiehiä. Mutta ei vaan ollu kumpikaan tiimi minua varten eikä enää jaksa opetella uuden joukkueen tavoille joten.. i'm BACK!!

yritetääs vielä kerran herätellä tämä tiimi henkiin... Rosteri on tyhjennetty jotakuinkin kokonaan kun ei tiennyt kuka siellä pelaa ja kuka ei. Että nyt jos haluut mukaan niin ei muuta kun hakemusta mulle. Haussa muutama kova ja kokenut pelimies.. Paikkoja ei ole hirveästi ettei tehdä samaa virhettä uudestaan ja kasata liian isoa joukkuetta..
;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)


Siis jos ei ole asiaa, niin onko pakko kirjoittaa viestiä? Minäkin lainaan kaikkien tekstin ja pistän hymiön perään, onko järkee? Ei todellakaan.. Luuletko että joku kahtoo sinun viestimäärääsi jos tuommoisia nuo sinun kaikki viestit on..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Siis jos ei ole asiaa, niin onko pakko kirjoittaa viestiä? Minäkin lainaan kaikkien tekstin ja pistän hymiön perään, onko järkee? Ei todellakaan.. Luuletko että joku kahtoo sinun viestimäärääsi jos tuommoisia nuo sinun kaikki viestit on..

No anteeks!!!!:mad::(:eek:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tuntuipa odolta pelata veikkoja vastaan, seuraa jossa tuli pelattua hyvät kerhopelit hyvien pelureiden kanssa. Noh, tiukka matsihan meille tuli, mutta onnistuttiin sitten lopulta toisessa jatkoerässä saamaan se kiekko maaliin, tokihan sieltä tippui vielä yksi kaveri pois, joten 2 vs 5 peli pitikin voittaa :) Noh, toivottavasti saatte jonkunlaisen joukkueen koottua vielä kokoon, niin saadaan hyviä pelejä. Nuohan matsit kyllä sytyttävät ihan erillä tavalla kun tuttuja pelureita vastassa, välillä menee vähän yli-innokkuudenkin puolelle, mutta onnistumisethan tuntuvat vielä paremmilta.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Pari asiansa osaavaa pakkia hakusessa... Jos olet aktiivinen peruspuolustaja jolla nopeat avaukset ja pystyy viivalla järkeviin ratkaisuihin niin mukaan vaan.. Jos taas olet Jyrki Lumme, niin älä vaivaudu ;)

Niin ja kyllä hyökkäykseenkin muutama pelimies mahtuu mut pakit tällä hetkellä vähissä...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Pari asiansa osaavaa pakkia hakusessa... Jos olet aktiivinen peruspuolustaja jolla nopeat avaukset ja pystyy viivalla järkeviin ratkaisuihin niin mukaan vaan.. Jos taas olet Jyrki Lumme, niin älä vaivaudu ;)

Niin ja kyllä hyökkäykseenkin muutama pelimies mahtuu mut pakit tällä hetkellä vähissä...

laita kutsua tullee jos vaan mahtuu:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Öööääööö. Siis mikäs nynt on tilanne joukkoeessa? Olenko vielä mukana vai en tai onko edes vielä joukkoetta. Saatiin nyt vasta laajakaista toimimaan muuton takia et nyt vähän kujal :S
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu kaikki pelaamaan tänään,ite päivystän pukkarissa klo:22 jälkeen..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joo eli pakkina nyt sitten olen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Voisinko liittyä. Mä oon kunnon joukkue pelaaja ja syöttelen paljon. en turhaan kikkaile, mutta jos tarvitsee onnistun siinä todella usein:cool:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vielä olis hakusessa muutama pelaaja et saatas sinne koppiin porukkaa ja pelit taas kunnolla käyntiin. Ollaan kuitenkin tämän pelin toiseksi aktiivisin joukkue vieläkin vaikka viimeaikoina ollut vähän hiljasempaa.. Mut sen paikan mielellään pitäisi että nyt muutama aktiivinen ja mielellään vähän kokemustakin omaava peluri otetaan joukkoon.. Pakkeja lähinnä mut kyllä pari hyökkiäkin mahtuu...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Saisko väkeä paikalle tos kympin pintaa? ite aattein pelailla sen verta mitä olo antaa myöte joten pukkarii vaa siinä kympi pintaa jos nappaa
 
Ylös Bottom