Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ottakaahan joku jonotuslistalta minun tilalle!! Siirryn toiseen joukkueeseen, jossa pelaa melkein kaikki kaverit... Mut kiitokset hyvistä peleistä ja eihän sitä tiedä vaikka pelattais vastakkain jokunen peli... Onnea ja menestystä teille jatkossakin!!!!

Kiitos. Hyvää jatkoa myös sulle ja sun uudelle seuralle :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Eiku vaan hyvät jatkot Agihille. Hyviä pelejä tuli pelattua ja tarinoitua peleissä.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläisen voi myös poistaa tosta jonotuslistalta. Tullut tässä kuitenkin oltua jo hyvän aikaa toisessa seurassa.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Hienosti te edustatte KonsoliFinin nimeä tuolla Livessä. Aika raukkamaista toimintaa, etten paremmin sanois. Alussa on 6 pelaajaa ja lukitaan kaikki paikat, kun vastustaja (jolla on 5 pelaajaa) hyvää hyvyyttään ottaa myös veskan, että tulisi reilu matsi ni teidän veska lähtee lipettiin ja saatte näin ollen ihmisveska vs tietokoneveska edun puolellenne.
Matsin jälkeen kun asiaa tiedustelin niin vastaus oli, että ei meillä ollu ketään veskaa ni ei kukaan viittiny olla maalissa. Jännä juttu että teillä oli se veskanpaikka lukittuna tasan siihen asti kun meiltä 1 lukitsi veskan itelleen.
Seuraavaa matsia ette sitten pelanneetkaan kun ois ollu molemmissa päissä tietokoneveskat...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Hienosti te edustatte KonsoliFinin nimeä tuolla Livessä. Aika raukkamaista toimintaa, etten paremmin sanois. Alussa on 6 pelaajaa ja lukitaan kaikki paikat, kun vastustaja (jolla on 5 pelaajaa) hyvää hyvyyttään ottaa myös veskan, että tulisi reilu matsi ni teidän veska lähtee lipettiin ja saatte näin ollen ihmisveska vs tietokoneveska edun puolellenne.
Matsin jälkeen kun asiaa tiedustelin niin vastaus oli, että ei meillä ollu ketään veskaa ni ei kukaan viittiny olla maalissa. Jännä juttu että teillä oli se veskanpaikka lukittuna tasan siihen asti kun meiltä 1 lukitsi veskan itelleen.
Seuraavaa matsia ette sitten pelanneetkaan kun ois ollu molemmissa päissä tietokoneveskat...

Jep näin se reilupeli toimii.. Kunnon tissiposkia
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Hienosti te edustatte KonsoliFinin nimeä tuolla Livessä. Aika raukkamaista toimintaa, etten paremmin sanois. Alussa on 6 pelaajaa ja lukitaan kaikki paikat, kun vastustaja (jolla on 5 pelaajaa) hyvää hyvyyttään ottaa myös veskan, että tulisi reilu matsi ni teidän veska lähtee lipettiin ja saatte näin ollen ihmisveska vs tietokoneveska edun puolellenne.
Matsin jälkeen kun asiaa tiedustelin niin vastaus oli, että ei meillä ollu ketään veskaa ni ei kukaan viittiny olla maalissa. Jännä juttu että teillä oli se veskanpaikka lukittuna tasan siihen asti kun meiltä 1 lukitsi veskan itelleen.
Seuraavaa matsia ette sitten pelanneetkaan kun ois ollu molemmissa päissä tietokoneveskat...

Tiedän että häviö kirvelee. Mutta naurettavaa tulla tänne valheellisin syytöksin huutelemaan :)

Meillä on aika tiivis porukka joka pelailee, itse olen yksi eniten pelanneista. Irkissä juttelemme samalla kun pelaamme, kaikki tuntee kaikki jne. Yksi avainsääntö on se että jos ei ole ollut ennen maalissa ei sinne myöskään mennä. Ja varmastikaan kukaan ei myöskään veskanpaikkaa lukitse. Voi toki olla että meidän veskari on siellä ollut ja pudonnut, en ko. peliä itse pelannut.

Totuushan on se että hyvä ihmisveskari on parempi kun konemolari.
"saatte näin ollen ihmisveska vs tietokoneveska edun puolellenne."
Anteeksi minkä? Oletteko kenties huomanneet että ihmisveskat eivät päästä samoja "varmoja maaleja" kun tietokonemaalivahdit? Jos laitamme ykkösmaalivahtimme maaliin niin se jo melkein sinetöi voiton kun ei peruskikat uppoa. Harmi vaan että maalivahtina pelaavat pelaajamme ovat harvoin paikalla...

Jos katoamme joskus pukkarista niin se johtuu seuraavista seikoista: emme pelaa kahta vastustajaa vastaan tai emme pelaa itse neljällä jos pukkarissa olisi vielä viideskin. Koskaan ainakaan minun pelamaan lähtiessä (100 pelattua peliä takana) emme ole muusta syystä peruuttaneet, vaikka vastassa olisi ollut mikä tiimi.

ps. Mikäs on teidän rating? Tuskin mekään "maalivahtikikalla" päästäisiin noin korkealle...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Hienosti te edustatte KonsoliFinin nimeä tuolla Livessä. Aika raukkamaista toimintaa, etten paremmin sanois. Alussa on 6 pelaajaa ja lukitaan kaikki paikat, kun vastustaja (jolla on 5 pelaajaa) hyvää hyvyyttään ottaa myös veskan, että tulisi reilu matsi ni teidän veska lähtee lipettiin ja saatte näin ollen ihmisveska vs tietokoneveska edun puolellenne.
Matsin jälkeen kun asiaa tiedustelin niin vastaus oli, että ei meillä ollu ketään veskaa ni ei kukaan viittiny olla maalissa. Jännä juttu että teillä oli se veskanpaikka lukittuna tasan siihen asti kun meiltä 1 lukitsi veskan itelleen.
Seuraavaa matsia ette sitten pelanneetkaan kun ois ollu molemmissa päissä tietokoneveskat...
Kovaa tekstiä. Ei kai tullu itku simmuun?

En kyseiseen peliin osallistunut, mutta voin sanoa että noin 49/50 tapauksesta meillä on matsin ainoa ihmismaalivahti. Minkään sortin sääntö ei edellytä kumpaakaan tiimiä ottamaan maalivahtia, joten turha tulla itkemään jollekin vitun foorumeille siitä kun otitte simmuun.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tiedän että häviö kirvelee. Mutta naurettavaa tulla tänne valheellisin syytöksin huutelemaan :)

Meillä on aika tiivis porukka joka pelailee, itse olen yksi eniten pelanneista. Irkissä juttelemme samalla kun pelaamme, kaikki tuntee kaikki jne. Yksi avainsääntö on se että jos ei ole ollut ennen maalissa ei sinne myöskään mennä. Ja varmastikaan kukaan ei myöskään veskanpaikkaa lukitse. Voi toki olla että meidän veskari on siellä ollut ja pudonnut, en ko. peliä itse pelannut.

Totuushan on se että hyvä ihmisveskari on parempi kun konemolari.
"saatte näin ollen ihmisveska vs tietokoneveska edun puolellenne."
Anteeksi minkä? Oletteko kenties huomanneet että ihmisveskat eivät päästä samoja "varmoja maaleja" kun tietokonemaalivahdit? Jos laitamme ykkösmaalivahtimme maaliin niin se jo melkein sinetöi voiton kun ei peruskikat uppoa. Harmi vaan että maalivahtina pelaavat pelaajamme ovat harvoin paikalla...

Jos katoamme joskus pukkarista niin se johtuu seuraavista seikoista: emme pelaa kahta vastustajaa vastaan tai emme pelaa itse neljällä jos pukkarissa olisi vielä viideskin. Koskaan ainakaan minun pelamaan lähtiessä (100 pelattua peliä takana) emme ole muusta syystä peruuttaneet, vaikka vastassa olisi ollut mikä tiimi.

ps. Mikäs on teidän rating? Tuskin mekään "maalivahtikikalla" päästäisiin noin korkealle...

Jos et kerran asiasta tiedä mitään ni pidä naamakiinni. Siinä vaiheessahan se teidän "maalivahti tipahti" kun me lukittiin kaikki paikat ja meillä oli 1maalissa. "Jos katoamme joskus pukkarista niin se johtuu seuraavista seikoista: emme pelaa kahta vastustajaa vastaan tai emme pelaa itse neljällä jos pukkarissa olisi vielä viideskin" miksi se pelaaja lähti siinä vaiheessa pois vasta kun paikkoja lukitaan jos te ette kerran pelaa maalivahdilla. Me sanottiin vielä että me otetaan kans maalivahti kun kerran teiltäkin menee 1 maaliin.No paskahousuja mitä paskahousuja.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

En näe tässä itse minkäänlaista ongelmaa, sillä mikäli katsotte ihmisveskan antavan vastustajalle jonkinlaisen edun, niin tämä maalivahtihan voi poistua pelistä milloin vain, jolloin molemmissa päissä on CPU-maalivahti. Tosin näin menettelemällä taitaa tuo toinen maalivahti saada paremmat arvot käyttöönsä, mutta tästä asiasta en ole aivan varma.

Joukkueellamme tuskin on minkäänlaista intressiä houkutella vastustajan maalin ihmismolari vain sen takia, että pärjäisimme mahdollisesti paremmin. Tätä joukkuetta pyöritetään kuitenkin suhteellisen rennolla otteella, jolloin rankit sun muut ovat toissijaisia ja varsinkin joukkueen menestyksen parantaminen kyseenalaisin keinoin. Ja totta on, että hyvä ihmisveska on huomattavasti CPU-maalivahtia parempi.....
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Hienosti te edustatte KonsoliFinin nimeä tuolla Livessä. Aika raukkamaista toimintaa, etten paremmin sanois. Alussa on 6 pelaajaa ja lukitaan kaikki paikat, kun vastustaja (jolla on 5 pelaajaa) hyvää hyvyyttään ottaa myös veskan, että tulisi reilu matsi ni teidän veska lähtee lipettiin ja saatte näin ollen ihmisveska vs tietokoneveska edun puolellenne.
Matsin jälkeen kun asiaa tiedustelin niin vastaus oli, että ei meillä ollu ketään veskaa ni ei kukaan viittiny olla maalissa. Jännä juttu että teillä oli se veskanpaikka lukittuna tasan siihen asti kun meiltä 1 lukitsi veskan itelleen.
Seuraavaa matsia ette sitten pelanneetkaan kun ois ollu molemmissa päissä tietokoneveskat...

Tällainen ei ole missään nimessä ollut koskaan tahallista eikä tarkoituksella haettua, sillä me pyrimme pelaamaan, aina kun mahdollista, 5vs5 tai 6vs6 otteluita ja reilun pelin hengessä. Ehkä nimenomaisessa tapauksessa pelaaja on katsonut että "eihän vastustajalla ole kuin 5 pelaajaa" ja lähtenyt siitä syystä pois huomaamatta, että yksi vastustajista olisi mennyt maaliin.

Syytä tuohon revanssin epäonnistumiseen en sitten tiedä. Voisin kuvitella vain yhden tilanteen, eli nämä NHL09:n niin hienot yhteysongelmabugit. Meiltä ainakin porukkaa tippuu välillä tahtomatta pois tai ei näe peliä vaikka osa näkisikin. Mene ja tiedä.

Syvimmät anteeksipyyntöni, jos olemme pahoittaneet mielenne, mutta tämä ei ole ollut tarkoitus. Reilun pelin hengessä poljemme eteenpäin, toivottavasti kohtaamme hyvissä merkeissä ensi kerralla :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jos et kerran asiasta tiedä mitään ni pidä naamakiinni. Siinä vaiheessahan se teidän "maalivahti tipahti" kun me lukittiin kaikki paikat ja meillä oli 1maalissa. "Jos katoamme joskus pukkarista niin se johtuu seuraavista seikoista: emme pelaa kahta vastustajaa vastaan tai emme pelaa itse neljällä jos pukkarissa olisi vielä viideskin" miksi se pelaaja lähti siinä vaiheessa pois vasta kun paikkoja lukitaan jos te ette kerran pelaa maalivahdilla. Me sanottiin vielä että me otetaan kans maalivahti kun kerran teiltäkin menee 1 maaliin.No paskahousuja mitä paskahousuja.

Kerrohan ko. henkilön nick niin kysyn henkilökohtaisesti. Vai onko se jotenkin sopivasti "unohtunut"?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kerrohan ko. henkilön nick niin kysyn henkilökohtaisesti. Vai onko se jotenkin sopivasti "unohtunut"?

olisko sielä ollu jotain eke88a ja peksua pelaamassa. En muista kaikkia ja en muista kuka sielta lähti pois. Ihmetyttää tämmönen touhu kun aikasemmin ollaan pelattu niin matsit on ollu hyviä ja reiluja. Molemmin puolin taidettu mennä maaliin jos toisella tiimillä on 6 pelaajaa. No eipä kovin korkealle tarvi teidän tiimia arvostaa tässä kun tuommosin keinoin aletaan pelaan
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tiedän että häviö kirvelee. Mutta naurettavaa tulla tänne valheellisin syytöksin huutelemaan :)

Meillä on aika tiivis porukka joka pelailee, itse olen yksi eniten pelanneista. Irkissä juttelemme samalla kun pelaamme, kaikki tuntee kaikki jne. Yksi avainsääntö on se että jos ei ole ollut ennen maalissa ei sinne myöskään mennä. Ja varmastikaan kukaan ei myöskään veskanpaikkaa lukitse. Voi toki olla että meidän veskari on siellä ollut ja pudonnut, en ko. peliä itse pelannut.

Totuushan on se että hyvä ihmisveskari on parempi kun konemolari.
"saatte näin ollen ihmisveska vs tietokoneveska edun puolellenne."
Anteeksi minkä? Oletteko kenties huomanneet että ihmisveskat eivät päästä samoja "varmoja maaleja" kun tietokonemaalivahdit? Jos laitamme ykkösmaalivahtimme maaliin niin se jo melkein sinetöi voiton kun ei peruskikat uppoa. Harmi vaan että maalivahtina pelaavat pelaajamme ovat harvoin paikalla...

Jos katoamme joskus pukkarista niin se johtuu seuraavista seikoista: emme pelaa kahta vastustajaa vastaan tai emme pelaa itse neljällä jos pukkarissa olisi vielä viideskin. Koskaan ainakaan minun pelamaan lähtiessä (100 pelattua peliä takana) emme ole muusta syystä peruuttaneet, vaikka vastassa olisi ollut mikä tiimi.

ps. Mikäs on teidän rating? Tuskin mekään "maalivahtikikalla" päästäisiin noin korkealle...
Naurettavaa tulla tänne huutelemaan jos ei asiasta sen enempää tiedä:p
Ja jos teillä on sääntö, että jos ei ole ennen pelannut maalissa ei maaliin myöskään mene niin miten kukaan voi aloittaa veskan "uransa":confused:;)
Kyseisessä matsissa teillä kuitenkin OLI veskanpaikka lukittuna tasan niin kauan kunnes meiltä otettin veska ja sit teidän kaveri häippäs.
Ja vielä tohon ihminen parempi kuin kone. Onhan tuokin osaltaan totta, mutta joissain matseissa CPU on vaan niin liekeissä, ettei ihmisveskalla ole mitään toivoa päästä samalle tasolle (kuten yllättäen tässä matsissa). On niitä kovia veskoja meilläkin ja tiedän että parhaimmillaan se voi myös antaa edun. Rupes vaan toi teidän tempaus sen verran kuumottamaan jo matsin alussa, että osaltaan meni matsi sen takia vituralleen.

Jos vielä jatkossa tulette liigassa vastaan, niin voitte olla varmoja että me ei ainakaan matsista peräännytä ja toivotaan reilua käytöstä molemmin puolin...

E: Ja vielä näihin "tuleeko itku simmuun" kommentteihin. Ei tule, ainakaan reilusta tappiosta. Mekin kuitenkin keritty reilusti yli 200 matsia tahkoomaan ja välillä tulee turpaan notta tukka lähtee (vaikkei sitä paljoa olekkaan), mutta ei sille minkään voi, ei aina voi voittaa. Siinä vaiheessa kuitenkin tuppaa v*tutuskäyrä nousemaan kun havaitaan edellä mainittua tai jotain muuta vähän hämärämpää toimintaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Ja jos teillä on sääntö, että jos ei ole ennen pelannut maalissa ei maaliin myöskään mene niin miten kukaan voi aloittaa veskan "uransa":confused:;)
Oletkos kuullut sellaisesta pelimuodosta kun Offline?
Ja vielä tohon ihminen parempi kuin kone. Onhan tuokin osaltaan totta, mutta joissain matseissa CPU on vaan niin liekeissä, ettei ihmisveskalla ole mitään toivoa päästä samalle tasolle (kuten yllättäen tässä matsissa). On niitä kovia veskoja meilläkin ja tiedän että parhaimmillaan se voi myös antaa edun. Rupes vaan toi teidän tempaus sen verran kuumottamaan jo matsin alussa, että osaltaan meni matsi sen takia vituralleen.
Kaikki meidän vakimaalivahdit (eli se yksi :D) on kyllä joka pelissä ollut parempi kuin tietokonemaalivahti missään pelissä... Mutta ehkä tuo meidän molari on vaan ylivoimainen :D Harmi kun maalivahteja vaan ei kasva puissa...
Ja kuumotuksensietokyky on yksi pelimiehen ominaisuus siinä missä maalintekokin.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Oletkos kuullut sellaisesta pelimuodosta kun Offline?

Kaikki meidän vakimaalivahdit (eli se yksi :D) on kyllä joka pelissä ollut parempi kuin tietokonemaalivahti missään pelissä... Mutta ehkä tuo meidän molari on vaan ylivoimainen :D Harmi kun maalivahteja vaan ei kasva puissa...
Ja kuumotuksensietokyky on yksi pelimiehen ominaisuus siinä missä maalintekokin.
Oletkos kuullut semmosesta taiteenlajista kuin sarkasmi...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Oletkos kuullut semmosesta taiteenlajista kuin sarkasmi...:rolleyes:
Sitä teidän postauksista on vaikea erottaa: helposti luulisi koko teidän valituksen olevan sarkasmia. Kukaan ei pyytänyt teitä menemään maaliin tai laittamaan vieläpä paskaa veskaria sinne. Ette myöskään pyytänyt meitä ottamaan maalivahtia. Jos jompaa kumpaa pyytäisimme ottelun alussa tilanne olisi hieman eri kuin se, että vaan mokasitte tilanteen ihan syyttä.

Naurettavaa tulla tänne huutelemaan jos ei asiasta sen enempää tiedä:p
Kuitenkin monet näistä kavereista pelanneet reilusti yli toistasataa matsia, eikä itse törmänneet tälläisiin ongelmiin niin voisi sanoa sinulle ihan samalla tavalla. Naurettavaa tulla tänne itkemään jonkun yksittäistapauksen johdosta.

Kyseisessä matsissa teillä kuitenkin OLI veskanpaikka lukittuna tasan niin kauan kunnes meiltä otettin veska ja sit teidän kaveri häippäs.
Tätä asiaa ei vielä kukaan muu kuin sinä ja itkukaverisi ole väittäneet todeksi.

Sopivasti ette ole maininneet tiiminne nimeä, meidän quittaavan pelaajan nimeä etc.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itsehän olin paikalla molemmissa tilanteissa. Ekassa matsissa tosiaan meitä oli aluksi 6 joista yksi sitten lähti menemään (en tiedä kuka) koska ei ollut maalivahtina pelannut. En huomannut oliko hän sitten jo lukinnut maalivahdin (sellainen rävellys aina se pelipaikan valinta että saatta vahingossakin ottaa maalivahdin kun muut paikat menee alta). Yritin tätä myös pelin jälkeen pahoitella kun siitä niin kauniisti kysyitte ;), eli se ei missään nimessä ollut tahallista hämäämistä. Matsista sen verran että ei se kyllä teidän maalivahtipeliin kaatunut, pikemminkin jäähyilyyn mutta ei siitä sen enempää.

Toinen matsi oli siis tulossa heti perään ja siitä en ymmärrä vieläkään oikein mitä tapahtui mutta ilmeisesti joku putosi jostain syystä pois tai ei edes ehtiny mukaan jonka jälkeen tietenkin kaikki muutkin lähtevät ja pelin haku aloitetaan uudestaan.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Noh, minä jätän nyt teidät viisaat kaikkitietävät rauhaan kun kaikki eivät viitsi edes viestejä kunnolla lukea ennen kuin kommentoi.

Ja kuten sanoin jo aikasemmin, jos jatkossa vielä vastaan tulette niin ei me peräännytä...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Sitä teidän postauksista on vaikea erottaa: helposti luulisi koko teidän valituksen olevan sarkasmia. Kukaan ei pyytänyt teitä menemään maaliin tai laittamaan vieläpä paskaa veskaria sinne. Ette myöskään pyytänyt meitä ottamaan maalivahtia. Jos jompaa kumpaa pyytäisimme ottelun alussa tilanne olisi hieman eri kuin se, että vaan mokasitte tilanteen ihan syyttä.

Kuitenkin monet näistä kavereista pelanneet reilusti yli toistasataa matsia, eikä itse törmänneet tälläisiin ongelmiin niin voisi sanoa sinulle ihan samalla tavalla. Naurettavaa tulla tänne itkemään jonkun yksittäistapauksen johdosta.


Tätä asiaa ei vielä kukaan muu kuin sinä ja itkukaverisi ole väittäneet todeksi.

Sopivasti ette ole maininneet tiiminne nimeä, meidän quittaavan pelaajan nimeä etc.

Anteeksi vaan kielenkäyttöni, mutta minkä vitun takia sinä täällä vielä äänessä olet, jos et edes ollut paikalla. Kerranhan sulle jo sanottiin, että jätä asia niille ketkä asiasta tietää jotain.

Olin itse paikalla pelaamassa ja hommahan meni pähkinänkuoressa näin: TE tulette kuudella (6) pelaajalla peliin. MEITÄ on viisi (5) ja sanomme että otamme maalivahdin, koska teilläkin on. (ja sehän on reilua, eikö totta?) Valitaan pelaajia, meillä paikat jo lukittuna teillä yksi (1) valitsematta ja maalivahdin paikka valittuna. Tapahtuu seuraavaa: veska lähtee vittuun ja jäljelle jäänyt kaveri äkkiä valitsee pelaajan paikan ja peli käynnistyy.
Nämä selitykset siitä, että "kun ei ole veskaria paikalla" ja "kukaan ei osaa pelata maalissa" kuulostaa aivan naurettavalta. MINKÄ HELVETIN TAKIA PITÄÄ ETSIÄ PELIÄ KUUDESTAAN JOS KUKAAN EI MENE MAALIIN!?

Hyvä läppä on myös se, että palautteen antamisen jälkeen tänne tulee ensimmäisinä pienet teinipojat hihittelemään, että "tuleeko itku simmuun?" (kaikkein parasta ettei tämä nimeltä mainitsematon pissaliisa jaateloauto ollut itse edes pelissä) ja sen jälkeen tulee ilmeisesti vanhempi porukka paikkailemaan sanomalla: "me pelataan aina reilua peliä" ja "ihmisveska on parempi". Tämä taas kuulostaa ainakin omiin korviin siltä että ennen peliä taisi käydä juuri niin kuin me sanotaan.

Ja teinix jaateloautolle vielä tiedoksi, että ette ole ainoa joukkue jonka pelaajat on pelannut toistasataa peliä ja joukkueen nimi on HC SIKA.

Tässä vielä henkilökohtainen neuvo ihqulle jaateloautolle 14v, jonka itse armejia aikoina opin: kun ei tiedetä mistään mitään niin silloin pidetään turpa kiinni.

Tässä oma näkökulma asiaan.
Toivottavasti saadaan vielä revanssi reilulla pelillä.
Hammaroid kuittaa.
 
Ylös Bottom