jaateloauto
New Member
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue
Ovechkin on viime kaudella kerännyt +28. Enemmän kuvastaa tosin noin huipputasolla sitä, kuinka hyvä tiimi on muutenkin. Mielestäni turhaa verrata johonkin meidän pelailuun, koska noissa on kuitenkin joukkueissa aina matseissa mukana 23 tyyppiä per puoli, eikä kuusi jotka pelaa koko pelin ajan. +/- käytännössä antaa ilmi kuinka paljon sun pelaamista peleistä on ollut joukkueelle maalien kohdalla hyötyä. Tosiaan kirjoitushetkellä en vielä +/- tilastoja johtanut, ja mun ohi on taas menty niissä. Oli muuten aika törkeä vihjaus. Itselläni ei tosiaan noita turistilisäyksiä paljon ole, kun aina itse mennyt näissä tilanteissa maaliin.Tottakai näät ne tärkeämpänä kun itse johdat kyseistä tilastoa. Meinaan, että kyseisen saldon saa nopeasti miinukselle kun pelaa muutaman pelin jossa omaksi maalivahdiksi tulee henkilö joka ei ole koskaan kyseistä paikkaa pelannut. -7 ei ole mikään suuri luku tälläisestä matsista. Ja kyllähän oikeastikkin kovimmat (Ovechkin) änäri pelaajat ovat päättäneet kautensa miinuksille vaikka pisteitä on kertynyt ennätysmääriä.
Tämä siis olkoon osviittana sille että noita tilastoja ei kannata kyylätä erikoisemmin ketään pelaajaa arviotaessa.
Ton lisäksi vielä varmaan voisin lisätä yleisimmän pelipaikan, jota voi muhun yhteyttä ottamalla kyllä vaihtaa. Itse ajattelin laittaa sinne hyökkääjä/maalivahti.Niin ja ehdotan että jaateloauton tilastosivulle lisättäisiin vielä pelaajan numero ja nimi. Että saisin(mme) paremmin liitettyä on-ice äijät gamertageihin päässäni.