Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Päivittäkäähän tota listaa, meinaa Salee007 on nyt meiän joukkueessa..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Onko potilas taas mukana Veikoissa? Oisit tullu vähän aikasemmin takas ni oltais hetken oltu samassa joukkueessa... ;)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Voisko joku Veikoista päivittää teidän pelaajalistan kun ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mimmonen teijän joukkue nykysin on?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Juu, mä läksin tästä tiimistä ainakin toistaiseksi, ei siitä nyt enempää. Joukkueen uudet GM:t ovat Metro, mikek ja Hardy. Että laittakaa heille hakemukset joukkueeseen jne... Mulle niitä on turha laittaa...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kaikille, jotka eivät ole vähään aikaan Kisaveikkojen paidassa pelanneet on laitettu viestiä PSN:n muodossa. Suosittelen lukemaan sen jos haluavat jatkaa tässä jengissä pelailua.. Sama setti pidemmässä muodossa löytyy myös priva-alueelta.

Ja samalla voitaisiin laittaa hakua päälle. Eli hakusessa olisi pari keskushyökkääjää ja pakkeja. Tärkeimpinä vaatimuksina AKTIIVISUUS ja joukkuepeli!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Päästäispä pelaamaan kunnon ottelu veikkoja vastaan. Ois hauska kattoa miten menee.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kyllähän tää jo aika loppuun ajetulta näyttää.. Kaikilla tuntuu olevan intressejä enemmänki liittyä muihin tiimeihin eri syiden varjolla. Alussa oli kaikki hyvin. Jengiä oli sopivasti. Sit vedettiin vähän yli ja jengiä oli aivan liikaa ja nyt sen johdosta kaikki on vaihtanu joukkuetta, koska oli liikaa pelaajia ja nyt ollaan tultu tähän ettei tässä tiimissä oo enää ketään.. Valitettavaa, mut totta.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Kyllähän tää jo aika loppuun ajetulta näyttää.. Kaikilla tuntuu olevan intressejä enemmänki liittyä muihin tiimeihin eri syiden varjolla. Alussa oli kaikki hyvin. Jengiä oli sopivasti. Sit vedettiin vähän yli ja jengiä oli aivan liikaa ja nyt sen johdosta kaikki on vaihtanu joukkuetta, koska oli liikaa pelaajia ja nyt ollaan tultu tähän ettei tässä tiimissä oo enää ketään.. Valitettavaa, mut totta.

itellä on koko NHL pelaaminen jäissä lähinnä ajanpuutteen takia, toista joukkuetta en ole edes harkinnut :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joo, mun seikkailut tuolla kärki tiimeissä on ohi. Molemmissa oli omat hienoudet ja hyvää porukkaa ja kovia pelimiehiä. Mutta ei vaan ollu kumpikaan tiimi minua varten eikä enää jaksa opetella uuden joukkueen tavoille joten.. i'm BACK!!

yritetääs vielä kerran herätellä tämä tiimi henkiin... Rosteri on tyhjennetty jotakuinkin kokonaan kun ei tiennyt kuka siellä pelaa ja kuka ei. Että nyt jos haluut mukaan niin ei muuta kun hakemusta mulle. Haussa muutama kova ja kokenut pelimies.. Paikkoja ei ole hirveästi ettei tehdä samaa virhettä uudestaan ja kasata liian isoa joukkuetta..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

i'm BACK!!

yritetääs vielä kerran herätellä tämä tiimi henkiin... Rosteri on tyhjennetty jotakuinkin kokonaan kun ei tiennyt kuka siellä pelaa ja kuka ei. Että nyt jos haluut mukaan niin ei muuta kun hakemusta mulle. Haussa muutama kova ja kokenut pelimies.. Paikkoja ei ole hirveästi ettei tehdä samaa virhettä uudestaan ja kasata liian isoa joukkuetta..

Mukavaa, että saadaan taas paikallisderbyt pystyyn! :D
 
Ylös Bottom