Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Itseasiassa Lukolla on tällä kaudella valkeat paidat, mutta onko sitten uudessa NHL:ssä. Tuskin. SM-liiga paidoista puhuttaesssa itselleni on melkeinpä sama mitkä paidat on, koska mitään varsinaista suosikkia minulla ei ole. Blues ja SaiPa voisivat olla omia suosikkejani paidoista puhuttaessa. Se siitä.

Itse pelaan mieluiten vasemman laiturin paikkaa. Olen kyllä pyrkinyt tulemaan puolustamaan ja joskus ehkä liiankin hyvin, tällä siis tarkoitan sitä, että maalin eteen kun laitureidenhan pitäisi varmaankin enemmän härnätä kulmissa ja vastustajan pakkia viivalla. Jos kiekko sattuu olemaan toisella laidalla, mitä ei itse pelaa niin sitten pyörii omalla äijällä siinä keskellä maalin ja oman siniviivan välissä. Kärkkymään en ole kylläkään lähtenyt ikinä minnekkään vastustajan siniviivalle, ei mitään ideaa semmoisessa, mutta omalla siniviivalla toki vähäsen pakkia kun on härnäämässä voi odottaa syöttöä, jos kiekko saadaan omille ja siitä hyökkäykseen. Laiturina olen monesti vienyt kiekon hyökkäysalueelle.

Hyökkäyspäässä pakko myöntää, että joskus kiekko polttaa lavassa ja laukoo hölmöstä paikasta, josta vielä ehkä voisi syöttää. Itse olen pyrkinyt kuitenkin syöttelemään paljon ja näkyyhän tuo omissa tilastoissakin. Syöttöpisteitä on yli puolet enemmän kuin maaleja, vaikka olenkin sniperi. Pakeille rohkeesti vaan kiekkoa viivalle. Ei mitään järkeä sössiä hyökkäystä pyrkimällä yksin väkisin maalille, se ei ikinä onnistu.

Vasempana pakkina olen pelannut toiseksi eniten ja joskus huomaa sen, että hyökkääjä olisi voinut syöttääkin. Tämänpä olen itse sitten laiturina ollessani syötellyt enemmän pakeille. Mitä enemmän syötellään, sitä parempi paikkoja saadaan.

Pakkina pelatessa pitää puolustaa ja olla tarkkana, ettei päästä kaveria läpiajoon tai pahempaa enemmälläkin kuin yksin läpi. Pakkina kun pelaan, niin lähden vain selvän paikan tullen nousemaan hyökkäykseen ja tällöin toivonkin, että joku paikkaa omaa paikkaa puolustuksessa. Heti tilanteen mentyä ohi, niin takaisin omalle tontille.

Tosiaan ei ole mitään järkeä lähteä kokeilemaan maalissa ekaa kertaa nettipelissä. Sillo lukemat tulee olemaan rumat. Pitääpä itsekin ehkä viikonlopun aikana testata offlinissa maalivahtipeliä. Mutta tosiaan, jos on 6 pelaajaa ja ei veskaria niin ei mitään järkeä ole pelissä silloin. Joku pois.

Kahen hengen joukkueita vastaan en itse lähde pelaamaan pitää olla vähintään 3. Omalla joukkueella pitää pelatessa olla vähintään 4. Meillä kyllä on onneks ollut porukkaa hyvin mukana. Headsettejä tuntuu monella olevan ja hyvä niin, mutta voisi siihen myös puhuakin. Itse olen aika paljon pyrkinyt olemaan äänessä, toivottavasti ei ole ketään ärsyttänyt. Mutta onneksi on monia tyyppejä, jotka puhuu paljon. Kivempi pelata näin.

Joukkuepeli on toiminut kokonaisvaltaisesti yllättävnän hyvin ja henki tuntuu tosiaan olevan hyvä. Porukka vaikuttaa muutenkin hyvin rennolta ja tämä tekee pelaamisestakin mukavaa. Eihän se voitto aina suinkaan tärkeintä ole. Mutta joukkueen eteen pelaaminen on ei omien virtuaalipisteiden, vaikka mukaviahan nekin on.

Mutta jatketaan tästä pelejä ja voittoja!

#17 Rouvinen
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Monia hyviä juttuja olette tänne päivän aikana saaneet kirjoitettua. Eilen oli puhetta joukkueen säännöistä ja näistä teidän viesteistänne ainakin saisi hyvää materiaalia niihin.

Äänestetäänpä sitten pelipaidoista. Paras tapa olisi varmaankin laittaa yksityisviestieä tulemaan (tai vaikka ircissä), ettei tämä topic sitten täyttyisi sanan pituisista viesteistä. Yksinkertaisesti siis kerrotte vaan, minkä paidan joukkueelle haluatte ja eniten ääniä saanut voittaa. Viisi vaihtoehtoa:

- Monitoba Moose (nykyinen)
- Neftekhimik Nizhnekamsk
- Suomi
- SM-liigan joukkue
- joku muu

Jos jompi kumpi kahdesta jälkimmäisestä voittaa, niin sitten pidetään uusi äänestys, jossa äänestetään joukkueesta.

//Äänestys päättyy sunnuntaina iltapäivällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Noita voittoja tuntuu jäävän tilastosta pois ikävästi. Eilen jäi noteeraamatta 1 missä mä pelasin ja tänään toinen... Tappiot kummasti kyllä tilastoidaan :(
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Meikäläisellä kyllä alkaa tuntuu siltä et mieluiten pelaan pakkina tai maalivahtina. Ei toi hyökkäily oikein toimi mulla näissä peleissä. Pakkina on ihan jees pelailla vaikkei pisteitä ropisekkaan. Kuhan pelaa omaa paikkaansa. Ja takasin pelailemaan... :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tämähän alkaa haiskahtamaan tulosvastuulta, eikä hauskanpidolta. Paljonko pitää hyökkääjän pistekeskiarvo olla, jotta saa pysyä joukkueessa? :D
Koska pelkästään hyvin sijoittumalla saa jo ihan kiitettävästi maaleja, ja maalien teko on paljon hauskempaa kuin 1-0 tappio, niin näkisin sen ihan hauskanpidon kannalta hyödyllisenä toimintona. Pisteitä tärkeämpänä näkisin kuitenkin +/- tilastot, joka paremmin kuvaa pelaamista kokonaisuutena.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Mä olen tullu siihen tulokseen et oon pelkästään maalivahdin tontilla jatkossakin. Ei toi kenttäpelaajana sättääminen oikeen tunnu luistavan:D
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Kuulemma ahl joukkueella manitoba moosella on oranssit paidat, olisi ihan hienot ja kun tämä konsolifinin logoki on oranssi, joten se on minusta hyvä
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Joo niin ne onki ja se logo on mun mielest ainaki hieno ni siks ajattelin et ne ois hyvät :p Tai siis eihän ne oranssit oo mut niistä löytyy vihreetä ja oranssia...
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

d0d3a6057fc22fe7280fe72a0c2d21a7.300-tm.jpg

Noi Moosen paidat kieltämättä näyttää hyvältä, vois niitä käyttää mun puolesta.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Komppaan, moosen paidat on upeet.

Pelattiin tossa äskettäin aivan hemmetin hyvä matsi Turku Arctos (TKU) tiimiä vastaan, äijät osaa pelata! Suosittelen jos tulee vastaan. Tiukkaa oli :)
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Pisteitä tärkeämpänä näkisin kuitenkin +/- tilastot, joka paremmin kuvaa pelaamista kokonaisuutena.
Tottakai näät ne tärkeämpänä kun itse johdat kyseistä tilastoa. Meinaan, että kyseisen saldon saa nopeasti miinukselle kun pelaa muutaman pelin jossa omaksi maalivahdiksi tulee henkilö joka ei ole koskaan kyseistä paikkaa pelannut. -7 ei ole mikään suuri luku tälläisestä matsista. Ja kyllähän oikeastikkin kovimmat (Ovechkin) änäri pelaajat ovat päättäneet kautensa miinuksille vaikka pisteitä on kertynyt ennätysmääriä.

Tämä siis olkoon osviittana sille että noita tilastoja ei kannata kyylätä erikoisemmin ketään pelaajaa arviotaessa.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Tottakai näät ne tärkeämpänä kun itse johdat kyseistä tilastoa. Meinaan, että kyseisen saldon saa nopeasti miinukselle kun pelaa muutaman pelin jossa omaksi maalivahdiksi tulee henkilö joka ei ole koskaan kyseistä paikkaa pelannut. -7 ei ole mikään suuri luku tälläisestä matsista. Ja kyllähän oikeastikkin kovimmat (Ovechkin) änäri pelaajat ovat päättäneet kautensa miinuksille vaikka pisteitä on kertynyt ennätysmääriä.

Tämä siis olkoon osviittana sille että noita tilastoja ei kannata kyylätä erikoisemmin ketään pelaajaa arviotaessa.

Jep, +/- tilasto on kyllä todella vaikeata pitää plussan puolella, itsellä se on ollu miinuksella alusta lähtien, nyt taitaa enään olla -2, että huomaa että parempaan suuntaan ollaan menossa joukkueenakin kun pärjätään hyvin.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Jep, +/- tilasto on kyllä todella vaikeata pitää plussan puolella, itsellä se on ollu miinuksella alusta lähtien, nyt taitaa enään olla -2, että huomaa että parempaan suuntaan ollaan menossa joukkueenakin kun pärjätään hyvin.

Pari 7 maalin tappiota turistiveskarin kanssa ja 5 tiukkaa maalin voittoa kovia vastustajia vastaan tekee +/- tilastosta fiaskon, eikä todellakaan kerro totuutta pelaamisesta. Unohdetaan nyt ne tilastot :cool:
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Pari 7 maalin tappiota turistiveskarin kanssa ja 5 tiukkaa maalin voittoa kovia vastustajia vastaan tekee +/- tilastosta fiaskon, eikä todellakaan kerro totuutta pelaamisesta. Unohdetaan nyt ne tilastot :cool:

Totta, mutta eikös ne turistiveskailut ole nyt toivottavasti takanapäin. Eli jatkossa +/- kehityssuunnan luulis jotain kertovan. Ainakin näin puolustajalle se on jonkinnäköinen mittari omista onnistumista/koomailuista.

Niin ja ehdotan että jaateloauton tilastosivulle lisättäisiin vielä pelaajan numero ja nimi. Että saisin(mme) paremmin liitettyä on-ice äijät gamertageihin päässäni.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Totta, mutta eikös ne turistiveskailut ole nyt toivottavasti takanapäin. Eli jatkossa +/- kehityssuunnan luulis jotain kertovan. Ainakin näin puolustajalle se on jonkinnäköinen mittari omista onnistumista/koomailuista.

Niin ja ehdotan että jaateloauton tilastosivulle lisättäisiin vielä pelaajan numero ja nimi. Että saisin(mme) paremmin liitettyä on-ice äijät gamertageihin päässäni.

Jooh, hyvä ois näkyä nekin.

Siis tuol mikkien yhteydessä puhuttiin noista musiikeista, niin miten sinne pysty sitä omaa musiikkia tallentaa, ja saako sen oman maalibiisin soimaan noissa online peleissä kun teemme maalin? Ja miten? jotenkin mp3:lla kö se ladataan sinne?
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Siis tuol mikkien yhteydessä puhuttiin noista musiikeista, niin miten sinne pysty sitä omaa musiikkia tallentaa, ja saako sen oman maalibiisin soimaan noissa online peleissä kun teemme maalin? Ja miten? jotenkin mp3:lla kö se ladataan sinne?

Pitää ripata cd:ltä. sit tehä playlisti kappaleista mitä haluaa käyttää.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

ja saako sen oman maalibiisin soimaan noissa online peleissä kun teemme maalin? Ja miten? jotenkin mp3:lla kö se ladataan sinne?
Kyllä ne myös onlinessa soivat, kunhan asetat ne joukkueelle, jonka paidoilla pelaamme. Itse vaihdoin keskiviikkona kaikkien pelin joukkueiden musiikit, jotta myös vieraspeleissä saa tauoilla kuunnella omaa musiikkia. Aikaa tuohon säätämiseen kyllä meni.

Valitettavasti en ehdi nyt viikonloppuna juuri pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 09 - KonsoliFINin joukkue

Totta, mutta eikös ne turistiveskailut ole nyt toivottavasti takanapäin. Eli jatkossa +/- kehityssuunnan luulis jotain kertovan. Ainakin näin puolustajalle se on jonkinnäköinen mittari omista onnistumista/koomailuista.

Vaikka ne takanapäin olisivatkin, niin kyllä ne silti tilastoissa näkyy ;) Toivotaan vaan tosiaan ettei tule lisää. Nimim. näiden takia tullut -17
 
Ylös Bottom