Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo, mun seikkailut tuolla kärki tiimeissä on ohi. Molemmissa oli omat hienoudet ja hyvää porukkaa ja kovia pelimiehiä. Mutta ei vaan ollu kumpikaan tiimi minua varten eikä enää jaksa opetella uuden joukkueen tavoille joten.. i'm BACK!!
yritetääs vielä kerran herätellä tämä tiimi henkiin... Rosteri on tyhjennetty jotakuinkin kokonaan kun ei tiennyt kuka siellä pelaa ja kuka ei. Että nyt jos haluut mukaan niin ei muuta kun hakemusta mulle. Haussa muutama kova ja kokenut pelimies.. Paikkoja ei ole hirveästi ettei tehdä samaa virhettä uudestaan ja kasata liian isoa joukkuetta..
Siis jos ei ole asiaa, niin onko pakko kirjoittaa viestiä? Minäkin lainaan kaikkien tekstin ja pistän hymiön perään, onko järkee? Ei todellakaan.. Luuletko että joku kahtoo sinun viestimäärääsi jos tuommoisia nuo sinun kaikki viestit on..
Pari asiansa osaavaa pakkia hakusessa... Jos olet aktiivinen peruspuolustaja jolla nopeat avaukset ja pystyy viivalla järkeviin ratkaisuihin niin mukaan vaan.. Jos taas olet Jyrki Lumme, niin älä vaivaudu
Niin ja kyllä hyökkäykseenkin muutama pelimies mahtuu mut pakit tällä hetkellä vähissä...
onko tänään pelejä tiedossa?
Juu kaikki pelaamaan tänään,ite päivystän pukkarissa klo:22 jälkeen..
Voisinko liittyä. Mä oon kunnon joukkue pelaaja ja syöttelen paljon. en turhaan kikkaile, mutta jos tarvitsee onnistun siinä todella usein
Saisko väkeä paikalle tos kympin pintaa? ite aattein pelailla sen verta mitä olo antaa myöte joten pukkarii vaa siinä kympi pintaa jos nappaa