Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja psychozazu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mitäs jos puitais asiaa privassa eikä spämmäillä joukkueen threadia 5 min välein.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Voisin harkita paikan vaihtoa, laiturista pakiks..
Vai kuinkas on, natsaako?
Muutamis matseis ruvennu puuduttaa toi laiturin paikan pelaaminen kun syöttöjä ei juurikaan napsu, joten jos itse jatkais syöttöjen jakelemista ja siniviivan tutkimista.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Voisin harkita paikan vaihtoa, laiturista pakiks..
Vai kuinkas on, natsaako?
Muutamis matseis ruvennu puuduttaa toi laiturin paikan pelaaminen kun syöttöjä ei juurikaan napsu, joten jos itse jatkais syöttöjen jakelemista ja siniviivan tutkimista.

Kyllä onnistuu, vaihdetaan paikkoja päittäin sillä itseäni on myös alkanut hieman kyllästyttämään pakkina pelaaminen. Tieto päivittynee ensimmäiseen postaukseen vasta ensi viikolla, kun psycho palaa Ruotsista
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Jos Fin_potilas haluat ihan tosissaan pelata kisaveikoissa miksi sitten kirjotit tänään meidän joukkueen ketjuun seuraavan postin

Mä haluaisin liittyä tähän juttuu mulle käy maalivahti ja oikee laituri

- Olen harjotellut online rankkaris ni mokkena olemist ja hyökkääjäää

- olen hyvä laituri harvoin paitsiossa ja osaan erinlaisia kikkoja

- maaleja teen usein miten joka pelissä

-mokkena olen hyvä yksin läpi jutuissa ja kaukolaukauksissa

-Psn:FIN_Potilas

-Numero #24

että viestiä tulee jos pääsisin....
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Vielä kun joku tulisi pukukoppiin niin saataisiin pelit käyntiin....
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

ku timppa ja ne sano et "eikö ton pitäis liittyy tohon" ni kysyin mut se oli täynä ni en päässy sinne eikä se muo harmittanu mutku tää harmittaa ku ainut joukkue jos voisin pelatan ni
antaa oparin mut luulin et se ei haittaa mittää pieni kokeilu vaa mut en muutenkaa olis välttis menny et en pahallaa oo tarkottanu mitää mut ku tää on ainut tapa päästä pelaa ea sports hocey league ku se niin paras enkä haluis lopettaa sitä et saanko anteeks ja pääsisin takas?

ainut joukkue joka mut vois ottaa:o
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

ku timppa ja ne sano et "eikö ton pitäis liittyy tohon" ni kysyin mut se oli täynä ni en päässy sinne eikä se muo harmittanu mutku tää harmittaa ku ainut joukkue jos voisin pelatan ni
antaa oparin mut luulin et se ei haittaa mittää pieni kokeilu vaa mut en muutenkaa olis välttis menny et en pahallaa oo tarkottanu mitää mut ku tää on ainut tapa päästä pelaa ea sports hocey league ku se niin paras enkä haluis lopettaa sitä et saanko anteeks ja pääsisin takas?

ainut joukkue joka mut vois ottaa:o

Nojoo laitan kutsua. Joukkue nyt on kasattu puhtaasti hauskanpitoon, mutta onhan tuo nyt vähän härskiä laittaa suoraan toisen joukkueen threadiin hakemusta.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Mylli, mä sen sinne pistin, otin käyttöö kopio ja liitä systeemin, otin sen tekstin täältä ja pistin sinne ;) ei Potilas aka Imuri sitä oo sinne pistäny :p
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

kiitos jätän teijät rauhaan viikon lopuks et jäähdytte ja timppa tsot tsot
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Tipuin sitten, rrrkele. Nettiyhteys kettuilee jälleen.

Mutta hyviä pelejä, jätkät! Jatketaan samaan malliin.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

Elikkä Taigeri meinasi erota joukkueesta lagiongelmien vuoksi. Joukkueeseen kutsun tämän päivän aikana uudeksi pakiksi isto80:sen kunhan pääsen koneelle.
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

jos en oo vastannu siihe kutsuu ni en oo ehtiny ku oon viikonlopun jossai kisois ni et eks homma oo ny sujut? (hotellin netti):)
 
Vastaus: NHL 09 HC Kisaveikot (KonsoliFIN 3)

miesyliaidan sori jos loukkaan ni älä puutu toisten hommiin okei? ku hommat on jo sujut
 
Ylös Bottom