Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Huh, tulipa tiukat matsit pelattua kuutee:n ja isto80:n kanssa. Viimesin peli oli kyllä tiukka ja ratkesi vasta jatkoajalla, tässä tapauksessa meidän onneksi! :)

Tässä voittomaali vielä hienon syötön saatteleman läpiajon myötä: http://www.easportsworld.com/en_US/video/1159262

Mihin muutes meiltä on myöhäisillan pelailijat hävinny? Ei oo nyt oikei parina iltana näkyny porukkaa. Tottakai jokaisella on työtä sun muuta estettä, mut joku aika sitten oli yölläkin hyvin jengi hereillä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

JohnnyBDead sanoi:
Mihin muutes meiltä on myöhäisillan pelailijat hävinny? Ei oo nyt oikei parina iltana näkyny porukkaa. Tottakai jokaisella on työtä sun muuta estettä, mut joku aika sitten oli yölläkin hyvin jengi hereillä.

Aamuvuoroviikko. Ei pysty kovin myöhää pelailee..
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tänään ketään pelailemassa? Työputki takana, tänään olis tarkotus viettää päivä onlinessa!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tänään ketään pelailemassa? Työputki takana, tänään olis tarkotus viettää päivä onlinessa!

minä varmaan johonkin aikaan. En vielä tiedä missä välissä, ku pikkuveli pelailee kans aika aktiivisesti ja on melko kova omimaan mun konsolia. :D
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mitä kuvakulmaa pakit yleensä käyttää? Kävin eilen pelaamassa yhden pelin ja jouduin pakin paikalle ekaa kertaa. Ainakaan classic näkymällä ei juuri nähnyt, jos oma jengi hyökkää ja joku kärkkyy pystysyöttöä sun takana.

Mä pelailen yleensä myöhään illlalla, mut on valitettavasti tämä viikko duunireissua sen verran paljon ettei välttämättä kerkiä tällä viikolla hirveesti. Ens viikolla sit varmaan joka ilta peleissä.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

mul on yks ongelm ku mä en nää meijän joukkueen pisteitä(maaleja,syöttöjä jne...)
ni et onko teille käyny vastaavasti? ja sit viel et mistä noita videoi voi ottaa?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

mul on yks ongelm ku mä en nää meijän joukkueen pisteitä(maaleja,syöttöjä jne...)
ni et onko teille käyny vastaavasti? ja sit viel et mistä noita videoi voi ottaa?

Joop mullakaan ei nyt oo parina päivänä näkynyt?

Videoita voi ottaa ainakin uusinta kohdasta painaa neliötä niin aloittaa videon tallennuksen siitä kohdasta ja kun painat uudelleen neliötä se lopettaa. Lopuksi sitten vaa tallennat sen ja sen voi lähettää tonne EA Sportsworld sivustolle. Korjatkaa jos meni väärin
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mitä kuvakulmaa pakit yleensä käyttää? Kävin eilen pelaamassa yhden pelin ja jouduin pakin paikalle ekaa kertaa. Ainakaan classic näkymällä ei juuri nähnyt, jos oma jengi hyökkää ja joku kärkkyy pystysyöttöä sun takana.

Moro. Pompataas käymää kolleegoidenkin sivustoilla :)

Ite käytän PaB high autozoomilla. Näkyvyys omassa päässä on 95% tapauksista erinomainen, mutte ennenkaikkea hyökkäyspäässä näkyvyys on paras. Zoomilla lisäksi laukoessa näkee paremmin maskin/vastustajat edessä.
Ainoa, mitä pitää huolehtia on vastustajat selän takana, kun oot hyökkäys sinisellä. Tämäkin hoituu ihmispelaajia vastaan niin, että seuraa ettei yhtään nuolta hiivi näytön alareunaan. Eli kärkkyvää vastustajaa ei oikein tahdo nähdä, se pitää tietää :D
Pakilla pelatessa kamerakaan ei pyöri niinkuin hyökkääjänä ollessa.

Edit: yllä oleva ohjeistus videon tekemiseen on aivan oikea.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Joop mullakaan ei nyt oo parina päivänä näkynyt?

Videoita voi ottaa ainakin uusinta kohdasta painaa neliötä niin aloittaa videon tallennuksen siitä kohdasta ja kun painat uudelleen neliötä se lopettaa. Lopuksi sitten vaa tallennat sen ja sen voi lähettää tonne EA Sportsworld sivustolle. Korjatkaa jos meni väärin

kiitti
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jos tänään olis porukkaa vaikka 17:30 jälkeen pelituulella niin mukaan vaan!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mielenkiinnosta kyselen että mitä pelaaja tyyppiä te pidätte omalla ukolla?? Mä olen kokeillu TL ja kikkailijaa. Oikeeseen laitaan sopii mut sit jos joutuu aloitukseen niin en pärjää niissä ikinä...
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mitä kuvakulmaa pakit yleensä käyttää? Kävin eilen pelaamassa yhden pelin ja jouduin pakin paikalle ekaa kertaa. Ainakaan classic näkymällä ei juuri nähnyt, jos oma jengi hyökkää ja joku kärkkyy pystysyöttöä sun takana.

Itselleni on tuo yläpuoli -kamera juurtunut niin kovasti selkärankaan että sillä mennään aina.
Sillä näkee hyvin koko kentän leveydeltä joka tilanteessa. Kikkailen aina selectilla tilanteen mukaan että kuvataanko kiekkoa vai omaa ukkoa. :eek:
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Moro. Pompataas käymää kolleegoidenkin sivustoilla :)

Ite käytän PaB high autozoomilla. Näkyvyys omassa päässä on 95% tapauksista erinomainen, mutte ennenkaikkea hyökkäyspäässä näkyvyys on paras. Zoomilla lisäksi laukoessa näkee paremmin maskin/vastustajat edessä.
Ainoa, mitä pitää huolehtia on vastustajat selän takana, kun oot hyökkäys sinisellä. Tämäkin hoituu ihmispelaajia vastaan niin, että seuraa ettei yhtään nuolta hiivi näytön alareunaan. Eli kärkkyvää vastustajaa ei oikein tahdo nähdä, se pitää tietää :D
Pakilla pelatessa kamerakaan ei pyöri niinkuin hyökkääjänä ollessa.

Itsellä myös samainen kamerakulma käytössä ja toimii hyvin. Tosiaan pitää ne kärkkyvät hyökkääjät muistaa tarkastaa ajoittain. :)

Minä ilmenen kans paikalle 17:30 aikoihin. Toivotaan että saadaan täys tiimi mukaan!
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mikäs tuo taktiikka on maalivahdeilla, että pidetään patjat jäässä? Olen nähnyt tätä jo kerran rankkarikisassa netissä ja yhdessä EASHL-matsissa vastustajan maalivahti oli usein patjat jäässä.
Jotenkin paremmin peittää maalia vai mikä siinä on?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mikäs tuo taktiikka on maalivahdeilla, että pidetään patjat jäässä? Olen nähnyt tätä jo kerran rankkarikisassa netissä ja yhdessä EASHL-matsissa vastustajan maalivahti oli usein patjat jäässä.
Jotenkin paremmin peittää maalia vai mikä siinä on?

en tiiä sitä hyväks mut kyl se jotenki peittää haarat sun muut. hyvä vai huono taktiikka?
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Ajattelin huvikseny laittaa tämmöisen jutun:

Ketä olisi vuoden 2009 paras pelaaja?:

Minä sanoisin wili tai ninokoo.:rolleyes:

(ei pakko vastata)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tai kysytään että minkäs ikästä porukkaa täs kisaveikois pelaa...:D

Pakko vastata...;)
 
Ylös Bottom