Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Minut voi poistaa joukkueen listalta ja antaa paikka jonottajalle. Kiitos peleistä ja hyvää jatkoa joukkueelle. Teillä on edellytyksiä EA:n suureen finaaliin asti. Laitoin jo EASHL Forumin kautta viestiä asiasta, mutta laitetaan nyt vielä tännekin varmuuden vuoksi.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläisen voi myös poistaa listoilta kummittelemasta. Hyviä matseja oli, mutta ei aika riitä aktiiviseen pelaamiseen, joten annetaan tilaa ehtivimmille kavereille.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Se kenen gamertag on xaffxo voisi vaihtaa pelinumeroon, koska se on sama mikä mulla eli 17. Minä kerkisin sen aikoinaan varata ensimmäisenä, enkä varmasti tule vaihtamaan. Ei muuta.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Olen monasti ollut pukuhuoneessa useaankin eri kellonaikaan, vaan ei oo kukaan ollu pelaamassa? Niin ja jos se pelinumero pitää sanoo niin jos ei ole varattu niin ottaisin numeron 61.

GT= SethC0hen
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

pääsenkö myös jonotuslistalle?

gamertag: nikssu
pelipaikka: olh, mutta myös muut paikat käy (lukuunottamatta maalivahtia)
pelinumero: 27
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

KonsoliFINin joukkue pelasi 658 ottelua. Ei yhtään edessä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tuo vaatimus aktiivisuudesta oli yksi syy miksi lähdin joukkueesta reilu viikko sitten vapaaehtoisesti. Pelin ilmestymisen jälkeen pelasin pari kolme ottelua online lähes joka ilta. Parempaan ei pysty perheellinen, jolla on muitakin harrastuksia. Luulin, että suuren joukkueen hyvä puoli olisi juuri se, että jotkut voivat pelata enemmän ja jotkut vähemmän, ja silti aina löytyy peliseuraa.

Selvästi oli myös havaittavissa kuppikuntien syntymistä joukkueessa. Usein kun pukuhuoneessa odotti jonkun kaverin kanssa peliseuraa niin tietyt henkilöt tulivat ja menivät selvästi odottaen, että jo pukuhuoneessa olijat kyllästyisivät odottamaan tai saisivat muita seuralaisia. Näin edellisen ottelun "vakiporukka" pääsisi pelaamaan samalla kokoonpanolla. Kerran minua pyydettiin poistumaan pukuhuoneesta, kun viimeinen pukkariin tullut sattui olemaan ns. eliittiä.

Minäkin olen ollut kokemassa "jaateloauton" hieman "huonompia" hetkiä, mutta ei se minua suuremmin häirinnyt. Suureksi mysteeriksi jäi joukkueen kuuluttama mikkien tärkeys, kun niitä käytettiin lähinnä paskanpuhumiseen pukuhuoneessa. 60 peliä ehdin pelaamaan ja ainoa, joka yritti ohjata peliä johonkin suuntaan oli juuri "jaateloauto". Jotkut kokivat sen varmaan käskyttämisenä. Paska homma, mutta jonkun sekin on tehtävä riippumatta siitä ollaanko johdossa vai häviöllä. Kertaakaan en kuullut mikistä joukkuetoverin peliä ohjaavaa kommenttia tyyliin "oikealla", "vasemmalla", "jätä", "maalille" tai vastaavaa.

Kieltämättä EASHL tuntuu olevan joillekin liian tärkeää ottaen huomioon, että kyse on videopelistä, jonka pelaamisesta ei makseta. Nyt pelailen hyvän kaverin kanssa kahden hengen tiimissä silloin kun meille sopii, eikä tarvitse stressata olenko tarpeeksi hyvä tai pelaanko tarpeeksi paljon, ja ääntäkin riittää pelin alusta loppuun.
 
NHL 09 - KonsoliFINin joukkue tarvitsee lisää pelaajia!

Joukkue tarvitsee lisää pelaajia, jotta saadaan pelit kunnolla pyörimään.
Tämänhetkinen tilasto: 401 voittoa ja 233 tappiota, joukkue on 1 lohkon sijalla 53.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Eipä tullut viikkoon pelejä joukkueella, joten kokeillaan josko toisessa tiimissä olisi porukkaa paremmin paikalla.
Eli minut voi poistaa listalta.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jos vielä mukaan mahtuisi niin tulisin todella mielelläni
Jos mukaan pääsee niin täs ois tietoja:
GT: Assasin Count
Pelinumero:18#
Pelipaikka: OP
 
Ylös Bottom